Jak pachnie... iskrzący śnieg? (Sparkling Snow, Yankee Candle)

0 Komentarzy
Uwielbiam świąteczne zapachy Yankee czy Kringle - gdy tylko pojawiają się jakieś nowe, od razu muszę je mieć! Tak było z woskiem Sparkling Snow - reakcja łańcuchowa: zobaczyłam, kupiłam, sprawdziłam i teraz właśnie podzielę się z Wami moją opinią na jego temat. Czy ta przepiękna śnieżynka na etykietce kryje równie przepiękny zapach?

sparkling snow


Producent określa Sparkling Snow jako zapach chłodny i świeży, bazujący na nutach leśnych sosen, świerku i paczuli. Z opisu wydaje się być wprost stworzony dla mnie, bo uwielbiam zarówno paczulę jak i nuty igliwia.

yankee candle


Pisałam już kiedyś o tym, że białe woski YC bardzo często pachną czystością (jak np. Baby Powder, Clean Cotton, Fluffy Towels) albo "przytulnością" (jak Soft Blanket, Angel's Wings, Shea Butter czy Sugared Apple). Sparkling Snow też w pewien sposób wpisuje się w tę konwencję.
Zapytacie - jak może pachnieć czystością, skoro ma w sobie nuty igliwia? Otóż Sparkling Snow to przedziwne (jak na mój nos) połączenie zapachu choinki i mydła. Nie wiem, skąd twórczy czerpali inspirację do stworzenia takiej kompozycji, ale mi kojarzy się niestety z jakąś restauracyjną czy hotelową toaletą, gdzie zapach mydlin miesza się z wonią leśnego odświeżacza.

yankee candle sparkling snow


Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: zima
Pora dnia: przedpołudnie, popołudnie
Przy gościach: raczej nie
Intensywność:




wosk yankee candle

Yankee Candle ma w swojej ofercie wiele ładniejszych świątecznych i zimowych zapachów. Jeśli lubicie takie z nutami igliwia, koniecznie sprawdźcie:
Inne zimowe zapachy z oferty YC:
Macie swojego faworyta spośród świątecznych i zimowych zapachów?

zapach na zimę


P.S. Pamiętajcie o świątecznym konkursie! Zestaw kosmetyków NUXE czeka:

http://www.keepcalmandbebeautiful.pl/2015/12/swiateczny-konkurs-z-nuxe-wygraj-zestaw.html



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...