Paznokcie kororu kolarowego - ORLY Color Blast Hot Coral Creme

0 Komentarzy
Jeszcze do niedawna uważałam, że nie pasuje mi czerwień na paznokciach. Ostatnio jednak zmieniłam zdanie i teraz bardzo chętnie noszę wszelkie odcienie czerwonych lakierów. Jednym z moich ulubionych stał się ORLY Color Blast Hot Coral Creme, który ożywił niejeden smutny zimowy dzień!

orly color blast

hot coral creme


Hot Coral Creme, to - jak sama nazwa wskazuje - koralowy lakier o kremowym wykończeniu. Zależnie od światła wygląda albo jak czerwień z pomarańczowym odcieniem, albo jak soczysty, mocny pomarańcz.
Jego krycie nie jest takie typowo "kremowe", bo nawet przy dwóch warstwach końcówki paznokci nieco przebijają.

orly color blast hot coral creme

hot coral creme swatch


Hot Coral Creme, tak jak i wszystkie inne lakiery ORLY, nie zawiera DBP, toluenu oraz formaldehydu. Ma specjalną zakrętkę gripper cap, która ułatwia trzymanie i manewrowanie pędzelkiem. A pędzelek jest niezbyt gruby, giętki i wygodny - mimo że ja osobiście preferuję szerokie pędzelki w lakierach, nigdy nie narzekam na te, w które wyposażone są lakiery ORLY - bo mimo iż nie są najgrubsze, bardzo dobrze się nimi maluje.

orly hot coral creme

color blast hot coral creme


Lakier ORLY Color Blast w kolorze Hot Coral Creme (a także w innych szalonych kolorach) kupicie TUTAJ za 29,90zł.
Rozumiem, że to nie jest najniższa cena, ja też nigdy nie byłam skłonna do przepłacania. Na lakierach do paznokci jednak nie oszczędzam, bo te droższe naprawdę trzymają się u mnie o wiele, wiele lepiej niż takie z drogeryjnej półki. I za to właśnie między innymi uwielbiam ORLY - za trwałość. Manicure zrobiony lakierem Hot Coral Creme trzyma się u mnie 5 dni mimo wykonywania wszelkich prac domowych.

red nails

manicure


Podoba się Wam Hot Coral Creme? Lubicie w ogóle takie kolory czy może wybieracie modne w tym sezonie pastele?

orly



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...