Post o różnościach

26 Komentarzy
Witajcie kochani!

Powoli rozpoczynam przygotowania do wakacyjnych wyjazdów. Tak, wreszcie gdzieś wyruszam. Najpierw czeka mnie wyprawa na wschód Polski, potem lecę do Włoch. Dlatego postaram się przygotować na zapas kilka notek, żebyście nie nudzili się podczas mojej nieobecności.

Dziś chciałabym napisać o kilku sprawach.

Po pierwsze: pamiętacie notkę o moich wymarzonych butach? Jeśli nie, odsyłam Was TUTAJ.
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze i porady! Próbowałam zdziałać coś wkładkami, watą, zapiętkami, jednak za każdym razem pięta wysuwała się z czółenek.
Dlatego podjęłam męską decyzję- oddaję je.
Jak pisała Zyskowa - jeszcze nie dojrzałam do tego związku :P


Po drugie- małe chwalenie się. Niedawno wygrałam w rozdaniu u Enki (My little pleasures) zestaw kosmetyków. Paczka dotarła do mnie przedwczoraj, jednak dopiero dziś mam możliwość pokazania jej Wam.
Zestawem jestem zachwycona- każdy z tych kosmetyków będę stosować z przyjemnością. Płukanka Marion pomoże mi w stworzeniu posta porównaniowego "Marion vs Yves Rocher". Masło Sephora już teraz potwornie mnie kusi, jednak dzielnie walczę z jego urokiem i zużywam otwarte mazidła.

Pomadko-błyszczyk Celia Nude 601, Sephora masło do ciała o zapachu jeżyny i porzeczki, Marion spray do włosów oraz kąpiel do włosów z serii z octem z malin, BeBeauty żel do stóp, miniaturka perfum Aura by Swarovski, saszetki: Marion do pielęgnacji stóp, Marion maska do włosów z octem z malin oraz Celia nawilżająca maska do włosów

Jakby cudowności kosmetycznych było mało, dostałam od Enki również zestaw biżuterii. Co najlepsze- Enka idealnie trafiła w mój gust! I w rozmiar mojej dłoni (mam bardzo szczupłą dłoń, większość bransoletek z niej spada- a tu suprajs- jest idealnie!)


Dziękuję Ci, Enka, raz jeszcze :*


Trzecia sprawa- pokażę Wam, jaki prezent wybrałam dla mojej siostry z okazji jej 18stych urodzin.
Wiedziałam, że Asia jest zakochana w pewnym limitowanym zapachu od The Body Shop. Skoro perfumy są limitowane, obawiałam się, że do jej urodzin mogą zniknąć ze sklepowych półek (Asia urodziła się 29 września). Dlatego zaszalałam i już kupiłam (i nawet już wręczyłam :P) cudowny letni zapach- The Body Shop Love Etc... Sun Kiss EDT. Do kompletu dodałam jeszcze pięknie pachnące (i podobno skuteczne) masło do ust o zapachu smoczego owocu (taaaak, to masełko wspierające fundację TBS- mój kapsel wsparł Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - VIVA!).
Pochwalę się, że moja siostra jest chyba zadowolona z prezentu :)



I ostatnia na dziś- czwarta sprawa: powoli kończy mi się łopianowy olejek do włosów Green Pharmacy- częstowałam nim prawie całą rodzinkę, stąd takie duże zużycie. Aby nie było braków w zaopatrzeniu, w drogerii Firlit kupiłam aż 2 takie olejki xD Jedna buteleczka tego cuda kosztuje jedynie 5,60zł!



Jak spędzacie weekend?
U mnie piękna pogoda, dlatego wyruszam na spacer (co prawda spacer po galerii handlowej, ale oj tam oj tam :P).
Pozdrawiam!


Podone posty:

26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci niesamowicie wyjazdu do Włoch, tam są lakiery Kiko :( Gratuluję wygranej w rozdaniu, a prezent świetny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Naczytalam się u Was dziewczyny na blogach o tych MARION'ach a nigdzie ich dostac nie mogę !! wszyscy już szukają - mama, chłopak i nic :(
    Piekna jest ta bizuteria! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) I troszkę zazdroszczę wyjazdu to Włoch, Angielska pogoda daje mi się we znaki ;) U mnie weekend bardzo leniwie, jak zwykle ucieka czas za szybko.
    Bardzo jestem ciekawa porównaniem płukanek malinowych, będę wiedziała, czy jest szukać Mariona jak będę w Polsce. Jak na razie testuję tą z YR i mi czterech literek ta płukanka nie urywa, ale zobaczymy, daje jej czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeee kiedy robimy zamówienie na rosyjskie mazidełka :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie pasowały :( a były takie piękne ahhh.... może we Włoszech będą mieli malutkie? :) Olejek łopianowy, jak znajdę to kupie :)

    prawie 3h spędziłam wybierając kikusie :D mam 3!!! jeden na godzinę haha kolorów jest ZA dużo nie jestem w stanie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh olejki super :) bardzo je lubię :)
    perfumy znam, ale w klasycznej wersji, średnio lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zaopatrzyć w ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedziec ze w Firlicie są te olejki i to takie tanie :) mojego jeszcze troche jest ale i tak z checią :D kupilabym na zapas:D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ciekawa jestem strasznie tego olejku łopianowego, ale pewnie w Rossmannie go nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Spędziłam we Włoszech szmat czasu, kocham je całym sercem. Zapraszam na przedostatni wpis o kwiatuszkach włoskich. Znajdziesz u mnie na blogu zdjęcia z Lido di Jesolo. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tylko wykończę wcierkę z Jantara zabieram się za ten olejek łopianowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O dobrze wiedzieć, ze są w Drogeriach Firlit, choć póki co w mojej Drogerii Polskiej ich nadal nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są i słynne kosmetyki z MARION'u:D

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja jeszcze raz napiszę, bardzo się cieszę, ze wygrana Ci się podoba :) a wyjazdu do Włoch zazdroszczę okrutnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że TBS testuje na zwierzakach, troche hipokryzja co nie?

    reszta łupów piękna i zazdrość mnie nachodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie ta szminke Celii, niech sie milo uzywa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna biżuteria i w ogóle wspaniałe nagrody :) gratuluję!
    u mnie dzisiaj było upalnie, ale ja się nigdzie z domu nie ruszałam i siedziałam zmarznięta w bluzie XD chyba mnie coś bierze..

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) {Piękne skarby :) Olejek bardzo kuszący i jaka pozytywna cena!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownosci same ;)) az oko boli od patrzenia ;) milego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na opinię o produktach Marion

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje, bardzo fajne kosmetyki Ci się trafiły :) udanego wyjazdu do Włoch! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. za marką Marion nie przepadam, bo dwóch nieudanych próbach
    a z green pharmcy chyba sprawię sobie szampon i olej do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczyki i szminka bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...