Cuda natury z Handmade Cosmetics

70 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym pokazać Wam kosmetyk, który przybył do mnie parę dni temu w ramach współpracy. Jak możecie wywnioskować, czytając mojego bloga, staram się rozważnie wybierać propozycje współpracy. Nie chcę, żeby na blogu przeważały posty i recenzje 'współpracowe'. Poza tym stosuję tylko kosmetyki, które mi odpowiadają- nie chcę się do niczego zmuszać.
Kiedy jednak napisała do mnie jakiś czas temu Pani Kamila, od razu byłam przekonana. Zaraz dowiecie się, dlaczego...


Pani Kamila jest właścicielką i pomysłodawczynią firmy Handmade Cosmetics. Jak łatwo się domyślić po nazwie - firma ta produkuje kosmetyki ręcznie robione przez Panią Kamilę. Są to specyfiki naturalne, ekologiczne, przeznaczone dla cery wymagającej i problematycznej.

Jakiś czas temu Pani Kamila - absolwentka chemii - poszukiwała idealnego kremu dla swojej problematycznej cery. Wszyscy dobrze wiemy, jak trudno znaleźć ten jeden jedyny idealny krem- zwłaszcza, gdy nasza cera ma skłonności do uprzykrzania nam życia ;)
Pani Kamila postanowiła stworzyć własny krem- naturalny, bez konserwantów, z najwyższej jakości składników. Robiła go dla siebie i najbliższych. Potem postanowiła, że ze swoimi kosmetykami wypłynie na głębsze wody i poszerzy grono odbiorców :) Tak powstała firma Handmade Cosmetics.

Źródło

Kosmetyki Handmade Cosmetics są przebadane, dopuszczone do sprzedaży.
Co je wyróżnia na tle całej masy kosmetyków drogeryjnych czy nawet aptecznych?
  • są w 100% naturalne - produkowane z najwyższej jakości składników z upraw ekologicznych
  • nie zawierają oleju mineralnego, parafiny, silikonów - substancji, które mogą zapychać
  • nie zawierają szkodliwych konserwantów (przeze wszystkim nie ma w nich parabenów!)
  • są produkowane na zamówienie - to znaczy dopiero po otrzymaniu zamówienia Pani Kamila przygotowuje dany kosmetyk i wysyła go do odbiorcy- kosmetyki nie stoją gdzieś na magazynach, są świeże
  • krótki termin ważności i konieczność trzymania kosmetyków w chłodzie (mój kremik leży w lodówce :P) - dzięki temu mamy pewność, że kosmetyk jest świeży, nie ma konieczności dodawania do niego konserwantów
  • te kosmetyki działają - dzięki naturalnym składnikom zapewniają skórze prawdziwą pielęgnację
Źródło

Ja jestem zachwycona filozofią firmy i pomysłowością Pani Kamili.

Na koniec pokażę Wam kremik, który otrzymałam. Stosuję go drugi dzień i na razie... nie zapeszając... jest super!


Jest to Krem Nawilżający N1 przeznaczony dla cery wrażliwej, suchej i mieszanej w każdym wieku (choć podobno do cery tłustej też jest idealny, bo reguluje wydzielanie sebum). Zobaczcie, jaki ma skład:

INCI: AQUA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, GLYCERYL STEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CETYL ALCOHOL, ALCOHOL, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, PELARGONIUM GRAVEOLENS OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL.

I jak pachnie, mmmmmmmm!


Bardzo serdecznie dziękuję Pani Kamili za możliwość wypróbowania tego cuda natury (bo tak chyba można ten kremik określić)!

A Was zapraszam do odwiedzania strony internetowej Handmade Cosmetics (TUTAJ) i facebookowego profilu firmy (TUTAJ).




Podone posty:

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie robione kosmetyki, wierzę że mają o wiele większą skuteczność niż drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam takie przekonanie. W końcu to naturalne składniki, a nie kropla natury w całej masie chemii...

      Usuń
  2. świetny skład :-) cho mnie pewnie i masło shea by 'zapchało' :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, Balbinko, Twója cera jest aż taka kapryśna? ;)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam- nie mogłam się doczekać, kiedy go wypróbuję :D

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się takie inicjatywy :) brawo dla p. Kamili za pomysł stworzenia własnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam- i mam nadzieję, że Pani Kamili uda się trafić ze swoją ofertą do jak największej liczby osób :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za wsparcie i pozytywne przyjęcie. To dzięki Wam Handmade Cosmetics może się rozwijać dalej, choć przyznaję że w tym kraju nie jest to łatwe. Muszę łamać schematy i szukać unikatowych rozwiązań i to w pojedynkę:) Cieszę się, że popieracie ten pomysł. Dla Was chcę tworzyć kolejne produkty:) Jeśli macie jakieś uwagi lub pytania to zapraszam do kontaktu.

      Usuń
  5. wygląda ślicznie
    jestem ciekawa jak sprawdziłby się na mojej suchej buźce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno byłby idealny do suchej cery- po aplikacji przynosi takie ukojenie, nawet na mojej cerze jest to odczuwalne :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że marka przebije się ze swoją ofertą, trzeba wpierać takie inicjatywy. Żałuję, że nie mają mydeł, już zacierałam ręce :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebookowym profilu firmy widziałam zdjęcia mydełek- to były fotki bodajże ze stycznia... Może mydełka wrócą do sprzedaży :) Sama chętnie kupiłabym takie ręcznie robione mydełka :)

      Usuń
  7. Dokładnie, fajnie by było jakby się udało rozszerzyć ofertę. I pomysł z robieniem na zamówienie, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kamila ma to w planach - ja mogę tylko mocno trzymać kciuki, by się to udało :)

      Usuń
  8. składzik pierwsza klasa:)
    mi jak zawsze jako okropnej sroce najbardziej podoba się opakowanie;P
    hahah ,nie no żartuję;)
    podoba mi się ta produkcja na zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, słoiczek jest piękny- taki ekskluzywny :) Ma się wrażenie, że skrywa wyjątkową zawartość.

      Usuń
  9. A jak z ceną? Adekwatna do eko-produktów czy zbyt wysoka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humorki, adekwatność ceny każdy musi sam ocenić- to co dla jednego niewiele, dla innego to kupa kasy ;)
      Ale moim zdaniem w tym przypadku cena jest adekwatna do jakości- 80zł za 30ml kremu (w cenie słoiczek z termostatem i przesyłka)

      Usuń
    2. Spodziewałam się wyższej ceny, miłe zaskoczenie :)

      Usuń
    3. Też uważam, że nie jest źle - za kremik o takim składzie (i teraz już mogę to powiedzieć- fajnej wydajności) cena jest jak najbardziej ok.

      Usuń
  10. jeśli to będzie wow, to ta Pani powinna dostać nobla :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, chętnie wypróbowałabym kremik stworzony specjalnie dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest właśnie ta świadomość, że kremik był robiony specjalnie dla mnie, a nie w masowej produkcji :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Już po pierwszym użyciu miałam pozytywne wrażenie :)

      Usuń
  14. Idę obejrzeć stronę tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie :)

      Usuń
  15. będziesz zachwycona jak ja - to jest mistrzostwo świata w każdym calu. O Pani Kamili powinien dowiedziec się cały świat bo jej krem jest doskonały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siouxie, pamiętam Twoją recenzję i właśnie ze względu na nią jestem taka "napalona" na ten krem- nie mogłam się go doczekać, a teraz przed każdą aplikacją aż łapki zacieram :D

      Usuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero niedawno zetknęłam się z Handmade Cosmetics, ale mam nadzieję, że o tej firmie dowie się szersze grono osób :)

      Usuń
  17. Oooo zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta idea:) Nie potrzebuję kremu, który będzie leżał na mojej półce przez kilka lat;) Jestem skłonna co kilka tygodni inwestować w świeży specyfik:)

    Skład tego kremu rzeczywiście zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli krem wystarczy na dwa miesiące stosowania (a na razie wydaje się być wydajny), to 80zł będzie ceną jak najbardziej do przejścia :)

      Usuń
  19. nie jestem za kosmetykami handmade chocby najlepszymi, ale mam nadzieje, ze pochwalisz sie rezultatami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, zraziłaś się jakimś takim kosmetykiem czy po prostu masz jakieś tam swoje uprzedzenia? :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja też - w ogóle lubię wszystko, co handmade :)

      Usuń
  21. Ciekawe. Koszt kremu to 80 zł. Jakbym miała sama je robić, pewnie też bym ustaliła cenę na takim poziomie. Mnie miło zaskoczyło, że koszt wysyłki jest już wliczony w produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też- początkowo oczywiście nie doczytałam i myślałam, że 80zł to cena samego kremu. W takim wypadku cena kremy wynosi około 10zł mniej :)

      Usuń
  22. Kosmetyki się pięknie prezentują :) jestem ciekawa jakie jest ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po recenzji Siouxie bardzo ciekawa jestem tych "ręcznych" kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawiły właśnie przez to, co napisała Siouxie :D

      Usuń
  24. Bardzo dobry pomysł z takimi kosmetykami, jednak 80 zł za krem, to zdecydowanie za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od budżetu :) Ja akurat na kremach do twarzy nie oszczędzam.

      Usuń
  25. Świetny interes że tak powiem! Filozofia tego przedsięwzięcia z tworzeniem kosmetyków w taki a nie inny sposób to naprawdę perełka w morzu badziewia, jakie jest masowo wypuszczane na rynek!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak będzie działał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Kamila zrobiła mi miłą niespodziankę i w lutym zaproponowała współpracę - dziś mam zamiar napisać recenzję i krem według mnie zasługuje na rozsławienie go nie tylko w blogosferze :)
    Jest cudowny, idealny pod makijaż - po prostu idealny dla mojej skóry :)

    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również mail od Pani Kamili był ogromnym zaskoczeniem :) Czuję się niesamowicie dumna, że zostałam wybrana do testów tego kremiku :)

      Usuń
  28. 2 dni testów to trochę mało, ale jestem ciekawa rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak ;) Ta notka to tylko przedstawienie firmy i jej oferty, recenzja będzie po zużyciu całego kremu :)

      Usuń
  29. Intrygujący jest, bo niewiele takich kosmetyków na polskim rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł z takimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...