Nareszcie wakacje!

36 Komentarzy
Kochani!

Dziś ponownie dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod postem na temat moich problemów z trądzikiem. To naprawdę niesamowite, że obce osoby dają mi tyle wspaniałych rad, poświęcają swój czas, by pomóc mi w walce o piękną cerę. Jestem Wam wszystkim ogromnie wdzięczna! :*
Decyzję o zmianach w pielęgnacji i diecie podejmę po powrocie z wakacji. Dzięki Ms JumanjiPublicznej Pralni coraz bardziej przekonuję się do tego, że warto spróbować diety bezbiałkowej i w ogóle zwracać baczniejszą uwagę na to, co wkłada się do ust. Ostateczna decyzja jednak po powrocie z wakacji.

Jutro wyjeżdżam na wschód kraju- spędzę parę dni w niewielkiej miejscowości, oderwę się trochę od wszystkich wielkomiejskich spraw.
Wracam do domu w środę- 29 sierpnia, ale już w piątek 31 sierpnia o 2 nad ranem śmigam na lotnisko do Pyrzowic i lecę do Włoch.
W domu będę 9 września.

Obrazek ze strony: http://www.wakacjenaobcasach.pl/
Gdzieś tam będę sobie mieszkać. A nad tym nieziemsko błękitnym morzem będę się opalać :)
Czerwona elipsa to miejsce, gdzie będę mieszkać. Jak widać- niedaleko, by wyskoczyć pozwiedzać Rzym, jednak na tyle daleko, by nie czuć wielkomiejskiej wrzawy.


W związku z tym bloga zostawiam pod opieką mojej siostry. Przygotowałam kilka notek, które Asia opublikuje w czasie mojej nieobecności, żebyście o mnie nie zapomnieli ;)
Na wszystkie komentarze i maile będę odpowiadać dopiero po powrocie z Włoch.


A oto kilka kosmetyków, na które mam zamiar zapolować, kiedy będę we Włoszech:


P.S. Wyniki rozdania "501 powodów do radości" pojawią się w terminie, nagrody do zwycięzców wyślę zaraz po powrocie do domu, jeszcze przed wyjazdem do Włoch - w środę lub w czwartek.


Podone posty:

36 komentarzy:

  1. ale Ci dobrze ;)))))
    miłego wypoczynku!!

    co do diety, ja też uwielbiam mleczne produkty i na pewno nie rzucę ich :)) rano zaczynam dzień od kawy z dużąąąą ilością mleka, sery itp. uwielbiam ehh ;)) nie dałabym rady :) a zawsze tak jadałam i jadam nadal, a problemy z cerą od roku mam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam wszelkiego rodzaju sery, a problemy z cerą nasilają mi się od jedzenia słodyczy i potraw smażonych na olejach. Teraz jestem przeziębiona, biore antybiotyk, nie mam ochoty na słodkie, a mleko i jogurty i sery jem codziennie, bo to naturalna osłona dla żołądka i organizmu przy antybiotyku,
      i skuteczniejsza niż te na recepte osłony za koszmarne sumy, sam lekarz mi tak doradził;) i odziwo mam cerę w dobrej kondycji i prawie żadnych wyprysków;)
      więc u mnie to na pewno nie wina nabiału czy białka, które jest też w jajach, kaszach, płatkach owsianych i w większości owoców. Białko to podstawowy budulec całego organizmu, również włosów... nie zrobię sobie takiej krzywdy i nie zrezygnuje z niego. Życzę udanych wakacji;)

      Usuń
  2. udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłej zabawy:)
    i czekamy na powrót;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się tam dobrze! Kurczę piękny ten łososiowy lakier Kiko, który pokazałaś zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego odpoczynku i poprawy cery :)

    piękny ten lakier KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, moje wakacje już się skończyły :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę :) życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu i tych wszystkich kosmetyków KIKO, które przywieziesz! Baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypoczynku:)
    Oby łowy w Kiko były dla Ciebie bardziej spełnione niż dla mnie....

    Co do diety, nawyków żywieniowych. Wydaje mi się, że to bardzo indywidualna kwestia i warto spróbować dla samej siebie, by zobaczyć czy działa.
    U mnie to nie ma znaczenia a problemy z trądzikiem różowatym niestety mają inne podłoże. Owszem, pewne rzeczy zminimalizowałam ale... lubię dobre jedzenie i z tego zrezygnować nie potrafię:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ajj, baw się dobrze i wróć do nas z tych cudownych Włoch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Kochana! Marzy mi się też podróż do Włoch :)
    Miłego i udanego wypoczynku pełnego wrażeń, a ja czekam na fotorelację :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. baw sie dobrze! zazdroszcze kikowego shoppingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baw się dobrze, życzę wspaniałych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałych przeżyć we Włoszech !

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wypoczynku Ci życzę i zazdroszczę okropnie Kiko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego wypoczynku i pięknej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że Cię tyle nie będzie! Dobrze, że chociaż notki się pojawią, jak wrócisz to będziesz tak zasypana, że nie będziesz wiedziała od czego zacząć :)
    Ja mam nadzieję, że w Twoich zakupowych planach znajdą się też kosmetyki jakichś bardziej lokalnych firm, liczymy na jakiś egzotyczno-zakupowy post po powrocie!
    Wypoczywaj i bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Baw się dobrze i wypocznij na maxa! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. milego wyjazdu :) ah jak ja uwielbiam wlochy! spedzlam tam wakacje jako dziecko i wspominam z sentymentem

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wyjazdu:) Włochy są naprawdę piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty na wakacje a my juz za chwile po wakacjach ! :) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...