Jak pachną... świąteczne cukierki? (Candy Cane Lane, Yankee Candle Q4 2014)

0 Komentarzy
Wiele osób mówiło mi, że Candy Cane Lane to ich naj-naj-najulubieńszy świąteczny zapach z oferty Yankee Candle. A ja jeszcze do niedawna w ogóle go nie znałam, mimo że kupiłam go rok temu. Postanowiłam wreszcie wrzucić go na kominek i przekonać się, czy mnie również zachwyci.

yankee candle candy cane lane


Candy Cane Lane wszedł do sprzedaży w ramach kolekcji Q4 na 2014 rok. Można się więc spodziewać, że zaklasyfikowano go do świątecznej linii zapachowej. Czerwona tarta kryje w sobie specyficzną mieszankę ciasteczek, waniliowego pudru i... mięty pieprzowej.

candy cane lane


Nie jestem fanką typowo słodkich, ciasteczkowych zapachów YC, ale liczyłam na to, że dodatek mięty skutecznie mnie przekona. Niestety nie wyszło. Choć na sucho świeżość mięty rzeczywiście fajnie równoważyła słodycz ciasteczek, po rozpaleniu proporcje zmieniły się na korzyść przesłodzonych waniliowych akordów. Dodatkowo w Candy Cane Lane wyczuwam (fani tego zapachu pewnie mnie uduszą :P) jakąś sztuczną, chemiczną nutę, która bardzo mi przeszkadza i sprawia, że odbieram ten zapach jako mdły i zupełnie nieświąteczny. Nie czuję jego magii.

wosk yankee candle


Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: jesień, zima
Pora dnia: popołudnie
Przy gościach: nie
Intensywność:




candy cane lane opinie

Niestety nie dołączę do grona fanów Candy Cane Lane. Z kolekcji Q4 2014 zdecydowanie bardziej podoba mi się chociażby Angel's Wings czy Christmas Garland (z którego kupiłam sobie nawet dużą świecę). Nie zrażajcie się jednak do Candy Cane Lane, bo przecież nie bez powodu jest ulubieńcem wielu osób - po prostu w mój gust nie trafił.

yankee candle q4 2014



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...