Blogi, które warto odwiedzić

69 Komentarzy
Witajcie!

Dziś chciałabym zaprosić Was na kilka blogów, które moim zdaniem warte są odwiedzenia.
Długo wahałam się nad tą notką, ponieważ nie chciałam, by ktoś z moich Czytelników poczuł się urażony, że nie został wymieniony. Dlatego od razu wyjaśniam- jest mnóstwo blogów, na które regularnie zaglądam, które czytam, lubię, cenię. Dziś pokażę Wam tylko część.


Kolejność przypadkowa:


Moja intuicja (i logika też :P) podpowiada mi, że już niebawem będziemy się grzać w blasku sławy mrMajlajf'a ;) Jego blog jest po prostu świetny- chłopak ma niesamowity talent. A poza tym dysponuje czymś, czego wielu blogerom i blogerkom brakuje - ciepłem i ogromną sympatią dla świata. Zauważyłam, że odkąd mrMajlajf pojawił się w blogosferze, jego pozytywne podejście do życia, optymizm i sympatia rozlewają się taką przyjemną, ciepłą falą po blogach. Miłe, zawsze przemyślane i szczerze komentarze Majlajf'a sprawiają, że po prostu nie da się go nie lubić.




Tatianę poznałam wirtualnie zanim jeszcze założyłyśmy swoje blogi. Tanika to po prostu kobieta z pasją, a nawet z kilkoma pasjami ;) Dla mnie jest kimś, kim ja chciałabym być za kilka lat. Tanika prowadzi dom, jest mamą gromadki słodkich dzieciaków, wspaniałą żoną, a jednocześnie znajduje czas na realizację swoich pasji. Ma w sobie tyle serdeczności i radości z życia, że spokojnie mogłaby obdzielić tym obywateli jakiegoś niedużego państwa ;) Na blogach Taniki znajdziemy świetne, bardzo szczegółowe recenzje kosmetyków, informacje o naturalnych specyfikach, a także genialne, mega apetyczne przepisy kulinarne- wszystko okraszone pięknymi zdjęciami i tanikowym optymizmem.





Niech Was nie zmyli uroczy uśmiech Oli i słodziutkie, różowe tło jej bloga - Ola to dziewczyna z charakterem! Gdyby nie to, że Picoli po prostu nie da się nie lubić, pewnie już dawno uschłabym z zazdrości - Picola jest piękna (na jej blogu możecie zobaczyć, jaka jest podobna do Emmy Watson - obiektu fascynacji 90% męskiej populacji), bardzo inteligentna (uwielbiam jej poczucie humoru) i jakby tego było mało- nieziemsko utalentowana (pisanki z podobiznami domowników po prostu mnie rozwaliły). Kto raz zajrzy do Picoli i poczyta jej notki, nie będzie mógł przestać. Ostrzegam, to wciąga :)






Mam wrażenie, że ja i Asia nadajemy na tych samych falach. Mamy nawet podobny gust ;) Nie wiem, na czym to polega, ale w Asi jest coś takiego, co sprawia, że od razu budzi sympatię i zaufanie. Również wprowadza do blogosfery takie ciepło- z każdego jej komentarza bije sympatia i optymizm. Poza tym Asia pisze bardzo ciekawe, przemyślane notki, robi też urocze makijaże (moim ulubionym jest make-up inspirowany królewną Śnieżką- uświadomił mi, że Asia rzeczywiście ma w sobie coś ze Śnieżki :) Mam nadzieję, że kiedyś nasz plan wypali i uda nam się spotkać na kawie na krakowskim Kazimierzu - czuję, że przegadałabym z Asią ładnych parę godzin :)






Nightlyw0lf
Pamiętam, że blog Luthienn od razu zrobił na mnie ogromne wrażenie, w którym utwierdzałam się przy każdej kolejnej wizycie. Może się Wam to wydać zabawne, ale jestem głęboko przekonana o tym, że Luthienn jest stworzona do bycia blogerką- to znaczy jej blog od początku jest prowadzony w takim stylu, do jakiego niektóre blogerki dochodzą po kilku miesiącach albo i latach - są mądre i konkretne teksty, bardzo dobrej jakości zdjęcia, świetna ogólna estetyka bloga. Poza tym sama Luthienn jest przesympatyczną osobą - niesamowicie się cieszę, że miałyśmy okazję poznać się poza wirtualną rzeczywistością. Nie mogę zrozumieć tylko jednej kwestii - skąd się biorą luthiennowe kompleksy?! Moim zdaniem powinny zostać spakowane do konserwy i wysłane na eksport, bo u Luthienn nie mają podstaw do istnienia.





Lili Naturalna
Blog Lili jest chyba najbardziej znany z tych, które Wam dziś prezentuję. Lili jest osobą posiadającą ogromną wiedzę z dziedziny naturalnej kosmetyki- co ciekawe, tą wiedzą często dzieli się na blogu, podając genialne przepisy na własne kosmetyki. Poza tym na blogu Lili znajdziecie mnóstwo wnętrzarskich (i nie tylko) inspiracji. Od samego oglądania zdjęć na blogu Lili można poprawić sobie nastrój ;) Mi w ogóle bardzo odpowiada estetyka bloga Lili- charakterystyczne różyczki, pięknie połączone zdjęcia- to daje delikatny, dziewczęcy, a jednocześnie energetyzujący efekt. W każdym razie jeśli nie macie czasu na przeglądanie całego bloga Lili, zwracam Waszą uwagę na jeden- moim zdaniem bardzo ważny i ciekawy- wpis: o wysyłaniu emaili (o tym, jak Lili praktykowała w luksusowym SPA i o tym, jak pisać do firm w sprawie współprac).




Znacie któryś z wymienionych przeze mnie blogów?
A może moglibyście polecić mi wirtualne adresy, pod które sami chętnie zaglądacie? :)



Podone posty:

69 komentarzy:

  1. pierwszy znam ;) przeraża mnie, że lepiej posługuje się kolorówką ode mnie ;))))) (ale tak pozytywnie przeraża :D)

    resztę wieczorem poprzeglądam
    póki co idę się wyżyć kulinarnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też MrMajlajf totalnie zaskakuje :) Chciałabym mieć choć w części takie umiejętności makijażowe, jakie ma on ;)

      Usuń
  2. Lubię takie posty!

    Znam wszystkie te blogi, poza Nightlyw0lf - więc idę go poznać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, ja też bardzo lubię, dzięki takim postom poznałam wiele fajnych blogów- chociażby właśnie mrMajlajf'a, o którym przeczytałam u Red Lipstick :)

      Usuń
  3. Znam kilka z wymienionych i często je odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczniku, a więc nie tylko mi te blogi przypadły do gustu- dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie posty. Często trafiam na blogi, o których istnieniu nie miałam pojęcia, a które okazują się dla mnie naprawdę interesujące. Z tego zestawienia wcześniej znałam mrMajlajfa i kosmetyczny przekładaniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, ja mam dokładnie tak samo, dlatego też zdecydowałam się jednak opublikować tą notkę pomimo wcześniejszych obaw :)

      Usuń
  5. Pierwszego nie lubię, ale do Picoli i Lili zaglądam regularnie:) Resztę znam, ale bywam rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mam lekturę na sobotni wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo,bo znam tylko dwa z wymienionych:)

      Usuń
    2. Wierzcie mi, dziewczyny, że to będzie sensowna lektura :D Z morałem czasem ;P

      Usuń
  7. Znam bloga Picoli, bardzo go lubię i często zaglądam. Reszty nie znam, ale chętnie zobaczę co fajnego można tam znaleźć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko, mam nadzieję, że również Ci się spodobają :)

      Usuń
  8. Ale mi miło, nikt o mnie tak ładnie nie napisał! :D Również cieszę się ogromnie, że udało mi się Ciebie spotkać :)
    Naprawdę mnie wewnętrznie podniosłaś na duchu, a i kompleksy wydają się odrobinę mniejsze ;)
    Bardzo bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że są mniejsze- łatwiej Ci będzie je zapuszkować i wysłać gdzieś na Syberię :)

      Usuń
  9. Blogi Wojtka, Tatiany i Asi znam :)
    Pozostałe chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również Ci się spodobają :)

      Usuń
  10. Picolę znam i też baaaardzo ją lubię. Za poczucie humoru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picoli chyba nie da się nie lubić- jest przesympatyczna i przeurocza :)

      Usuń
  11. Ojej, dziękuje Ci bardzo Kasieńko za ciepłe słowa, bardzo mi miło ;*
    To biorę się za przeglądanie, kilka znam, ale muszę zaobserwować koniecznie ;)
    Miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniko, cała przyjemność po mojej stronie- Twoje blogi zasługują na polecanie :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że teraz je odwiedzisz i spodobają Ci się :)

      Usuń
  13. nie znam żadnego z tych blogów, zaraz zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to idę odwiedzić miejsca, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiew świeżości! Super :) Znam tylko bloga naszego Rodzynka! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bello, cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :)

      Usuń
  16. Nie znałam jeszcze niektórych blogów z tej listy ;) Lecę się z nimi zapoznać :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabusiek, mam nadzieję, że Ci się spodobają :)

      Usuń
  17. Oj, dziękuje Kasiu, sprawiłaś mi ogromną przyjemność :* Cieszę się, że osoby do których "poczułam coś więcej", jakkolwiek to brzmi, odwzajemniają moją sympatię. A znalezienie się w takim zestawieniu jest dla mnie bardzo, bardzo motywujące, cieszę się że mój blog się coraz bardziej podoba, a że ja sama mogłam poznać i będę dalej poznawać takie fajne osoby! Zawsze wierzyłam w to, jak energia krąży i teraz to się tylko potwierdza.
    Jakieś spotkanie musi nam koniecznie wypalić i na pewno postaram się zjawić w Krakowie jeszcze w tym roku, ale nie robię sprecyzowanych planów, by nie zapeszyć. Jeszcze trzeba jakoś (Pic)Olę tam ściągnąć, to będzie podwójna moc :D
    Swoją drogą muszę się pochwalić, że już zostałam tak wyróżniana w ostatnich dniach i wiesz co jedno, co mi się nasuwa, znaczy zaraz po dużej fali radości i ciepełka, CZEMU JA NIE MAM CIĄGLE NAGŁÓWKA?! Tak ubogo wyglądam w takim doborowym towarzystwie ;) Ale takie wyróżnienia motywują mnie, by starać się jeszcze bardziej, choć nie zawsze się da, patrz teraz - ciągnące się już tydzień okropne choróbsko i brak sił, ale trzeba działać i pracować tak, by dalej tak miło było do mnie zaglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaaś! Ja też dziękuję ze szczerego serca za tyle miłych słów pod moim różowym nagłówkiem! ;)
      A piszę pod odpowiedzią Asi (z którą też wspaniale mi się rozmawia wirtualnie!!), z paru powodów, bo...
      1. przekonuje się o tym, że faktycznie pozytywna energia krąży i potrafi napędzić do działania i sprawić wiele uśmiechu :)
      2. do Krakowa zaciągać mnie nie trzeba, jeśli widnieje perspektywa poznania tak przemiłych osób na żywca!! ;P
      3. Kasiowy komentarz jest mega motywatorem i potrzebnym mi od dawna kopem w leniwe dupsko, co by zebrać się do roboty!
      Buziaki dla Was obu moje piękne Panie :* :*
      PS. no i ja się dziwiłam, co mi tak oglądalność skoczyła, a to wszystko Twoja Kasiu "wina" ! :D

      Usuń
    2. Ja też się zastanawiałam skąd nagle skoczyło mi tyle obserwatorów, uwielbiam takie niespodzianki!
      Ola, świetnie że w razie czego piszesz się na Kraków, ja jakoś nie mogłam skojarzyć skąd jesteś. Ja mam z domu rodzinnego bagatela - ok. 700km, ale co tam do Krakowa dla mnie zawsze warto, więc jak pewne rzeczy ustabilizują się w moim życiu, to będziemy planować, trzymajcie kciuki, by się udało nam zgrać :)

      Usuń
    3. Dziewczyny, ja też jestem zdania, że dobra energia wraca :)
      Mam nadzieję, że uda się jak najszybciej zaplanować i zorganizować takie spotkanie :*

      Usuń
  18. Matko same perełki....Jak mogłaś nam to zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam jedynie Tanikę, ale chętnie poznam i inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mrMajlajfa:) Chłopak ma ogromny talent. Tworzy świetne makijaże, stawia na zdjęcia charakteryzujące się dobrą jakością. Poza tym jest ciepłą osobą, która zamieszcza przemyślane komentarze:)

    Z Joasią (kosmetycznym-przekładańcem) można podyskutować:) Poza tym bije od niej ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jesteś kochana :) Nie chcę tworzyć koła wzajemnej adoracji, ale w pewnym momencie to głównie Twoje komentarze były dla mnie motywacją, jak wygląda dobry komentarz, zwłaszcza że Twój poziom językowy, a zarazem jego lekkość jest dla mnie inspiracją :)

      Usuń
    2. Parę miłych słów to jeszcze nie kółko wzajemnej adoracji :)

      @ Karminowe Usta - rzeczywiście, Asia pisze rzeczowe komentarze, potem sprawdza notki, pod którymi coś pisała - to miłe :)

      Usuń
  21. niewiele z tych poleconych blogow znam, chyba raptem dwa. dlatego lece czytac reszte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  22. Nie znam żadnego z tych blogów, na pewno poznam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. znam dwa blogi :) nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, które znasz, a które są dla Ciebie nowością :)

      Usuń
  24. Nie znam żadnego z tych blogow:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam i lubię dwa blogi - Asi i Luthienn :-)). To są blogi naprawdę godne polecenia i wiem, że bez nich blogosfera nie byłaby tym samym miejscem. Asię po prostu uwielbiam i też liczę na spotkanie z nią w Krakowie :-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa :) Natalko oczywiście, nasza kawa jest już od dawna w moich planach :) Dobrze, że już zwiedzałam Kraków kilka razy, będę mogła się skupić na waszych miejscach - zabierzcie mnie na dobrą kawę albo koktajl i coś do żarcia i jestem wasza :D

      Usuń
    2. W takim razie przygotujemy dla Ciebie, Asiu, komitet powitalny okołokrakowskich blogerek, jak tylko do nas przyjedziesz :)

      Usuń
    3. Oki, ale pamiętajcie o jakimś dobrym jedzeniu, słyszałam coś o jakichś sławnych zapiekankach na Kazimierzu ;)

      Usuń
    4. Taaaaaak, to się samo przez się rozumie :D Na zapiekanki musimy wstąpić, tylko przygotujcie się dziewczyny, że będziecie musiały na mnie czekać, bo w tym czasie, kiedy normalny człowiek opitoliłby dwie zapiekanki, ja zjem najwyżej pół xD Strasznie powoli jem ;)

      Usuń
  26. ooojej! Jestem ostatnio tak zacofany, że nie widziałem tego posta! Dziękuję bardzo, bardzo! Strasznie miło mi się zrobiło, a jeszcze "słyszeć" to od Ciebie! aaah : *
    Nic mnie pozytywniej nie nastraja, jak wiedza, że ktoś lubi do mnie zaglądać! I jeszcze nie patrzy na mnie z obrzydzeniem, bo i tak się zdarza : DDD
    Jeszcze raz dziękuję pięknie! Lecę obejrzeć resztę blogów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, z obrzydzeniem?! No cóż, różni ludzie się zdarzają. Mam jednak nadzieję, że tych pozytywnie nastawionych jest znacznie więcej :)

      Usuń
  27. To dziwne ale nie byłam na żadnym z tych blogów !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, cieszę się, że mogłam pokazać coś, co dla niektórych osób jest nowe :) Zaręczam, że warto te blogi odwiedzić :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...