Piękny Początek Tygodnia 13

25 Komentarzy
Witajcie!

Dziś w ramach Pięknego Początku Tygodnia przygotowałam jeden z moich ulubionych cytatów.



Nie potrafię się przyczepić do słów Theron - dla mnie to oczywiste, że zakochana kobieta jest piękna. Bo kiedy jest zakochana, jest też szczęśliwa. Jeśli zakochana jest z wzajemnością, czuje się też akceptowana i doceniona. Zakochane kobiety promienieją wewnętrznym blaskiem. Zresztą zakochani mężczyźni też ;)

Problemem jest tylko utrzymanie tego zakochania, niedopuszczenie do tego, by uczucie się wypaliło. Nie znam na to metody, nie potrafię stwierdzić, co trzeba zrobić, by kochać cały czas. Nie gwarantuję nawet, że tak się da.

Wydaje mi się, że im to zakochanie trwa dłużej i im bardziej jest okrzepnięte, tym nasz wewnętrzny blask jest mocniejszy. Przyjrzyjcie się zakochanym staruszkom, idącym pod rękę do kościoła czy na zakupy, pomagającym sobie we wszystkim, będącym razem już kilkadziesiąt lat, wciąż mówiącym sobie czułe słówka - wtedy zrozumiecie, co mam na myśli :)

Zgadzacie się z cytatem?


Pozdrawiam Was ja - zasmarkana i obolała Kasia (w nocy spałam przy otwartym oknie i tak mnie przewiało, że szyją nie mogę ruszyć i nabawiłam się kataru :/)


Podone posty:

25 komentarzy:

  1. zgadzam się, każda szczęśliwa kobieta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te słowa ...
    Mam je zapisane w swoim tajemniczym kajeciku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też je sobie wpiszę to mojego zeszytu, bo też prowadzę taki z ulubionymi cytatami :)

      Usuń
  3. wspolczuje Ci, ja zawsze zamykam na noc okno, ale przewaznie z obawy przed robalami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też boję się robali, ale czasem jednak ze względu na upał strach odchodzi w zapomnienie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie tylko mi się tak podoba :)

      Usuń
  5. Prawda jest taka, że mnie bardziej wzrusza widok zakochanej pracy 60-70+ niż młodych ludzi. W starszych parach jest jakaś nadzieja, że da się szczęśliwie kochać do śmierci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mogę oderwać od takich par wzroku :) !

      Usuń
    2. Tenebrity i France - zgadzam się z Wami w 100%! :)

      Usuń
  6. Piękny cytat. Jest w nim sporo prawdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie tak! Zakochanie, a i sama miłość, sprawiają, że mamy błysk w oczach i uśmiech na twarzy, a cóż jest piękniejsze?
    Miłego dnia Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Taniko, że masz taki pogląd na tą sprawę- ja uważam dokładnie tak samo :)
      Miłego wieczorku! :*

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...