Wyniki rozdania z FIRMOO + mój dzień dziecka

51 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Wybaczcie, że ostatnio poświęcam Wam mało czasu, jednak sporo się u mnie dzieje. Ten weekend spędzam na załatwianiu wielu formalności i spraw urzędowych, czeka mnie jeszcze nauka do sesji (choć mam tylko jeden przedmiot w formie wykładu kończącego się egzaminem + egzamin z języka obcego, wielu ćwiczeniowców uparło się na egzaminową formę zaliczenia, więc będzie to nieciekawa sesja).

Poza tym muszę się Wam pochwalić, że jako grzeczne dziecko dostałam na Dzień Dziecka wymarzoną zabawkę - smartphona :) Miałam kupić go dopiero po wakacjach, jednak tata postanowił zrobić mi prezent.
Bardzo dziękuję za Wasze rady! To dzięki Wam zdecydowałam się na Samsunga Galaxy SIII mini.
 Po pierwszym dniu bawienia się nim jestem bardzo zadowolona - robi świetne zdjęcia, ma odpowiednie wymiary, jest poręczny i intuicyjny w obsłudze. Zobaczymy, co będzie dalej :)


A na razie zapraszam Was na wyniki rozdania z Firmoo. Zgodnie z obietnicą mam dla Was aż 7 nagród, gdyż liczba zgłoszeń do rozdania przekroczyła 50.

Nagrodę główną - wybrane okulary słoneczne- zgarnia...


Vouchery na 20$ wędrują do...







Gratuluję! Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo.
A dla tych, którym nie udało się wygrać, mam dobrą informację - niebawem kolejne rozdanie, tym razem już stricte kosmetyczne ;)

Miłego weekendu! :*


Podone posty:

51 komentarzy:

  1. Takie prezenty to mogłabym dostawać codziennie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Chociaż nie, bo pewnie przestałabym je doceniać ;)

      Usuń
  2. o rany ale super! :D najlepsze jest to, że wczoraj kupiłam bardzo drogie okulary przeciwsłoneczne z optycznymi szkłami dopasowanymi do mojej wady... ;) ale i tak planowałam zakup nowych okularów optycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki fajny prezent! Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana i ja czekam na zakup tego samego telefonu! Na razie rodzice szukają najlepszej oferty w internecie i mam cichą nadzieję, że uda się kupić biały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, fajnie! :* Będziesz z niego na pewno zadowolona :)

      Usuń
  5. też szykuję się na zmianę telefonu, też samsunga, jednak trochę starszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsungi chyba teraz rządzą rynkiem smartfonów ;)

      Usuń
  6. Czytam 1 wpis i już mam ochote na kolejny. Naprawdę ciekawie tu :). Może obserwujemy siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, chyba powinnam skakać z radości, że aż tak zainteresował Cię wpis z wynikami rozdania... -,-

      Usuń
  7. Piękny prezent zrobił Pan Tato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez bym chciała taki prezent :)
    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę smartphona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się jeszcze tylko, by wynaleziono mocniejsze baterie do takich telefonów xD

      Usuń
  10. Sama od jakiegoś czasu mam S3 (wersje standardową) i jestem mega zadowolona z tego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja z mojego S3mini też będę <3

      Usuń
  11. gratuluję zwycięzcom!
    super telefonik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom wygranej, a Tobie telefonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie czekam na nastepne rozdanie:) tez juz bym chciala zmienic telefon -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogłam tego momentu doczekać :D

      Usuń
  14. Gratulacje wszystkim dziewczynom ;) a ja serdecznie zapraszam do siebie na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że Twoje pierwsze wrażenia odnośnie telefonu są pozytywne. Mam małą awersję do białych telefonów w moich łapkach więc brałam granatowy, a żeby nie było smutno opakowałam go w błękitny silikonek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pola, bardzo Ci dziękuję za komentarze, które przekonały mnie do Samsunga SIII mini :)
      Ja miałam poprzednio właśnie białego HTC (siostra miała taki sam model, ale czarny, więc wzięłam biały, żeby się nam nie myliły) i jakoś się przyzwyczaiłam do białych telefonów ;)

      Usuń
  16. Powodzenia na sesji! :)
    telefonik jest fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranym :) a telefon bardzo fajny, na pewno będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny telefon z Samsungów mój tata jest zadowolony, ja mam póki co LG Swoft L3, ale za niecały rok wymieniam na nowy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz już jakieś typy na nowy telefonik? :) Gdybym ja zmieniała za jakieś pół roku, rok, to wzięłabym Samsunga S4 - jest booooski, ale na razie koszmarnie drogi... Z czasem pewnie potanieje :)

      Usuń
  19. gratki :)


    a telefon jest mega kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, bo lubię właśnie takie kobiece telefony ;P

      Usuń
  20. Fajny prezencik:)
    Gratuluje wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wybór, jeszcze w dodatku biały:]

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny telefon , gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...