Piękny Początek Tygodnia 9

37 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Dziś w ramach PPT mam dla Was cytat, który jest równocześnie mottem jednego z ostatnich filmików Dove:


A oto wspomniany filmik. Moim zdaniem warto poświęcić te 1,5 minuty i obejrzeć go - jest bardzo pouczający i wzruszający (a może to po prostu ja jestem taka przewrażliwiona ;P)


Moim zdaniem to rzeczywiście tak jest - łatwiej nam dostrzec piękno w innych niż w nas samych.

Przy okazji mam dla Was małe zadanie. Zajrzyjcie na blogowy fanpage na Facebooku - zalajkujcie i udostępnijcie zdjęcie (link macie TUTAJ). Potem pod zdjęciem dodajcie komentarz z odpowiedzią na pytanie: "Co kochasz w swoim ciele?". Spośród wszystkich osób udostępniających, lajkujących i komentujących, wylosuję jedną, do której polecą dwa kultowe kosmetyki Dove:

By wziąć udział w rozdaniu, klikajcie TUTAJ



Podone posty:

37 komentarzy:

  1. To jest prawda! Z łatwością wskazałabym piękne cechy fizyczne mojej najlepszej przyjaciółki, którą jest moja siostra, ale gdy miałabym powiedzieć coś podobnego o sobie... Nie umiałabym. Musiałabym się mocno nakombinować ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo! Oglądając tej filmik tylko mocniej to sobie uświadomiłam ;)

      Usuń
  2. Oj aż się wzruszyłam oglądając filmik:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak rzadko kto potrafi powiedzieć o sobie, że jest piękny za to bez problemu wskazujemy piękne cechy u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dove sprytnie wykorzystuje to w swojej kampanii- skoro moja przyjaciółka jest piękna, to we mnie też musi być coś pięknego ;)

      Usuń
  4. bardzo lubie te kampanie dove
    filmic swietny
    sama osobiscie siebie lubie,mimo ze moze I bym chciala zmienic kilka rzeczy
    ogolnie chodzi o samoakceptacje ktorej wiekszosci kobiet niestety brakuje...x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chęć zmiany "paru rzeczy" w sobie nie przekreśla samoakceptacji. Ja sama na przykład chciałabym zrzucić parę kilogramów i poprawić wygląd mojej cery, ale mimo to czuję się świetnie w moim ciele :)

      Usuń
  5. Intrygujący cytat, daje do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kampanie dove są takie ludzkie.. uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to o mnie - widzę piękno tylko w innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy rok na drodze do zauważania piękna w sobie :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - podoba mi się to, że marka wydaje pieniądze nie tylko na promocję swoich kosmetyków, ale również na takie kampanie społeczne :)

      Usuń
  9. baardzo fajny filmik, niestety taka prawda, nikt w sobie nie zauważa piękna, tylko w drugiej osobie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie łatwiej zauważyć piękno w kimś innym, bo dla siebie jesteśmy bardziej krytyczni. Ale fajnie czasem pomyśleć, że skoro my zauważamy piękno w przyjaciółce, to przyjaciółka być może zauważa piękno w nas :)

      Usuń
  10. O taaaaaaaaaaaak! racja! ja u siebie widze tylko celulit ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kadik, Ty i cellulit?! Chyba dobrze go kamuflujesz albo raczej w ogóle go nie ma ;P

      Usuń
  11. A ja po raz kolejny powtórzę, że nie lubię tych twoich filmików :D
    zamieniam się po nich w bezwładne, rozemocjonowane dziecko...
    Ale to strasznie prawdziwe. Muszę zrobić taki test na koleżankach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picola, to genialny pomysł! Daj znać, jak wypadną wyniki tego eksperymentu :)

      Usuń
  12. O kimś łatwiej się mówi, potrafimy dostrzec piękno innych kobiet, koleżanek, sąsiadek, ale z określeniem " swojego " to już problem, zawsze nasuwają się wady, nie wiem dla czego ta jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dla siebie zawsze jesteśmy bardziej krytyczni. Poza tym przyszedł mi na myśl teledysk do piosenki Bruno Marsa "Just the way you are" - tam jest taki moment, kiedy Bruno "rysuje" swoją dziewczynę i rysuje opadający jej na oczy kosmyk włosów, a ona to poprawia, po czym Bruno ponownie rysuje po swojemu. To skłoniło mnie kiedyś do uświadomienia sobie, że pewne cechy naszego wyglądu, które nam samym się nie podobają, mogą sprawiać wrażenie uroczych i charakterystycznych dla kogoś, kto patrzy na nie z boku ;)

      Usuń
  13. Coś w tym jest, ale z drugiej strony są ludzie, którzy prędzej zobaczą wadę w kimś niż w sobie.
    Myślę, że wszędzie należy odnaleźć złoty środek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też są takie przypadki.
      Ja wyznaję zasadę, że złoty środek we wszystkim najlepszy. Gdyby ktoś żadnych wad w sobie nie widział, uważał się za najpiękniejszego na świecie, też nie byłoby fajnie.

      Usuń
  14. piękny filmik. też się wzruszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny film, ogólnie cała kampania Dove bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również - fajnie pomyślana i ciekawie zaplanowana :)

      Usuń
  16. Ty to zawsze mnie potrafisz wzruszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się film i hasło przewodnie. Tak trudno czasami dostrzec nam siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Czytałam ostatnio o tym, że pewna dziewczyna miała kompleksy na punkcie swojego nosa - wydawał jej się ogromny. Pewnego dnia znajomi powiedzieli jej, że ma profil identyczny jak jakaś inna dziewczyna. Dopiero wtedy kompleksy zniknęły, bo profil tamtej dziewczyny był bez zarzutu :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...