Piękny Początek Tygodnia 12

40 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Jak minął Wam weekend? Mam nadzieję, że bardziej pozytywnie niż mój. Ja niestety miałam niedzielę pracującą - cały dzień siedziałam z nosem w laptopie, przypominając sobie podstawy Excela i tworząc straszne tabelki... Na sobotę narzekać nie mogę - piłam wino z wazonu na kwiaty (jeśli śledzicie mnie na Instagramie lub Facebooku, wiecie, o co chodzi :P), obejrzałam wreszcie Panaceum z moją ulubioną ostatnio aktorką Rooney Mara w roli głównej.
Dziś już bez żadnych wymówek muszę zacząć uczyć się do egzaminów, jednak oczywiście odwlekam to w nieskończoność...

Udało mi się dostać na listę uczestników Igraszek Kosmetycznych - wakacyjnego spotkania blogerek w Warszawie. Cieszę się jak dziecko, bo wreszcie poznam dziewczyny, których blogi śledzę od dawna, z którymi wymieniam komentarze i których być może nigdy bym nie spotkała, gdyby nie CosmeFreak, Smyk oraz Kuna Domowa - organizatorki Igraszek :)

Dziś mam dla Was temat może bardziej skomplikowany, ale za to w lżejszej formie niż ubiegłotygodniowe wyniki ankiety ;) Dziś nie będzie cytatu ani wykresów - będą dwie grafiki, które znalazłam jakiś czas temu w internecie, a dotyczą tego samego tematu - ujednolicania i zawężania wzorców piękna.

Niby mówi się o tym, że treści zawarte w magazynach modowych, pokazywane w telewizji czy internecie narzucają nam pewien określony wzorzec piękna, do którego pasuje jedynie niewielki procent wszystkich kobiet, niby magluje się tą kwestię od dawna, aż staje się to nudne. Ale tak serio - która z nasz powiedziała sobie kiedyś: "ok, nie jestem piękna jak Angelina Jolie (czy kogo tam chcecie uznać za swój ideał kobiecego piękna), ale za to Angelina nie jest piękna jak ja."
Nie musimy starać się dorównać aktorkom, piosenkarkom, modelkom. Powinniśmy za to starać się dbać o siebie- zdrowo się odżywiać, uprawiać sport i dbać o nasze samopoczucie, bo to również jest ważne i wpływa na to, jak wyglądamy, jak postrzegają nas inni. Powinnyśmy dążyć do tego, by same dla siebie być własnym ideałem piękna.
(samoakceptacja sto pro :P)




Miłego początku tygodnia wszystkim życzę! :*


Podone posty:

40 komentarzy:

  1. pięknie to dopiero będzie :) do zobaczenia w Warszawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też w niedzielę przypominałam sobie Excela ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z tym co napisalas, jednak tolerancja samego siebie bywa bardzo trudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Ja sama mam spory problem z zaakceptowaniem tego, czego w sobie nie lubię. Jednak powoli zmierzam do celu ;)

      Usuń
  4. Oj tak, najważniejsze by czuć się dobrze z samym sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każda z nas jest piękna na swój własny wyjątkowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha!
    Nie mogę się już doczekać naszego spotkania :)
    Mam nadzieję, że podołamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Oczywiście, że podołacie, będzie cudownie <3

      Usuń
  7. W pełni się zgadzam z Twoimi grafikami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym umieć się zaakceptować w 100% ale daleko mi do tego, ale jest już mały postęp bo w tym roku zaakceptowałam to że moja cera jest biała jak ściana ;) Znanym i sławnym kobietom zazdroszczę super figury, czy oczu, jednak nie chciałabym wyglądać tam samo jak one, lepiej być nie pozateatralnym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, powoli, ale do skutku :) Ja też wciąż jeszcze mam problem z akceptacją np. mojej nieidealnej (delikatnie mówiąc cery), ale już wiele niedoskonałości w sobie zaakceptowałam :)

      Usuń
  9. Genialny post^^ Każda z nas ma z tym problem;/ Ja też... Okropny...

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak :) to stwierdzenie jest bardzo trafne (zresztą jak większość Twoich złotych myśli :P) i doskonale potrafię się w to wpasować. Mama kiedyś mi to powtarzała. Co z tego, że nie ma ciała i twarzy Cindy Crawford, skoro tamta nie może porównywać swojej urody do urody mamy. (tak. trochę w żartach, ale dało do myślenia)
    Huhu, miłe spotkanie się szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry tok myślenia ma Twoja mama :) Moja niestety tak nigdy nie mówiła ;P

      Usuń
  11. jak jasna cholera zazdroszczę Ci tego spotkania;) fajnie Wam, ale to są uroki zycia za granicą;) zdasz relację? uwielbiam takie posty!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że napiszę relację :)
      Wszystko ma swoje plusy i minusy, niestety... Ale może kiedyś uda Ci się być w Polsce podczas jakiegoś spotkania :)

      Usuń
  12. No i jak tam wrażenia po "Panaceum" ;-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MEGA pozytywne, ale wiesz- o obiektywności nie było mowy :D

      Usuń
  13. Cieszę się, że będziesz mogła poznać blogerki z innych rejonów Polski. Życzę owocnego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę z tej możliwości :) Dziękuję :*

      Usuń
  14. Hasło trafione ;) gorzej z zastosowaniem go w życiu, może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja excela uczę się na zaliczenie TI w tym semestrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Ja na szczęście TI mam już za sobą, ale jak widać przydaje mi się excel nie tylko na studiach ;)

      Usuń
  16. Wszystkie jesteśmy piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie zauważyłam porównywania siebie do gwiazd, ale częściej robię sobie porównanie siebie do... koleżanek :D
    Ale ostatnio mówię sobie np tak: Karolina ma ładne włosy, ale za to ja mam ładne usta ^^ I właściwie wychodzę na zero, bo dostrzegam w sobie coś, czego ktoś inny nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to świetna metoda! :) Ja też często myślę, że koleżanka ma coś ładnego, ale... na tym etapie poprzestaję. Od teraz będę w myślach dodawać, że co prawda ma coś ładnego, ale ja mam ładniejsze coś innego ;)

      Usuń
  18. Dziewczyno kochana! Nie wiem czy ludzie z cleanic będą tego samego zdania, ale my jesteśmy obie zakochane w twoim zgłoszeniu konkursowym na naszym blogu i bardzo mocno trzymamy za Ciebie kciuki!!!
    wódka nas zabiła :D absolutnie jesteśmy zachwycone twoją pomysłowością i poczuciem humoru :D

    Btw. i przy okazji odkryłyśmy bloga. Będziem zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaaa! Wzruszyłam się ;) Nawet nie wiecie, jak miło mi to czytać!
      Pozdrawiam! :*

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...