Wyniki azjatyckiego rozdania + pierwszy sukces w nowym roku

0 Komentarzy
Witajcie Kochani!
Podczas przerwy świątecznej zafundowałam sobie też małą przerwę od blogowania - trochę z konieczności (brak dostępu do sprzętu, Święta w rozjazdach), a trochę z wewnętrznej potrzeby. Wracam jednak na pełnych obrotach.

Dziś chciałabym poruszyć dwie ważne sprawy.
Po pierwsze nowy rok ledwo się zaczął, a ja już odniosłam pierwszy, ogromny sukces. Mój blog znalazł się w Złotej 50 listy najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych opublikowanej przez Lusterko Em. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie. Zdaję sobie sprawę z tego, iż sukces ten jest zasługą moich Czytelników, dlatego z całego serca Wam dziękuję!


Źródło

Druga ważna sprawa to spóźnione wyniki azjatyckiego rozdania. Wybaczcie to opóźnienie.
Tym razem los uśmiechnął się do Ani. Moje gratulacje! Skontaktuję się z Tobą mailowo.




Zachęcam Was do zaglądania do mnie jutro - będę miała dla Was kolejną niespodziankę, także nie zniechęcajcie się, jeśli tym razem nagroda pofrunęła do kogoś innego ;)

Pozdrawiam!


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...