Oleje Świata, a firma rodzima :) Joanna - Oleje Świata + ROZDANIE ***WYNIKI***

1 Komentarzy
Jakiś czas temu pisałam Wam o moim kosmetycznym hicie - oleju makadamia od Organique. Kilkoro z Was zainteresowałam tą metodą nawilżania skóry, jednak większość Czytelniczek narzekała na wysoką cenę takiego oleju. Dzięki uprzejmości marki Joanna mam dla Was dziś recenzję kosmetyku, który może stanowić tańszą alternatywę dla oleju makadamia wcześniej przeze mnie opisanego. Tańszą, ale czy równie skuteczną?
Zapraszam do przeczytania recenzji. Na końcu czeka na Was mała niespodzianka :)




Od miesiąca stosuję nie tylko olej, ale też kokosowy balsam do suchych miejsc z tej samej serii.


Olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia to mieszanka różnych olejów - głównie oleju z nasion słonecznika, oleju ze słodkich migdałów i oleju makadamia. Ma lżejszą, bardziej lejącą konsystencję niż czysty olej makadamia. Dzięki temu łatwiej się rozprowadza - choć i tak stosuję go na mocno zwilżoną, wręcz mokrą skórę. Bardzo dobrze się wchłania.


Zawiedzie się ten, kto będzie oczekiwał po tym olejku orzechowego, charakterystycznego dla oleju makadamia zapachu. Nie można jednak odmówić olejkowi przyjemnej woni - moim zdaniem pachnie jak dziecięca oliwka z nutą eleganckich kobiecych perfum. Zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt długo, co dla mnie jest plusem, bo olejek stosuję wieczorem, a nie lubię intensywnych zapachów na noc.


Co ważne - olejek ten bardzo dobrze radzi sobie z przesuszoną i napiętą skórą. Na długo daje uczucie komfortu, gładkość w dotyku i sprężystość skóry bez zbędnego przetłuszczania (oczywiście pod warunkiem, że zaaplikujemy go w odpowiedniej, nie za dużej ilości - świetnie sprawdza się tutaj mój sposób aplikowania dosłownie paru kropli oleju na mokrą skórę).

Czy jestem z niego zadowolona?
Biorąc pod uwagę jego cenę (ok. 11zł za 100ml) i dobre działanie, uważam, że to świetny kosmetyk. Warto zwrócić na niego uwagę, zwłaszcza jeśli chcecie wypróbować na własnej skórze taką formę nawilżania lub lejowanie włosów (bo do tego celu też świetnie się sprawdza).



W serii Oleje Świata Joanny, poza olejkami do twarzy i ciała, dostępne są również balsamy do suchych miejsc. Wypróbowałam wersję z olejem kokosowym. Stosowałam go głównie jako balsam do ust, ale czasem aplikowałam go też na przesuszone łokcie czy skórki przy paznokciach.


Balsam ma zbitą, dość twardą konsystencję, topi się (albo raczej trochę mięknie) pod wpływem ciepła skóry. Nie jest to balsam, który swobodnie możemy nałożyć na usta podczas mrozu, gdy nasze dłonie są zmarznięte. Tą niedogodność wynagradza mi jednak jego przyjemny, słodki zapach i bardzo dobre działanie - skutecznie zmiękcza skórę warg, a z przesuszonymi łokciami czy skórkami wokół paznokci radzi sobie po prostu świetnie.


Za cenę ok. 6,50zł dostajemy 8g balsamu.
Zarówno balsam jak i olejek z serii Oleje Świata możecie znaleźć w niektórych małych drogeriach, a także online: TUTAJ




Na koniec obiecana mała niespodzianka - rozdanie, w którym możecie wygrać dwa balsamy do suchych miejsc z serii Joanna Oleje Świata - z masłem pomarańczowym i z masłem oliwkowym (po jednym dla dwóch osób).


Możecie się zgłaszać od dziś do końca tygodnia, czyli do niedzieli 18.01.15 włącznie. Za tydzień w poniedziałek ogłoszę wyniki TUTAJ oraz na blogowym fanpage na Facebooku.
Jakie warunki trzeba spełnić?
Wystarczy się zgłosić w komentarzu, podać swój adres email (do kontaktu w razie wygranej) oraz zostać fanem Laboratorium Kosmetycznego Joanna na Facebooku.

Pozdrawiam :)


WYNIKI
Balsamy do suchych miejsc lecą do posiadaczek następujących adresów email:







Podone posty:

1 komentarz:

  1. Ach, zamienniki, bez nich kosmetyki trafiałyby tylko do wybranych. Oczywistym jest, że nikt co kilka tygodni nie będzie wydawać pieniędzy na drogie środki. trudno, zapach może gorszy, ale liczy się działanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...