Krakowskie spotkanie blogerek kosmetycznych - 14.07.2012

53 Komentarzy
Heeeeej!
Kochani, przybywam do Was z kilkoma zdjęciami z wydarzenia, które miało miejsce wczoraj (14 lipca 2012), w którym to wydarzeniu miałam przyjemność uczestniczyć. Chodzi oczywiście o krakowskie spotkanie blogerek kosmetycznych.

Na wstępie chciałabym wirtualnie ucałować stópki i podziękować dwóm organizatorkom tej imprezy: Vexgirl i Red Lipstic. Dziewczyny, odwaliłyście niesamowitą robotę!

Podziękowania należą się też pozostałym uczestniczkom spotkania- świetnie spędziłam z Wami czas! Upewniłam się w przekonaniu, że Kraków ma jednak najwspanialsze blogerki kosmetyczne na świecie ;P A co, niech nam inni zazdroszczą :P
Nie sposób było porozmawiać z każdą z dziewczyn po kolei- przykro mi, że z niektórymi nie zamieniłam ani słowa. Jednak uważam to za dobry pretekst do kolejnego spotkania w przyszłości i nadrobienia ;)

Bez przynudzania- macie fotki. Wszystkie ważne informacje dołączam w opisach do zdjęć. Większość fotek jest mojego autorstwa, jednak kilka podkradłam innym dziewczynom- o tym wspominam w opisach, tak więc czytać dokładnie ;)

Zdjęcie z bloga Red Lipstick - http://mojzakupoholizm.blogspot.com/
Nie proście mnie o wymienienie każdej z dziewczyn po kolei :P Mnie chyba znajdziecie? ;>

Dopieszczony został nie tylko mój zakupoholizm, ale i żołądek- makaron z pieczarkami, sosem, ziołami i parmezanem. Mniam!

Kogo my tu mamy?
Kubekczekolady oraz *NATALIA*
Za nimi, z burzą pięknych loków- Kascysko

SexiChic złapana na konwersacji z beaaatka21.
Na drugim planie Kamuś xoxo z pięknym kwiatem we włosach.

olennka17 oraz Kamuś xoxo

Najważniejszym punktem programu było rozpakowanie torebek z kosmetykami, które na nas czekały. Większość paczek zawierała taką samą zawartość, jednak niektóre nieco się różniły- od razu więc rozpoczęła się jedna wielka wymianka :P
Na zdjęciu: Nika_87, olennka17 oraz Kamuś xoxo


Nika_87 cieszy się, że załapała się na piękny, miętowy lakier do paznokci Golden Rose (pozostali otrzymali różowy lub niebieski, więc z zazdrością spoglądali na Nikę :P)

SexiChic się nie rozdrabnia- wysypała na stół całą zawartość paczki od Wibo.

Elegancki makijaż i manicure to podstawa na spotkaniu blogerek urodowych.
Na zdjęciu wersja nude (made by beaaatka21) oraz fiolet (made by strawberry).
Zdjęcie made by Monica - http://agua-y-feugo.blogspot.com
Św. Mikołaj w środku lata? Tak, to możliwe! Blogerki były grzeczne i dostały duuuuużo prezentów ;)
Zdjęcie made by Monica - http://agua-y-feugo.blogspot.com
Blogerki rzuciły się na torby z kosmetykami. Ja nawet się teraz wyprzeć nie mogę swojej żądzy, bo na zdjęciu uwiecznione zostały moje nogi xD
Zdjęcie made by Red Lipstick - http://mojzakupoholizm.blogspot.com/
Paparazzi Blanka uchwyciła w kadrze moją ogromną radość- trzymanie w rękach kilkunastu kilogramów kosmetyków to cudowne uczucie ;)
Na fotkę załapały się również: Vexgirl, Monica (która sama też nie pozwalała swojej lustrzance na odpoczynek), Kubekczekolady oraz pupa należąca do beaaatka21 :P
Prezenty były naprawdę ciężkie- dziewczyny ledwo je niosły!
Na zdjęciu pod ciężarem giftów uginają się: kubekczekolady, beaaatka21 oraz SexiChic

Olennka17 wygląda na wzorową zakupoholiczkę wracającą z wyprzedaży.


Jak widzicie- byłam bardzo grzeczną blogerką- Mikołaj w postaci sponsorów przyniósł mi ogromne ilości prezentów! To co widzicie na zdjęciu to jeszcze nie wszystko!
Zamiast z dzikim okrzykiem rzucić się na gifty, Dominika woli cykać fotki. To dobry moment- obładowane prezentami blogerki nie mogą bronić się przed bezlitosnym obiektywem jej lustrzanki :P
Przed obiektywem pręży się obładowana giftami Jedwabna.

Torebki z prezentami były wszędzie- na podłodze, na stołach, na krzesłach. Ich rozpakowywanie było prawdziwą ucztą dla kosmetykomaniaczek!
Na zdjęciu: kubekczekolady oraz *NATALIA*

Strawberry oraz beaaatka21

Na pierwszym planie:
esemesująca Mavia oraz Nika_87 z pięknym warkoczem francuskim.

Na drugim planie:
Vexgirl (nieziemski kolor włosów! podziwiałam go przez całe popołudnie), Anwen (tak, to właśnie ta blogerka, która o pielęgnacji włosów wie chyba wszystko) oraz Red Lipstick (z którą cudownie mi się rozmawiało! :*)



To już wszystko na dziś.
Nowa notka pojawi się prawdopodobnie dopiero za kilka dni- powodem są moje przygotowania do egzaminu na studia magisterskie oraz obóz pracy (jak nazywamy z siostrą miejsce, w którym pracujemy)- 6 dni w tygodniu po 10 godzin dziennie. Wstaję codziennie o 3:45 xD Jest hardkorowo, więc jak widzicie- niewiele mam czasu i siły na pisanie. Jednak obiecuję, że to się niebawem zmieni ;)
Buziaki! :* 

P.S. Dodam jeszcze tylko, że kosmetyczne gifty od sponsorów zajmują dokładnie całą powierzchnię biurka mojej siostry. Naliczyłam 5 próbek-miniaturek oraz... uwaga, uwaga... 72 pełnowymiarowe kosmetyki! Wśród nich takie marki jak Lirene, Synesis, FlosLek, Bielenda, dr Irena Eris, Pharmaceris, Rene Furterer, The Body Shop, Wibo, Golden Rose, PharmaCF, Carmex, Green Pharmacy, Annabelle Minerals oraz Yves Rocher.


Podone posty:

53 komentarze:

  1. sesese :D działo się :) udało mi się Ciebie zlokalizować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fotorelacja :]
    milo Cie widzieć :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam uwieczniona chyba na wszystkie możliwe sposoby;)
    Ja jeszcze nie policzyłam wszystkich kosmetyków ale stwierdziłam, że dokładnie upakowane zajmują 2 podła po butach:) W najbliższym czasie będzie notka szczegółowa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie :) Z zadrością oglądam fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciekawe fotki, oby takich więcej. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. spotkanie full profeszynal! :) pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ miałyscie fajnie :)) aż żałuję, że nie mieszkam w Krakowie :P na moim zadupiu to chyba żadna bloggerka nie mieszka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. działo się, działo :) wiedziałam ,że to Ty :P
    no jasne,wszystkie chciały moją mięte ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chciałam Twoją miętę :P! Ja miałam brzoskwiniowo - różowy, ale zamieniłam się na niebieski z kubkiemczekolady :). Byłam happy, dopóki nie wyjęłaś swojej mięty :)).

      Usuń
    2. Jestem bardzo zadowolona z wymianki, pomalowałam dziś nim paznokcie i brzoskwinka jest cudnaaaa, bardzo mi się podoba ;-)
      Miętę trzeba sobie dokupić :D

      Usuń
  9. to chyba zboczenie, ale wypatrzyłam przepiękną fotografię Audrey Hepburn w tej restauracji. fantastyczny klimat :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Audrey z zazdrością spoglądała znad tej filiżanki na nasze kosmetyki :P

      Usuń
  10. O matko ! teraz to już Kasia szybko nie odwiedzisz żadnej drogerii :) Teraz czekamy na fotki z zawartości tych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetne spotkani;p ja też chcę takie w Radomiu:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Wam zazdroszczę takiego fajnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkanie było genialne! Nawet nie wiem kiedy ty te zdjęcia pstrykałaś :P Pozdrawiam gorąco:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było z zaskoczenia :P takie są najlepsze :)

      Usuń
    2. Ach te zdjęcia z zaskoczenia :D Śmieszne jest to, na którym pochylamy się nad paczkami :D Miło było Cię poznać, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. szkoda, ze nie wiedziałam ze jest taka akcja do spotkania się

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapas kosmetyków na rok :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę kilka znanych mi osóbek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci zazdroszczę takiego przypływu kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie powiedziane - ogarnęłam :D przesypałam do szuflady, ale miejsca mało i napchane więc robię porządek w drugiej i będę segregować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam jak się nie mieści to rozdaj najbliższym :D i już ubyło 1/3 :D

      Usuń
    2. uwielbiam sprawiać prezenty najbliższym! Nika bierz ze mnie przykład!

      Usuń
    3. Kochana, zawsze rozdaję, nie byłabym w stanie wszystkiego zużyć :)
      Jak posegreguję i poprzeglądam to z częścią się rozstanę..

      Usuń
    4. Ode mnie też troszkę kosmetyków pójdzie w świat. Już dwa podkłady i lakier do włosów przywłaszczyła mama, podkład Under20 dla siostry, itd. Będzie ubywać po trochu :)

      Usuń
  19. ale świetne spotkanie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. wow zazdroszczę;) musiało być świetne spotkanie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe, i czułam się jak zakupoholiczka wracając tramwajem do domu :P Ludzie się na mnie patrzyli jak na nienormalną :D było świetnie dziewczyny, mam nadzieję, że do następnego!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie do następnego! Innej opcji nie ma ;)

      Usuń
  22. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać, jesteś piękną i sympatyczną dziewczyną :).
    Twój aparat robi cudowne zdjęcia, ostre jak igła, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co narobiłaś? Ja się zarumieniłam, mój aparat się zarumienił... I jak ja teraz się pokażę ludziom z takim purpurowym aparatem? :P

      Usuń
    2. Przepraszam, nie chciałam Was spurpurowić :P. Mam nadzieję, że aparat już ochłonął :D!
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  23. Kolejny raz widzę zdjęcia z tego spotkania, wygląda na to, że było bardzo sympatycznie ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Łooo ile toreb! Czekam na post gdzie przedstawisz Nam swoje prezenty ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super spotkanie :)

    U Ciebie pupa Beaty, u Beaty Twoje cycki... Nie no drogie panie, przeprowadzam się do Krakowa! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ekstra...zazdroszczę ...:) też chciałabym coś takiego przeżyć...niesamowite spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ejjjj a mnie nie podpisałaś na fotce :P Ta ruda obładowana to JA :D Zapomniałaś o mnie buu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ha, ha, ale super, pozytywnie zazdroszczę tego spotkania!
    Wyglądacie wszystkie bosko!!! Tak bym chciała wszystkich poznać...

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Fajnie oddają trochę klimatu spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, macie siatek z kosmetykami więcej niż po dobrych zakupach!:D Już czytałam na kilku blogach o tym spotkaniu i po raz kolejny muszę to napisać - zazdroooszczę!:) wszystko wygląda świetnie, naprawdę super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne spotkanie, tylko pozazdrościć poznania dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  32. Heej. mam pytanie...jak dowiadujesz sie o tych spotkaniach blogerek? Ja akurat jestem z Poznania i nigdy nie wiedzialam o czyms takim :( a szkoda, bo chetnie spotkalabym sie z dziewczynami, wymienila doswiadczenie i porozmawiala o nowosciach. Czy ktos wie moze, czy w wielkopolsce organizowane sa tego typu imprezy? Bede wdzieczna za info! Pozdrawiam Wszystkie! A blog swietny;) duzo ciekawych info, obderwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja studiuję w Krakowie i też chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu.
    :D Niestety zawsze dowiaduję się po fakcie..:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...