Nowości w mojej pielęgnacji

110 Komentarzy
Witajcie kochani!

Jak mija Wam sobota? Ja mam zamiar spędzić popołudnie z moim chłopakiem, dlatego dziś notka na szybko - taka pomiędzy suszeniem włosów a nakładaniem makijażu :P
Pokażę Wam kosmetyki, które używam ostatnio i takie, które dopiero do mnie zawitały.


Jeśli śledzicie blogowy profil na Facebook'u, być może widzieliście post, w którym pytałam Was, jak wykorzystać bon na 30zł do sklepu Eko Piekno. Postanowiłam kupić coś sprawdzonego i ulubionego - maski BingoSpa do włosów. Skusiłam się na polecaną przez Blankę maskę drożdżową. Chciałam również zamówić Kurację z 40 aktywnych składników (którą kocham, recenzowałam TUTAJ), ale akurat się skończyła. Bardzo sympatyczna właścicielka sklepu zaproponowała mi w zamian Kurację z 12 roślinnych ekstraktów. Patrząc na skład jestem pewna, że spisze się równie dobrze :)
Swoją drogą - zachęcam Was do odwiedzenia sklepu Eko Piekno - asortyment genialny, ceny bardzo ok (rabat 7% na wszystko na hasło: blogeve) :)

Znana chyba wszystkim wcierka Jantar z Farmony. Kiedyś już ją stosowałam, ale bez większych efektów. Teraz postanowiłam dać jej drugą szansę, ulepszając trochę sposób jej aplikacji (przelałam ją sobie do buteleczki po wcierce Rzepa Joanny - dlatego też na zdjęciu widzicie pustą butelkę). Aplikuję ją codziennie wieczorem, po aplikacji przez 5-10 minut masuję skalp masażerem (zakupionym w Biedronce :P). Czekam na efekty.

Wreszcie udało mi się wykończyć 0,5l słoik oleju kokosowego, skusiłam się więc na tą oliwkę Babydream. Skład ma mega fajny, cena była śmiesznie niska (coś około 4-5zł), więc pomyślałam, że warto spróbować. Martwi mnie tylko trochę ten ekstrakt z rumianku w składzie- mam nadzieję, że nie stanę się przez to blondynką :P Oliwkę aplikuję na skalp (też przelałam trochę do buteleczki po Rzepie Joanny, super się tak nakłada olej!), na całą długość włosów i na rzęsy.

Ostatnio wykończyłam tonik kolagenowo-nagietkowy z Celii. Chciałam kupić wodę różaną, ale akurat nigdzie nie mogłam jej dostać. Skusiłam się więc na coś niedrogiego (10-11zł) i sprawdzonego (recenzja TUTAJ) - tonik witaminowy Bourjois.

Te kosmetyki były u mnie już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna zaczęłam je stosować. Polecany przez wiele osób peeling morelowy Yves Rocher oraz krem Dermedic Emolient Linum. Peeling zastosowałam dotąd raz, więc nie wypowiadam się na jego temat. Krem stosuję od kilkunastu dni na noc, genialnie nawilża, a ma przy tym lekką konsystencję. W recenzji opowiem Wam więcej :)
Obydwa te kosmetyki wygrałam w rozdaniu u Oli

Ta maska przeleżała parę tygodni na mojej półce. Wreszcie nadszedł jej czas i na razie - po dwóch aplikacjach - jestem zła na siebie, że tak długo z nią zwlekałam. Moje włosy bardzo ją polubiły :) A mowa oczywiście o masce Biovax Keratyna + Jedwab.

Krem nawilżający N1 Handmade Cosmetics od Pani Kamili pokazywałam Wam parę dni temu (kto nie pamięta, odsyłam do TEJ notki). Dla przypomnienia powiem tylko, że to krem robiony ręcznie z naturalnych, najwyższej jakości składników.

Krem do rąk Dove stosuję nieprzerwanie odkąd wykończyłam ukochany balsam Pat & Rub Rewitalizujący. Przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczona! Spodziewajcie się recenzji niebawem.

I na koniec dwa cudeńka, które przywędrowały do mnie w ramach nagrody, którą udało mi się wygrać u Lili Naturalnej - Cukrowy peeling do ciała Phenome i Regenerujące masło do ciała Phenome. To chyba najdroższe kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, jakie kiedykolwiek u mnie gościły! (peeling kosztuje 139zł, a masło 147zł).

To chyba wszystkie moje nowości... Zapomniałam sfotografować jedynie biedronkowy masażer do skalpu, ale to nic odkrywczego, chyba wiecie, jak taki masażer wygląda. Ten biedronkowy jest dokładnie taki (nawet kolor rączki się zgadza):

Źródło


Stopniowo będę pokazywać Wam te kosmetyki bliżej w recenzjach.
Którego z nich jesteście najbardziej ciekawi?

Miłego dnia! :*


Podone posty:

110 komentarzy:

  1. też mam ochotę na maskę z drożdżami.. w jakim sklepie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy widzę to podstawa :D udanej randki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masażer - zakupiłam go w zeszłym roku jako pamiątkę z wakacji ;)przede wszystkim z ciekawości. Działanie rewelacyjne. Też używam Biovaxa Keratyna + jedwab i jest to (zaraz po Biovax latte) moja ulubiona maska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie podziwiam jego właściwości... hm... uprzyjemniające życie :D Masaż tym czymś jest po prostu mega przyjemny! Mam nadzieję, że również skuteczny dla cebulek :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzję kremu do rak Dove bo chciałam kupić, a mam wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, jeśli masz dłonie niewymagające, takie, które nie pękają od przesuszeń i szukasz kremu na dzień, to Dove będzie ok. Jeśli jednak masz bardzo suchą skórę na dłoniach albo chcesz używać krem przede wszystkim na noc, to polecam jednak coś bardziej treściwego :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ciesz się, bo jak drożdżowa maska okaże się bublem, to przyjdę z pretensjami :P bo przez Ciebie ją kupiłam :P

      Usuń
    2. Ja z drożdżowej jestem zadowolona :)

      Usuń
    3. W takim razie ja też na pewno będę zadowolona - dwie pozytywne opinie to nie przypadek :)

      Usuń
  6. też kupiłam sobie Jantar (po raz pierwszy), ale muszę poczekać aż skończę wcierkę z Joanny i sobie wtedy go przeleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikator z tej rzepowej wcierki to mistrzostwo świata! Szkoda tylko, że tak trudno domyć to opakowanie z paskudnego rzepowego zapachu :/

      Usuń
  7. Oczywiście ciekawa jestem tych masek z BingoSpa oraz kremu Dermedic :)
    A co do Biovaxu też mnie mile zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś maskę do włosów tłustych z Biovax- była fajna, ale Jedwab + Keratyna to po prostu mistrzostwo :)

      Usuń
  8. ciekawa jestem masek z bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam wcześniej inne maski BingoSpa i zawsze byłam zadowolona :)

      Usuń
  9. ja dzis wykonczylam wlasnie rzepe z Joanny i mysle czy przelac tam moj nowy Jantar czy zakupic w aptece np. strzykawke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wygodniej będzie w opakowaniu po Rzepie- ja miałabym problem z naciskaniem tego tłoka w strzykawce jedną ręką :P

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tego kremu do twarzy Pani Kamili chętnie bym przetestowała. Mogłabyś podzielić się informacją gdzie go zakupiłaś? Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, ten kremik dostałam w ramach współpracy. Można go zamówić na stronie firmy- tutaj: http://handmadecosmetics.pl/

      Usuń
  11. Właśnie wczoraj się zastanawiałam nad zakupem tej maski z Bingo Spa Kurację z 12 roślinnych ekstraktów,ale się potrzymałam muszę wykończyć zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna decyzja :) Mi czasem ciężko zdobyć się na taki racjonalny krok ;)

      Usuń
  12. ja używam od jakiegoś czasu oliwki Babyream i nie zauważyłam rozjaśnienia włosów:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Phenome są rewelacyjne,na pewno będziesz zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo gdyby w takiej cenie sprzedawane były buble, to bym się mocno wkurzyła :P

      Usuń
  14. peeling morelowy YR - znam i bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te maski BingoSpa tez mnie kuszą, muszę w końcu sobie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. biovax uwielbiam,najbardziej serię brązową. Przy długim stosowaniu naprawdę daje mega fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej brązowej serii jeszcze nie wypróbowałam. Miałam na razie tylko tą maskę do włosów przetłuszczających się.

      Usuń
  17. Ten masazer to jest boooooskie urzadzenie:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile kosztował ten masażer? Był do kupienia solo, czy w zestawie z czymś? Bo nie mogę takiego nigdzie znaleźć, a przez internet nie opłaca się zamawiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był w zestawie ze skrzypowym suplementem diety, kosztował 9,99 lub 9,90zł. Takie podłużne opakowanie, z przewagą zielonego koloru.

      Usuń
  19. z tych rzeczy mam tylko oliwkę i masażer, ale mam ochotę na maski BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanko, i jak sprawdziła się oliwka? Stosowałaś ją może na włosy? :)

      Usuń
  20. Jestem ciekawa jak sprawdzą się produkty z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - wszystkie maski tej firmy, które do tej pory miałam, spisywały się u mnie świetnie. Zobaczymy jak będzie z tymi :)

      Usuń
  21. Muszę w końcu wypróbować peeling morelowy Yves Rocher!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z tych kosmetyków, które wypada znać :D

      Usuń
  22. Kremiku zazdroszczę;) a po ten masażer muszę iść bo kiedyś używałam i bardzo przyjemnie było:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. U mnie też zawsze budzi się żądza kupowania, kiedy oglądam posty zakupowe u innych blogerek ;)

      Usuń
  24. u mnie te masażery powodowały łupież :/
    u sibie w sklepie jeszcze nie widziałam maski z drożdżami ale jak się pojawi to zakupię :) bo ciekawi jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te masażery dość mocno smyrają skórę głowy, więc rzeczywiście mogą powodować się jej złuszczanie. Mam nadzieję, że u mnie to nie wystąpi ;)

      Usuń
  25. super zakupy ;) może też skusze się na ten tonik z Bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niezły - zwłaszcza w tym przedziale cenowym.

      Usuń
  26. Same wspaniałości! Czekam więc na recenzje, żadnego z nich nie znam ;)
    Miłego weekendu Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Same wspaniałości! Nie znam żadnego z tych produktów, czekam więc na recenzje ;)
    Miłego weekendu Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie załapałam się na masażer w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może jeszcze kiedyś wróci do oferty :)

      Usuń
  29. Maskę z Biovaxu mam i również jestemz niej zadowolona:) Ciekawa jestem z tej kuracji z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - 40 aktywnych składników była boska, mam nadzieję, że 12 ekstraktów też taka będzie :D

      Usuń
  30. W mojej biedronce masażery się skońćzyły :c
    Używałaś kiedyś podkładu Dermacol? Zastanawiam się nad kupnem, a znam skrajne opinie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, może jeszcze kiedyś będą je sprzedawać.
      Dermacolu niestety nie stosowałam. Słyszałam, że jest bardzo mocno kryjący - to chyba podkład specjalistyczny. Również planowałam go kupić, ale obawiam się tego, że może być za ciężki, by nosić go na co dzień. Nie mogę Ci go odradzić ani polecić.

      Usuń
  31. zaciekawiłaś mnie tymi maskami bingo spa - nie znałam ich wcześniej :) wcierka jantar niestety się u mnie nie sprawdza, wysusza mi skórę głowy i trochę żal mi jej męczyć, dla efektów wzrostu czy wzmocnienia włosów. mam również taki masażer do skóry głowy, ale szczerze mówiąc rzadko z niego korzystam - może czas to zmienić :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre osoby odczuwają podrażnienie czy przesuszenie po tej wcierce. Oczywiście, że nie ma się co męczyć, bo skutek mógłby być odwrotny od zamierzonego :/

      Usuń
  32. Mnie niestety ta olwika dosyć mocno rozjaśniała włosy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, w takim razie zużyję to opakowanie, które mam i już nigdy więcej jej nie kupię - wolę nie ryzykować, bo nie chcę zostać blondynką :P

      Usuń
  33. maska drożdżowa mocno mnie intryguje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam, że jeszcze nie używałam tych masek BingoSpa, ale kiedyś się skuszę :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! To naprawdę fajne maski za stosunkowo niewielką cenę :)

      Usuń
  35. sporo tych nowości u Ciebie Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten masażer!!!
    Działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masażery nadal mnie rozbrajają. A ciekawa jestem Dove.

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię BingoSpa, póki co jeszcze się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich kosmetyki do włosów - resztę (te, które stosowałam) oceniam jako nienajgorsze ;)

      Usuń
  39. Baaardzo ciekawią mnie te odżywki:) wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście podzielę się wrażeniami po ich wypróbowaniu :)

      Usuń
  40. Strasznie ciekawią mnie maski z BingoSpa jak wykończę te które mam to na pewno zamówię sobie te z Bingo

    OdpowiedzUsuń
  41. O fajna kosmetyczna ilość ;)
    JA jestem ciekawa tych maseczek do włosów z BINGOSPA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się solidnie je zrecenzować w przyszłości :)

      Usuń
  42. ja mam chętkę na maseczke drożdżową, ale od babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusiła ta rosyjska, ale stwierdziłam, że najpierw wypróbuję tą tańszą wersję ;)

      Usuń
  43. ciekawią mnie te maski z BingoSpa - na razie mam kilka innych, ale jak się będą kończyć to rozważam zakup jakiejś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zawiodłam się na maskach BingoSpa, a wypróbowałam już kilka ;)

      Usuń
  44. Co do dermacolu to obejrzałam dzisiaj rano ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=boyLoju7gug i kosztuje około 20zł (?), więc warto wypróbować, a nóż-łyżka-widelec okaże się fajny zmieszny z kremem. A jak się nie sprawdzi to przynajmniej nie będzie szkoda za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie to wygląda - nie wpadłabym na to, by mieszać podkład z kremem, bo zazwyczaj to dawało zbyt transparentny efekt. Ale skoro Dermacol jest aż tak napigmentowany, to może rzeczywiście byłoby to fajne :) Przekonałaś mnie, by również spróbować z Dermacolem :) Jak będę w mojej ulubionej drogerii, to go sobie kupię :)

      Usuń
  45. Miałam taki masażer do skóry głowy ale pewnego pięknego dnia na moich długich i skłonnych do plątania włosów zostały druciki a w dłoni rączka - był to chiński masażer za 5 zł, oby Twój był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że mój też zbyt trwały nie będzie - w końcu dałam za niego + skrzypowy suplement diety niecałe 10zł :P

      Usuń
  46. Uzywam peelingu morelowego od jakiegos czasu (to juz chyba moja 3 czy 4 tubka), jest calkiem fajny a najbardziej lubię jego zapach )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo apetycznie i ma fajną konsystencję :) Niby nie jest myjący, ale skóra aż po nim piszczy! Lubię taki efekt :)

      Usuń
  47. Oooo ciekawa jetsem tej maski od Bingo Spa :) Dużo dziewczyn ostatnio pisze o produktach tej firmy, sama jeszcze nic nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kilka masek tej firmy i ze wszystkich byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  48. maska drożdżowa od Bingo bardzo kusi, a za to maseczka Biovaxu totalnie moim włosom nie odpowiada:(

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię maski z Bingo Spa, ale tych jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również będą nowością, choć sporo ich masek już wypróbowałam :)

      Usuń
  50. Ten masażer mnie straaasznie kusi;p

    OdpowiedzUsuń
  51. też chcę te wszystkie dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. zapraszam do mnie - będziemy się razem maziać nimi :D

      Usuń
  52. Ja stosuję inną maskę drożdżową ale dopiero od niedawna a na jej recenzję zapraszam na mój blog. Jestem ciekawa jak spiszą się kosmetyki BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Mamo! (zabrzmiało to jak cytat z Johnego Brawo :D)
      Chętnie poczytam recenzję innej maski drożdżowej :)

      Usuń
  53. Cukrowy peeling do ciała Phenome to mój KWC jak do tej pory! nie trafiłam na nic lepszego dla takiej skóry jak moja, choć przymierzam się do Collistara i zobaczymy :)
    Witaminowy tonik Burżuja także lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...