GlossyNowości

21 Komentarzy
Dzień dobry kochani! Pobudka! Wstawać, wstawać- nie ma marudzenia ;)

Sprawdzając rano pocztę email natrafiłam na mail od ekipy GlossyBox- temat: "Totalne zmiany w GlossyBox"
A więc stało się... To, co zapowiadali na karteczce w sierpniowym pudełeczku:


I niespodzianka nadeszła. Oto, jak dziś wygląda strona GlossyBox.pl :

Jakieś takie znajome mi się to wydaje :P
 Inaczej wyglądaj też podstrony:


Czy "Totalna Zmiana" to jedynie nowy wygląd strony? Otóż nie!

Przyznam, że ja nie zagłębiałam się jeszcze w odkrywanie każdej podstrony, jednak pierwsze nowości, które zauważyłam, to:

1. Nowy "Profil Piękna"
Pytania nie różnią się wybitnie od poprzedniej wersji- mamy jedynie mniej możliwości wyboru. Np. w kwestii włosów ktoś mógłby chcieć zaznaczyć: proste + przetłuszczające się albo suche + kręcone + grube - jednak mamy możliwość wyboru tylko jednej odpowiedzi.
Za to nowy Profil Piękna jest lepiej opracowany pod względem graficznym:




2. Opłata przelewem
Wreszcie- to, na co chyba wszystkie subskrybentki czekały najbardziej- GlossyBox możemy teraz opłacić zwykłym przelewem online z konta bankowego.
Przyznam szczerze, że nie wiem, jak będzie to funkcjonować- czy wybierając tą opcję będziemy musiały wykonać polecenie zapłaty, czy GB samodzielnie ściągnie sobie od nas te 49zł miesięcznie... Nie wiem. Jednak pomimo tych niepewności skorzystam z tej opcji.


3. Pakiety "3x... 6x GlossyBox"
GlossyBox udostępnia nam również możliwość zapłacenia z góry za 3 lub za 6 pudełeczek. Kupując pakiet "3x GB" oszczędzamy 15zł, natomiast w przypadku "6x GB" otrzymujemy jedno pudełko w gratisie, tak więc 49zł zostaje w naszej kieszeni.
Moim zdaniem świetna opcja- kiedy dysponujemy większą gotówką, możemy zapłacić z góry, nie martwiąc się potem, że w kolejnych miesiącach możemy tych 49zł nie mieć.


Jak Wam podobają się zmiany wprowadzone na stronie GlossyBox.pl?
Ja jestem zachwycona! Muszę się przyzwyczaić do nowego wyglądu strony, jednak nowe opcje wynagradzają mi to chwilowe zagubienie ;)

Dodam jeszcze tylko, że niniejszy post napisany jest z mojej własnej inicjatywy, nie współpracuję z ekipą GlossyBox.
Wszystkie zdjęcia w notce, z wyjątkiem pierwszego przedstawiającego karteczkę z lipcowego pudełka, są screenami ze strony www.glossybox.pl


Podone posty:

21 komentarzy:

  1. zmiany na pewno bardzo na plus;) ale jeszcze nie czuję się skuszona

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijaja sie :) I dobrze, i na plus.
    Ja narazie odpuszcze, poczekam jeszcze jakis czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już pożegnałam to pudełko i nie jest mi z tym źle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już widziałam zmiany :) bardzo fajnie prezentuje się strona :) ja nadal czekam na swoje pudełeczko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę podziwiać u kogoś, nie zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez długi czas jarałam się Glossy Boxem jednak już mi się przejadło ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałam poprzednią stronę ;) Ta jest jakaś taka ....duża ;D
    Spodziewałam się, że wprowadzą na stałe płatności przelewami. Zyskają dzięki temu więcej subskrybentek.

    OdpowiedzUsuń
  8. w dalszym ciągu nie lubię takiej formy zakupów, ( kupowanie kota w worku ), ale rozwijają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby były za darmo to ja z wielką chęcią :D Ale mnie się to nie podoba, kilka miniaturek za 50 zł, które mogę dostać w zestawie lub poprosić o próbkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym miała luźne 49 w miesiącu to chętnie bym zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem wydawania 50zł na pudełeczko, w którym dostajemy jakieś próbeczki. jeżeli chcemy luksusowych opakowań na półce w łazience, odkładamy 4x50zł (nie zamawiamy 4 boxów) i idziemy do sephory i kupujemy coś ekstra drogiego za 200zł :)stawiamy na półce i się chwalimy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja i tak nei jestem zainteresowana boxami wiec... ;-) ale mam nadzieje ze subskrybentki beda zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, cieszę się, że można płacić przelewem no i te pakiety to świetne rozwiązanie. Dla kogoś kto i tak kupuje boxa co miesiąc mieć 49 zł na pół roku a nie mieć to różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wygląda, ale... ja byłam przyzwyczajona do starej wersji;)

    OdpowiedzUsuń
  15. glossy się rozbudowywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no wspaniale im sie wiedzie bo większosc pudelek po prostu upada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany zdecydowanie na plus :) ale na boxa nie wiem czy sie jeszcze kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wizualnie ciekawie choć mnie GB już nie interesuje ;) jednak rozumiem, że są osoby, które lubią taki rodzaj pudełka i będę nadal korzystały z tej formy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy własnego GlossyBoxa i jakos super mnie on nie zacheca nawet :) Moze to po prostu kwestia czasu :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie przekonują mnie te pudełka-niespodzianki ;p Ale potem gdy widzę zawartość żałuję, że nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...