ShinyBox - lipiec 2012

42 Komentarzy
Heeej!
Styrana jak wół, prosto z pracy przybywam do Was z informacją o zawartości drugiego w historii ShinyBoxa! Co o nim sądzę? Za darmo, więc nie wybrzydzam, ale bardziej przypadło mi do gustu poprzednie pudełeczko.
Zobaczcie sami:





PHENOME - Zestaw pięciu kremów do pielęgnacji twarzy i ciała
Pięć tubek + ulotka. Ale za cholerę nie wiem, co jest co- tubki nie mają żadnych oznaczeń! WTF?
Miniaturki 5ml

EDIT: Dzięki uprzejmości jednej z moich czytelniczek sprawa zagadkowych tubek się rozwiązała.
Okazało się, że pierwsze trzy cyfry kodu na zgrzewie tubki to oznaczenie, za pomocą którego można w ulotce dołączonej do kremów sprawdzić, co to za mazidło. Banalnie proste rozwiązanie, czyż nie? Nawet dziecko się domyśli.
Otóż dostałam następujące kosmetyki:
- Odmładzającą maskę do twarzy (ujdzie, choć odmładzania nie potrzebuję)
- Krem nawilżająco- regenerujący zapobiegający niedoskonałościom skóry (to jest najs)
- Krem wzmacniająco- ochronny SPF10 na dzień do cery wrażliwej i naczynkowej (obawiam się, że będzie za tłusty)
- Krem nawilżający do cery odwodnionej i suchej (to na pewno będzie za tłuste)
- Krem intensywnie nawilżający 24H (to może być ciekawe)



Lancaster - Jedwabiste mleczko do ciała SPF15
Taką tubką to sobie najwyżej czubek nosa posmaruję :P
Miniaturka 15ml

Delia Hair Silk - Naturalny jedwab do włosów
W składzie same silikony... Ja nie używam takich kosmetyków, więc chyba oddam go mojej mamie lub komuś innemu.
Produkt pełnowymiarowy 100ml

WISE - Żel do mycia ciała
Ciekawy kosmetyk. Słyszałam o firmie Wise, jestem nią bardzo zaciekawiona.
Miniaturka 30ml


Lavera - Lotion mocno nawilżający po opalaniu z bio-aloesem i bio-masłem shea
Na wakacje będzie idealny! Pierwszy raz będę testować coś od Lavery- zobaczymy, z jakimi efektami.
Miniaturka 20ml
Rabat 20% na kosmetyki Lancaster w drogerii Douglas
Nie skorzystam- krem do opalania za 120zł to dla mnie za dużo.

Jak Wam się podoba? Moim zdaniem- tak sobie. Nie powala mnie na kolana, ale też nie muszę żałować, że go zamówiłam, bo nie kosztował mnie ani złotówki.


Podone posty:

42 komentarze:

  1. Niestety widać, że jest darmowy i na odwal. No i nadal nie rozumiem jaki mają w tym cel? bo przecież nie zarabiają na tym, więc co? zbierają dane osobowe? a co do tych kremów to jak nie wiesz do czego to skąd masz wiedzieć co używasz LOL

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tymi miniaturkami to trochę przypał ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, mi brakuje wciąż 5 osób:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem marudzenia. Mi również bardzo się podoba, a miniaturki sprawdzą się przy podróżach weekendowych :)

      Moim zdaniem pomysł z miniaturkami Phenome jest super! Wolałabym dostać 5 małych miniaturek różnych kremów i wybrać najbardziej odpowiedni, niż jedną większą, ale zupełnie niedopasowaną do mojej cery...

      Moim zdaniem kosmetyki są bardzo ciekawe i dużo lepsze niż w poprzednim boxie :]

      Usuń
  5. ehe fakt nie powala :)
    no ale jak darmowy no to nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak za darmo to fajnie;) ale osobiście nic mnie nie zaciekawiło, a ceny jak z kosmosu;( nie kupuję tak drogich kosmetyków, uważam, że nie cena świadczy o kosmetyku a jego skład. Coś może być tanie a bardzo dobre, a coś będzie drogie i beznadziejne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej skoro nie kupujesz, to masz okazję wypróbować coś, na co sama na pewno byś się nie zdecydowała...

      Czasami mam wrażenie, że jak wrzucą tanie i ogólnodostępne produkty, to źle, bo tanie i ogólnodostępne, a jak droższe i gorzej dostępne, to też źle, bo za drogie i nie kupiłoby się tego normalnie... Przecież taka jest idea boxów, żeby testować coś nowego, a nie produkty dostępne w drogerii za rogiem. To nie jest próbka do zakupów w Rossmanie, tylko jakoś tam skonkretyzowane pudełeczko :]

      Uważam, że to pudełeczko jest dużo ciekawsze niż poprzednie i taka zawartość skusiłaby mnie dużo szybciej niż poprzednia. Ponieważ jednak pudełka nie da się zamówić nie namawiając znajomych, to ja raczej zrezygnuję, choć - jak mówię - produkty z lipcowej edycji bardzo mnie zainteresowały :)

      Usuń
  7. a mnie phenome ciekawi :) ! tylko faktycznie dziwne takie niepodpisane...

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 produkty z tego ciekawe, reszta...średnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, taki średnie :> ale jak to mówią 'darowanemu koniu nie zagląda się w zęby' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to serum z Delii nie chcesz stosować na końcówki w celach ochronnych przed rozdwajaniem :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze jest tak sobie, nic mnie jakoś nie zainteresowało. Dobrze, że nie wydałaś na to pieniędzy, jak za darmo, to cóż :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dowalili z tymi pięcioma mini kremami, śmiech na sali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, w końcu ktoś uchylił rąbka tajemnicy i pokazał te 5 kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem mi się podoba, chętnie przetestowałabym wszystkie produkty, ale z tymi niepodpisanymi kremami się nie popisali ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy zdecydowanie był lepszy, ten jakiś taki sobie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia jak za darmo to testuj, bo w sumie przyszły próbki, ale jak to mówią lepszy rydz niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to mówią lepszy rydz niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm ja czekam na swojego Shiny ze współpracy, ale teraz mnie trochę załamałaś.. spodziewałam się czegoś nieco lepszego, zwłaszcza, że poprzednia paczka była słaba, a teraz już w ogóle nie wiem co powiedzieć:) jedynie z jedwabiu się ucieszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze trzy cyfry na zgrzewie to numerek który masz dokładnie opisany na ulotce, także pomyśl chwile i potem oceniaj.

    i duży masz nos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no patrz- rzeczywiście. Doszukanie się czegoś w tej ulotce po 10h w pracy bywa trudne.

      Małych cycków nie zauważyłaś- a też można by o nich wspomnieć.

      Usuń
    2. to z dużym nosem to bardziej docinka do "Taką tubką to sobie najwyżej czubek nosa posmaruję ", ale jak Cie uraziłam to przepraszam. ; )

      Usuń
    3. To z dużym nosem dotyczyło bardziej "Taką tubką to sobie najwyżej czubek nosa posmaruję" ale jak Cie uraziłam to przepraszam.

      Usuń
    4. ?!

      Ja szczerze mówiąc nie bardzo "ogarniam" o co chodzi z tym boxem, ale pooglądać co tam dają lubię :)

      Usuń
    5. takie sobie te rzeczy...wszystko takie jednorodne..

      Usuń
    6. @ Gala - tak to jest z kobietami - jedna drugiej nie zrozumie, a oczy wydrapie ze złości :P Ja myślałam, że to po prostu taka chamska uwaga a propos mojego zdjęcia, które opublikowałam na tablicy ShinyBox na Facebook'u. Los chciał, że rzeczywiście mam duży nos, jest to jeden z moich kompleksów, a na zdjęciu dodatkowo ten nochal wyszedł wyjątkowo niekorzystnie xD Stąd też taka moja interpretacja Twoich słów ;)

      A co do kremu z filtrem- ostatnio zużywam ich ogromne ilości, więc doszłam do wniosku, że najwyżej ramiona taką tubką posmaruję. Ale może się mylę i krem okaże się bardzo wydajny.

      pozdrawiam :*

      Usuń
    7. Ekhem :D Widziałam Cię na żywo, więc pragnę obalić mit, że miałabyś jakoby duży nos ;-) Absolutnie czegoś takiego nie zauważyłam ;-)

      Usuń
  20. Pierwszy lepszy, tego więc nie chcę - brakuje ciągle ze 30sh, ale to do sierpnia się wstrzymam:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę,że u każdego coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy rzeczywiście lepszy, ale ten też nie najgorszy :) szkoda, że praktycznie same miniaturki - ale i tak są to miniaturki drogich albo po prostu ciekawych firm, a nie np. miniatura maskary Yves Rocher jak w glossybox... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te próbki kremów wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy skład tego pudeleczka :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "nie wiem, co jest co- tubki nie mają żadnych oznaczeń!"
    Aaahahahaha!! :D
    Nie powiem, ekipa montująca boxy ma poczucie humoru \m/

    OdpowiedzUsuń
  26. JA tych gwiazdek nie mogę uzbierać ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. ee fajny zestaw na wakacje..malutkie wszędzie się zmieści ..te kremiki są supcio

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja w sumie żałuję, że nie zamówiłam boxa w tym miesiącu. może w sierpniu będzie lepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nadal nie kusze się na te boxy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...