Wyjątek potwierdza regułę - M.A.C Half N' Half

88 Komentarzy
Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że tak jak ja rozpoczęliście w piątek baaaaardzo długi weekend majowy ;)
Jakie macie plany na majówkę?
Ja znikam jutro na parę dni (wyjeżdżam do Szczyrku), ale  nie pozwolę Wam o sobie zapomnieć - przygotowałam kilka notek na zapas :)

Wracając jednak do głównego tematu notki - jestem taką dziwną osobą, która nie lubi wielu rzeczy, które lubią inni. Na przykład nie lubię piwa (sam zapach wywołuje u mnie odruch wymiotny), nie lubię oliwek, zielonej herbaty, nie lubię żelu siemieniowego na włosach, kosmetyków o zapachu mandarynek oraz... kryjących pomadek.
Może Wam się to wydać dziwne, ale do niedawna w ogóle nie nosiłam na ustach kryjących szminek - jedynie błyszczyki, pomadko-błyszczyki, pomadki transparentne.
Przełom nastąpił na początku marca za sprawą jednego z giftów, który otrzymałam na spotkaniu blogerek - M.A.C - Amplifield Creme Lipstick - Half N' Half.


Szminki M.A.C'a są ogólnie chwalone - blogosfera rozpływa się w "ochach" i "achach" na ich temat. Ja nie będę oryginalna i dołączę do grona zachwalających M.A.C'owe pomadki.


Pomadka zamknięta jest w klasycznym, eleganckim opakowaniu. Całość prezentuje się solidnie (spokojnie można nosić w torebce czy kosmetyczce bez obaw o zniszczenie czy otwarcie się pomadki), napisy się nie ścierają, mechanizm wysuwający szminkę nie zacina się ani nie psuje (przynajmniej nie popsuł się do tej pory, a stosuję tę pomadkę od początku marca).


Half N' Half to pomadka o wykończeniu amplifield creme - czyli kremowa, delikatnie błyszcząca (ale bezdrobinkowa, dająca raczej "mokry" blask), dobrze napigmentowana.
Aplikuje się bajecznie - wystarczy raz przejechać po wargach i gotowe. Pachnie przepięknie, jak bardzo słodki budyń waniliowy - aż chce się ją zjeść ;)
Co ważne - na ustach nosi się przyjemnie - nie wchodzi w załamania, nie wysusza ust, ściera się równomiernie. Nie jest super trwała (może ze względu na to, że kolor nie "wgryza" się w wargi), kiedy nie jemy i nie pijemy wytrzymuje na ustach 2-3 godziny. Wydajność jest jak najbardziej na plus.


Kolor Half N' Half jest dla mnie trudny do opisania. Na dłoni wygląda jak jasny, karmelowy brąz z dużą ilością ciepłych, pomarańczowych tonów. Na ustach prezentuje się bardzo neutralnie - zwłaszcza u osób, które mają naturalnie ciemną pigmentację warg (jak ja :P) i u osób z ciemną karnacją, mocno opalonych (co wnioskuję na podstawie zdjęć znalezionych w google :P).
Na moich ustach jest bardzo neutralna - nie jest ani jaśniejsza, ani ciemniejsza od naturalnego koloru - jedynie zmienia naturalną różowość warg w odcień bardziej nude.

Starałam się przy edycji zdjęcia jak najlepiej oddać realne kolory pomadki.

Pomadki M.A.C są dostępne w salonach firmowych M.A.C (online teoretycznie też można kupić, ale strzeżcie się podróbek!).
Cena szminki to 86zł za 3g.


Skład dla zainteresowanych - ja nie podejmuję się jego analizy i nie widzę też sensu analizowania składu kolorówki (no chyba że mówimy o kolorówce naturalnej albo o podkładach - ich skład jednak ma dla mnie znaczenie).



Ocena: 6/6 (Dla mnie to szminkowy ideał! Aplikacja jest bajeczna, komfort noszenia tej szminki na ustach bez zarzutu. Kolor to kwestia indywidualna - dla mnie Half N' Half to strzał w 10 - daje na moich ustach efekt nude, ale nie jest za jasny, co było moją zmorą w przypadku innych pomadek, które wypróbowałam. Cena jest według mnie jak najbardziej adekwatna, biorąc pod uwagę jakość kosmetyku. M.A.C staje się wyjątkiem, potwierdzającym regułę mojej niechęci do szminek kryjących :P)

Ten makijaż już znacie - została w nim użyta właśnie pomadka M.A.C Half N' Half

Half N' Half przy pracy ;)
Zdjęcie może trochę ciemne, ale dobrze oddaje rzeczywisty kolor pomadki na moich ustach.

Znacie pomadki M.A.C? Który kolor z ogromnej oferty marki jest Waszym ulubionym?
A może znalazłyście swój szminkowy ideał wśród pomadek innej marki?
Chętnie dowiem się, co lubicie nakładać na usta :)
I co sądzicie o mojej ukochanej Half N' Half?



Podone posty:

88 komentarzy:

  1. nie miałam przyjemności ich używać, ale może kiedyś :)). kolor nie mój, ale ładnie podkreśla Twoje usta, no i życzę udanej majówki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziękuję! :*
      Kolor rzeczywiście jest specyficzny, nie każdemu pasuje.

      Usuń
  2. Ładny, naturalny efekt. Szkoda tylko że taka wysoka cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie lubię malowac ust czymś, co nie daje widocznego, mocnego koloru :p
    skoro juz się czymś smaruję to mam poczucie, że musi to być widać, z tego względu chyba nie lubię nudziaków i nudziakowych róży, fuksje, czerwienie, to jest to :D

    swojej macowej smzinki jeszcze nie mam, ale jeste jeden kolor, który chodzi mi po głowie, ten i tylko ten! Lady Danger! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka, bo Ty masz idealny kształt ust- taki, który przepięknie wygląda pomalowany czymś intensywnym. A ja co? Jakaś szparka malutka (bez skojarzeń xD), w czerwieni wyglądam dziwnie :/
      Lady Danger już z nazwy wydaje się do Ciebie pasować :D

      Usuń
  4. u mnie chyba wyglądałaby niezdrowo ;P Miałam coś podobnego z Rimmela w takim kolorze i skończyło się klapą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie na każdych ustach i nie do każdej karnacji ten odcień pasuje.

      Usuń
  5. Szminki zdrożały niestety z 79 na 86zł.

    Ja z mojej Angel jestem bardzo zadowolona. Do twarzy Ci w tym kolorze :) mi byłoby źle w brązie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo Ci dziękuję za informację, nie wiedziałam, że podrożały :/

      Usuń
  6. Niestety jeszcze nie znacie, ale marzycie o szmince Angel. O matko, jaka ona jest piękna! :))) Ta, którą pokazujesz, bardzo mi się podoba. Niesamowicie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel też bardzo mi się podoba - kiedyś ją sobie sprawię ;)

      Usuń
  7. ślicznie wygląda na ustach :)
    a majówkę zacznę dopiero we wtorek ;((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N. dobry i wtorek - niektórzy całą majówkę pracują :/

      Usuń
  8. Podoba mi się jej wykończenie :)
    Kolor troszkę mniej.
    Chyba nie czułabym się w nim dobrze.
    Ale to, oczywiście, kwestia bardzo indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, pomadka zawsze musi być dobierana do karnacji, koloru skóry, pigmentacji warg :)

      Usuń
  9. PIękny odcień, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomadki MAC, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonuję się, że wszystkie słowa pochwały na ich temat nie były ani trochę przesadzone :)

      Usuń
  11. Może kiedyś się dorobię ich pomadki :P Ładnie Ci w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, trzymam kciuki! Warto na nią składać :)

      Usuń
  12. Ślicznie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ustach wygląda zdecydowanie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to zbyt wyrazisty kolor. Więcej nie powiem, bo nigdy nie miałam tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich ustach na szczęście nie wygląda wyraziście, ale na wargach o słabszej pigmentacji rzeczywiście mógłby się odznaczać.

      Usuń
  15. Bardzo bym chciała mieć kosmetyki Mac, ale mnie nie stać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są drogie, ale warte swojej ceny :) Mi udało się kilka wygrać, parę dostałam ostatnio na spotkaniu blogerek :) Samej też ciężko byłoby mi sobie je kupić.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje :) Dziewczyny rozdające te gifty z MAC'a wiedziały, którą kosmetyczkę dać mi :D

      Usuń
  17. Zdecydowanie nie mój kolor. Ale do Ciebie pasuje idealnie.:)

    Ja weekend zaczynam niestety dopiero w środę. Oby ten czas do środy minął jak najszybciej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra i środa - zawsze to troszkę przedłużony weekend :)

      Usuń
  18. ja uwielbiam ich pomadki , ale u mnie to musi kryc :D nie lubie blyszczykowatych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja właśnie na odwrót :) Dobrze, że firmy kosmetyczne dogadzają zarówno Tobie jak i mnie w tym względzie ;)

      Usuń
  19. Moim faworytem jest Syrup z MAC.
    Tan kolor który pokazujesz jest dla Ciebie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny efekt daje na ustach Syrup. Nie zwróciłam dotąd uwagi na ten odcień.

      Usuń
  20. Zdecydowanie ten kolor Ci pasuje. Pięknie wyglądasz. Ja osobiście wolę błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja też zdecydowanie chętniej sięgam po błyszczyki.

      Usuń
  21. nie miałam żadnej pomadki z MAC

    OdpowiedzUsuń
  22. Choruję na te MAC-owe pomadki i może kiedyś kiedyś się jakiejś dorobię :D Może jeszcze za studenckich czasów! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wygląda na ustach :) jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia pomyślałam, że to musi być jakiś brąz, ale jednak nie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor,bardzo pasuje do twojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Miło mi bardzo, że tak uważasz :*

      Usuń
  25. mam z MACa 2 pomadki: pierwsza o wykończeniu frost czyli matowa angel i podobna kolorystycznie cremecup o wykończeniu cremeshen czy jakoś tak, bardziej kremowa lekko połyskująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się spisuje Angel? Nie przesusza ust?
      Cremecup pewnie idealnie sunie po wargach :)

      Usuń
  26. ja z kolei uwielbiam kryjące pomadki, ale z tym odcieniem bym się raczej nie polubiła, choć Tobie niewątpliwie w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień rzeczywiście jest nietypowy - wypróbowałam go na ustach mojej mamy i siostry i one wyglądały w nim trupio. Nie każdemu pasuje.

      Usuń
  27. taki kolorek niekoniecznie dla mnie, ale wykończenie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie ma boskie po prostu. Idealne dla mnie, niewprawionej w stosowaniu pomadek kryjących ;P

      Usuń
  28. Oj tak, w internecie pełno podróbek MAC-a :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - ludzie się nabierają, że za 20zł mogą sobie szminkę z MAC'a kupić :/

      Usuń
  29. Ładnie Ci w niej, ale ja unikam takich kolorów. Nie pasują mi. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom nie pasują - do twarzowych nie należą ;P

      Usuń
  30. Powiem krótko - dlatego nie sięgam po kosmetyki MAC, jeszcze się zakocham i pójdę z torbami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby bardzo prawdopodobne. Ja się zakochałam i teraz cierpię okrutnie :P

      Usuń
  31. wygląda pięknie i bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Właśnie za ten naturalny efekt polubiłam ten kolor :)

      Usuń
  32. Nieziemski kolorek, ja mam zwykla pomadke z Avon, nazywa sie Cafe Latte, ale daje bardzo zblizony efekt - uwielbiam ja i jak pachnie mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten kolor, moja ciocia nałogowo go kupuje :D Jest rzeczywiście bardzo ładny :)

      Usuń
  33. Kolorek zupełnie nie mój niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, więc Half N' Half omijaj, ale w ofercie MAC na pewno znajdziesz inny kolorek, który będzie Ci bardziej odpowiadał :)

      Usuń
  34. Na ustach wygląda bardzo korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor Ci się ładny trafił, mój jest nietwarzowy :(

    Ale Ci zazdroszczę wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze, mnie on zdecydowanie by nie pasował. Baw się dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ten kolor jest specyficzny- wielu osobom nie pasuje.

      Usuń
  38. Do twarzy ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak jak ty nie lubię oliwek i nie przepadam za piwem (wolę whisky) i zazwyczaj podobają mi się inne rzeczy niż wszystkim ale uwielbiam pomadki a ten kolor jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whisky jest dobre, to fakt :) Ja jednak z alkoholi najbardziej lubię wino i malibu - typowo babskie napoje ;P

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...