Anwen radzi "Jak dbać o włosy" - recenzja książki

0 Komentarzy
Być może słyszeliście już, że naczelna polska włosomaniaczka - Anwen wydała książkę: "Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki".
Kiedy tylko dowiedziałam się o przedsprzedaży, od razu zamówiłam jeden egzemplarz dla siebie - po pierwsze po to, by pogłębić swoją wiedzę o pielęgnacji włosów, a po drugie, jak to trafnie ujęła Maria z Make My Place, zakup tej książki jest pewnego rodzaju podziękowaniem dla Anwen za to, co robi dla Polek dbających o swoje włosy i jak zmieniła moje podejście do pielęgnacji włosów. Odkąd parę lat temu trafiłam na bloga Ani, bardzo ją podziwiam, więc nie mogłam nie kupić jej książki.



Zastanawiałam się, co Ania mogła zamieścić w takim poradniku, skoro na swoim blogu tak dokładnie omawia temat dbania o włosy. Okazało się, że jest to wiedza bardzo podstawowa - taka, która przyda się każdej dziewczynie chcącej rozpocząć świadomą pielęgnację swoich włosów (ale dla osób, które temat ten zgłębiają już od dłuższego czasu, informacje zawarte w książce nie wniosą zapewne wiele nowego). Choć na blogu wszystkie posty są pogrupowane w różne kategorie (problemy, kosmetyki, składy, fryzury, itp), ogrom tej wiedzy może na początek przerażać. Książka "Jak dbać o włosy" pozwala usystematyzować sobie wszystkie podstawowe informacje. Skłania czytelnika również do tego, by próbować, testować, sprawdzać na sobie różne metody, różne kosmetyki, oraz by dowiadywać się jeszcze więcej - właśnie poprzez zaglądanie na bloga Anwen.



Czego dowiedziałam się z książki Anwen?
Nauczyłam się w końcu określać, jakie dokładnie mam włosy, a to chyba najistotniejszy punkt wyjścia do zadbania o nie ;) Ania przekonała mnie też do spania w warkoczu. Dotąd spałam z rozpuszczonymi włosami (uwielbiałam zakrywać sobie uszy włosami :P) - po lekturze książki stwierdziłam jednak, że spróbuję spać w luźnym warkoczu i po jakimś czasie może uda mi się zobaczyć efekty w postaci bardziej zadbanych, zdrowszych włosów. Dowiedziałam się też, jak zabezpieczać włosy przed promieniowaniem UV i słoną wodą podczas plażowania - to była dla mnie nowość. Najciekawszy jednak okazał się dla mnie rozdział dotyczący składników kosmetycznych oraz dział z przepisami na domowe maski, wcierki i płukanki.


Mi udało się kupić tę książkę w naprawdę korzystnej cenie. Obecnie na stronie Sensus kupicie ją za 34zł z groszami.


Premiera "Jak dbać o włosy" autorstwa Anwen już 14.11.2014, ale książkę można dostać w przedsprzedaży na stronie Sensus.pl oraz Empik.com. Co ciekawe, książką jest dostępna również w wersji eBook.
Myślę, że poradnik "Jak dbać o włosy" może być dobrym pomysłem na prezent świąteczny - być może zainspiruje obdarowaną osobę do przejścia na świadomą pielęgnację włosów i sprawi, że Anwen zyska kolejną zadowoloną fankę ;)




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...