Męska strona pielęgnacji: BJOBJ Uomo Łagodzący krem po goleniu i balsam do twarzy 2w1

0 Komentarzy
Nie wiem, czy zgodzicie się z moim wnioskiem, ale zaobserwowałam, że panowie lubują się w kosmetykach wielofunkcyjnych. Używanie osobno żelu do mycia twarzy i peelingu? Nieeee! Ale już żel z peelingiem 2w1 - jak najbardziej. Szampon, a potem odżywka? A po co to komu? Lepiej mieć szampon z odżywką 2w1.
Marka Bjobj wyszła naprzeciw oczekiwaniom mężczyzn, włączając do swojej oferty krem-balsam 2w1: BJOBJ Uomo Łagodzący krem po goleniu i balsam do twarzy. Jeśli Wasi panowie też preferują produkty 2w1, przeczytajcie, jak sprawdził się ten od Bjobj na cerze mojego narzeczonego.



Panowie zwracają bardzo dużą uwagę na konsystencję kremów - muszą się dobrze rozprowadzać i szybko wchłaniać, a także nie pozostawiać lepkiej czy tłustej warstwy na skórze. Krem Bjobj bardzo dobrze wpisuje się w te kryteria - ma lekką, nietłustą, nawilżającą konsystencję, która umożliwia delikatne rozprowadzanie bez naciągania skóry i błyskawiczne wchłanianie bez filmu. Dodatkowo napina delikatnie skórę, sprawiając, że wygląda na zdrową i odmłodzoną. Świetnie sprawdza się nie tylko jako krem, ale również jako balsam po goleniu - nie piecze, a wręcz koi podrażnioną i zaczerwienioną od maszynki skórę. Jest przy tym wydajny - niewielka ilość wystarczy, by pokryć całą twarz odpowiednią warstwą kremu. Ma świetne opakowanie airless, które umożliwia higieniczne dozowanie produktu.




Nie bez znaczenia jest również zapach. Zdarzało się, że mój tata wyrzucał całkiem przyzwoity kosmetyk tylko dlatego, że nie był w stanie tolerować jego zapachu (a na mój nos nie był znowu aż taki zły, ale są gusta i guściki). Bjobj ma naprawdę przyjemną woń - jak męskie, nieco ziołowe perfumy. Na szczęście nie jest to na tyle silny zapach, by przyprawiał o zawroty głowy czy gryzł się z zapachem perfum - po kilkunastu minutach stopniowo ulatnia się ze skóry.




Krem Bjobj sprawdzi się nawet u wrażliwców, bo ma fizjologiczne pH, w 100% naturalny zapach i hypoalergiczny skład. Jest bez parabenów, alkoholu, sztucznych barwników, silikonów i składników GMO. 




Do kupienia online (TUTAJ) w cenie 57,47zł za 50ml. 


Mój narzeczony jest bardzo zadowolony z kremu Bjobj. Powiedział mi ostatnio, że widzi dużą różnicę między kosmetykami ekologicznymi, a takimi zwykłymi z drogerii. Dlatego uważam, że cena kremu jest adekwatna do jakości, efektów, a przede wszystkim do zadowolenia mojego mężczyzny ;)

Znacie produktu marki Bjobj? Jeśli nie, koniecznie zerknijcie na ich ofertę - mają coś dla pań i panów, dla dzieci, a nawet dla naszych domowych pupili. Ja ostatnio stosuję ekologiczną pastę do zębów Bjobj - niebawem napiszę Wam o niej kilka słów.





Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...