Wyniki rozdania "501 powodów do radości"

11 Komentarzy


Bez zbędnego owijania w bawełnę:




MASECZKĘ DROŻDŻOWĄ BANDI
wygrywa...

Arivle !!!

Twoja odpowiedź bardzo mnie rozbawiła - Twoją ulubioną notką na moim blogu była "Oddam w dobre ręce" - to się nazywa konkretne podejście do tematu ;)





PEELING ENZYMATYCZNY BANDI
otrzymuje...

Sonja !!!

Czytając Twoją odpowiedź najpierw byłam zdziwiona (też mam takie swoje szczęśliwe liczby, ale u Ciebie to się objawia naprawdę w zaawansowanym stadium), a potem śmiałam się w głos, czytając o pani, która zdziwiła się, że ma wąsa xD



Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie.
Sonja i Arivle - zajrzyjcie do swoich skrzynek mailowych, powinien tam czekać już na Was mail ode mnie.
Pozdrawiam!


Podone posty:

11 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...