Świat przez firmoowe okulary (dużo zdjęć)

85 Komentarzy
Witajcie kochani!

Uffff, wróciłam już z majówkowego wyjazdu, jednak od razu spadło na mnie kilka zaległych obowiązków, dlatego wciąż nie wracam do "blogowania na pełny etat". Prawdopodobnie ten natłok spraw będzie mnie dręczył aż do końca maja, choć mam nadzieję, że te obawy się nie sprawdzą.

Dziś wreszcie chciałam pokazać Wam coś, co sprawiło mi ostatnio ogromną niespodziankę. Coś, co będzie mi towarzyszyć w lecie i- mam nadzieję- przetrwa dłużej niż jeden sezon. Moje nowe okulary słoneczne od Firmoo.


Na wstępie jednak kilka słów wyjaśnienia, dlaczego blogerka urodowa "uprawia żebractwo" i "wyłudza" od firmy coś niezwiązanego z tematyką bloga.
Mój blog jest blogiem głównie o tematyce kosmetycznej, ale nie chcę się ograniczać wyłącznie do pisania recenzji i dyskutowania o kosmetykach. Tytuł bloga wskazuje na tematykę związaną z pięknem, a to piękno nie musi być osiągnięte tylko i wyłącznie dzięki kosmetycznemu dbaniu o siebie, ale również przez odpowiedni dobór stroju, dodatków, stosowanie zrównoważonej diety i podejmowanie wysiłku fizycznego. Dlatego mam nadzieję, że moi Czytelnicy nie będą mieli mi za złe tego, iż po raz drugi podjęłam się współpracy z Firmoo. Uważam, że mają fajne okulary, rozsądne warunki współpracy.


Ok, wracając do głównego tematu notki - kiedy kilkanaście dni temu dostałam maila od Antonio - przedstawiciela Firmoo, od razu wiedziałam, jakie okulary chciałabym otrzymać w ramach współpracy.
Poprzednio wybrałam okulary ze szkłami korekcyjnymi (pokazywałam Wam je TUTAJ), tym razem postawiłam na szkła słoneczne - w końcu zbliża się lato.
Wybrałam damski model OTO3574 w kolorze czarnym: http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2185.html

Okulary przybyły do mnie... uwaga, uwaga... 6 dni po zamówieniu! A musiały dotrzeć aż z Chin, więc byłam pozytywnie zaskoczona czasem dostawy. W paczce, poza okularami, znalazłam również dwa futerały (twardy i miękki), szmatkę do czyszczenia okularów oraz zestaw małego majsterkowicza - śrubki i śrubokręt.





Na górze - futerał z okularów korekcyjnych, bardziej zaokrąglony
Na dole - futerał z okularów słonecznych, kanciasty


Okulary są cudowne. Bardzo mi się podobają, idealnie do mnie pasują. Dobrze trzymają się na nosie, nie zsuwają się. Są świetnie wykonane - lekkie, a jednocześnie sprawiają wrażenie masywnych i wytrzymałych. Wyglądają na dobre jakościowo.
Małym minusem jest fakt, że napisy po wewnętrznej stronie zauszników szybko się ścierają. Nie jest to jednak coś, co wpływałoby na komfort ich noszenia czy na ich wygląd.



Oprawki wykonane są z plastiku z metalowymi elementami. Są to oprawki typu "full frame", ich kształt nawiązuje do bardzo popularnego modelu Ray Ban Wayfarer, jednak są trochę większe i mają nietypowe, metalowe wstawki - na nasadzie nosa i w zausznikach. To sprawia, że wydają się bardziej eleganckie i oryginalne niż Wayfarer i wszelkie jego podróbki.




Już zgubiłam jedną śrubkę (a może od początku jej nie było?)

Przyznam, że nie mam bladego pojęcia co do ewentualnych filtrów promieniowania słonecznego w tych szkłach.
I - może jestem samolubna - ale nie interesuje mnie to, ponieważ w lecie zawsze noszę soczewki kontaktowe, które same w sobie mają potrzebny moim oczom filtr.
Szkła w tych okularach są cieniowane - na dole jaśniejsze, na górze ciemniejsze. Lubię taki efekt w okularach słonecznych. Szkła - jak widać na zdjęciach - zabarwione są na lekko fioletowy kolor. Wygodnie się przez nie patrzy, idealnie sprawdzają się na co dzień.



Tu widać, że brakująca śrubka już uzupełniona - zestaw małego majsterkowicza na coś się przydał.

Jak Wam się podobają te okulary?
Jaki jest Was ulubiony model okularów słonecznych?
I pytanie zasadnicze - pasuje mi ten model?












I na koniec przypominam Wam to, co już kiedyś pisałam:
Wciąż aktualna jest promocja "Pierwsza para za free", w ramach której każdy z Was może zamówić sobie swoją pierwszą parę okularów Firmoo ZA DARMO (ponosicie wtedy jedynie koszt przesyłki). Jeśli chcecie poznać szczegóły, klikajcie w poniższy banner:


Miłego weekendu! :*

EDIT: Otrzymałam prośbę o wyjaśnienie tej promocji "Pierwsza para za free". Już tłumaczę, na czym to polega.
Akcja jest prosta - Firmoo codziennie oferuje kilkanaście różnych oprawek, które można zamówić za darmo. Codziennie oferta ta ulega zmianie. Darmowe okulary mogą zamówić tylko nowi klienci - jedna para przypada na jedną osobę (tzn. jeśli już kiedyś kupowaliście coś w Firmoo, nie możecie wziąć udziału w promocji). Zamawiając darmowe okulary możecie wybrać sobie dowolnie soczewki (to znaczy wartości parametrów soczewek korekcyjnych, za różne dodatkowe bajery trzeba jednak dopłacać). Kupujący pokrywa jedynie koszty przesyłki. Przesyłka do Polski kosztuje obecnie 18,75$, opłatę tą można zrealizować wyłącznie przy pomocy PayPal.


Podone posty:

85 komentarzy:

  1. Mi się podoba:) U mnie też może ładnie by wyglądały.
    ps. marynarka z H&M?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak :D Masz dobre oko, Kamyczku :)

      Usuń
    2. Też ją chciałam :D Ładnie na Tobie leży :)

      Usuń
    3. Dziękuję :*
      Ja dostałam ją na urodziny od mojego chłopaka, więc przekażę mu, że ma dobry gust :D

      Usuń
  2. Również wybrałam sobie ten model :). Jestem bardzo zadowolona. Aż sprawdziłam u siebie, ja mam wszystkie śrubki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Murphose, ten model jest moim zdaniem bardzo twarzowy :)
      Kurcze, więc pewnie ja tą jedną śrubkę zgubiłam. Ale to nic, mam zapasowe ;)

      Usuń
  3. Ślicznie w nich wyglądasz ja już się nie mogę doczekać swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Też nie mogę się doczekać, kiedy je pokażesz :)

      Usuń
  4. Pasują,pasują! I dodam jeszcze,że masz piękny kolor pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi, dziękuję :*
      Na pazurkach lakier Illamasqua w kolorze Velocity - bardzo go lubię :)

      Usuń
  5. oj przypadły mi do gustu świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie ostatnio przybył do mnie identyczny model :DD są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, widzę, że ten model cieszy się naprawdę dużą popularnością :) I słusznie, bo jest genialny moim zdaniem :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie w nich wyglądasz. I psa masz cudownego. Mi najbardziej pasują duże okulary. W aviatorkach wyglądam jak żaba xD
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixie, ja dawniej bardzo lubiłam duże okulary- takie na pół twarzy :D Wciąż jeszcze mam jedne takie :P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że dobrze wybrałam :*

      Usuń
  9. Też takie chcę :) Cudnie na Tobie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są! Szkoda, że Firmoo ma zbyt szerokie okulary na moją facjatę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, szkoda :/ Do mojej głowy też jakoś super nie przylegają, mogłyby być lepiej dopasowane, ale uznałam, że do codziennego noszenia będą ok - do bardziej aktywnego trybu życia już musiałyby być mocniej dopasowane.

      Usuń
  11. Fajnie wygladaja:) ja swoje oddalam lubemu:D bo przyzwyczajona jestem do aviatorkow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi aviatorki wybitnie nie pasują :/ A szkoda, bo podoba mi się bardzo ten model :)

      Usuń
  12. cudnie Ci w nich :) ja czekam na swoje ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Dagusiu, jakie sobie wybrałaś? :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne. Sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci :* Bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - moim zdaniem idealny, bardzo twarzowy model ;)

      Usuń
  15. Nie wiem kto wygląda ładniej - Ty w okularach i boskiej marynarce w zabójczym kolorze, czy Olis :) Hehe, żartuję oczywiście, okulary jak najbardziej na tak!
    I kolejny raz pytam sama siebie - jak to jest, że rzeczy zza granicy, zza siedmiu mórz mogą dojść w tydzień, a od nas z sąsiedniego województwa miesiąc ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo odpowiedzieć na to pytanie - okulary szły firmą kurierską, a paczki z sąsiedniego województwa idą pocztą polską. To wyjaśnia wszystko :P
      Olis zawsze wygląda najładniej :P Ja z nim nawet nie konkuruję ;)

      Usuń
    2. Haha, Poczta Polska - czyli sprawa a la kryminalne zagadki made in Poland :D
      Słodka mordzina, naprawdę przecudny maluch!
      Ps. Gdybyś miała ochotę zapraszam Cię do picture TAGu :) Bo odważyłam się Cię zaTAGować, albo podTAGować?

      Usuń
    3. Ooooo, dziękuję :* Oczywiście, że mam ochotę, ale odpowiedzi zamieszczę dopiero za kilka dni, bo czeka w kolejce kilka notek, które muszę opublikować na dniach ;)

      Usuń
  16. genialny jest ten model, koniecznie będę musiała zaopatrzyć jeszcze w czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w kremowe, takie jak Ty sobie wzięłaś :D

      Usuń
  17. Ja również współpracuję z Firmoo, nie uważam by było w tym coś złego ;)

    Bardzo fajne okulary wybrałaś! Podoba mi się też zawartość przesyłki (te wszystkie akcesoria).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Czuję się taka dopieszczona tym, że firma daje mi aż dwa futerały (kupując okulary w salonie za futerał zawsze musiałam płacić dodatkowo), szmatkę i śrubki.

      Usuń
  18. Okulary są bardzo ładne, i jakie masz piękne włosy! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Dziękuję :) Chociaż ich nie rozczesałam przed fotkami i serwowałam im drogeryjną pielęgnację na czas majówki ;P

      Usuń
  19. śliczne okulary, pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się ten model mam wrażenie, że powiększa Twój mały nosek :( ja tym razem wybrałam okulary korekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały? No co Ty, ja mam wielki nochal :D To u mnie rodzinne (spójrz na westa- też wielki kinol ma :P)

      Usuń
  21. Ale pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, wow! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne okulary. Podobają mi się te złote elementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie przez te "złotka" wpadły w oko :)

      Usuń
  23. Bosko wyglądasz w tych okularach i w ogóle w tym żakiecie-bardzo twarzowy:)

    Cieszę się,że nagroda dotarła i że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasują Ci te okulary. :)

    Wysłałam Ci w środę maila i nie dostałam odpowiedzi, dotarł on do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarł, odpisałam dopiero wczoraj, bo jestem mega zakręcona ostatnio.

      Usuń
  25. bardzo twarzowo Słonko;) i jakie piękne opakowanie, w ogóle wydają się byc porządnie wykonane. Zdrowo noś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Okulary rzeczywiście sprawiają wrażenie solidnych. A czy takie są - okaże się w praktyce ;)

      Usuń
  26. pasuje bardzo, sliczne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  27. prześlicznie wyglądasz ;)
    bardzo ładne te okularki

    OdpowiedzUsuń
  28. okulary są świetne, oby Ci służyły,
    słodki psiaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Olisowi przekażę komplement :D

      Usuń
  29. Bardzo twarzowe :)
    I ja czekam na swoje okulary.
    Pewnie już dotarły, ale chwilowo nie ma mnie w domu.
    Będę się nimi cieszyć po powrocie.

    Śliczna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mieć fajną niespodziankę po powrocie :) Bardzo jestem ciekawa, jaki model sobie wybrałaś :) Mam nadzieję, że będziesz z nich równie zadowolona jak ja :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Takie inne niż te, które widuję na ulicach u innych ludzi :)

      Usuń
  31. są cudowne:)
    pasują Ci:))

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie wyglądasz :) i masz świetną marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D To prezent od mojego chłopaka ;)

      Usuń
  33. pasuje Ci ten model, podobają mi się, zwłaszcza te złote elementy dodają im uroku:] ładne okulary to najlepszy letni dodatek:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - w lecie ładne okulary słoneczne mogą dużo dodać nawet prostej stylizacji :)

      Usuń
  34. Pięknie wyglądasz w tych okularach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Cieszę się, że tak uważasz :*

      Usuń
  35. Genialnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo Ci pasują. :)))
    Ja jeszcze nie wybrałam swojej kolejnej pary, nie mogę się zdecydować. Ale najprawdopodobniej postawię na korekcyjne, co zresztą już Ci pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogłabyś wytłumaczyć o co chodzi z akcją że jedna para za darmo dla tych nie angielskich?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny wybór! Okulary same w sobie są rewelacyjne, a na Tobie wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie, świetne okularki ^.^ Ogólnie ładne tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania - zwłaszcza ich słoneczne okulary bardzo mi się podobają :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...