Panom już dziękujemy!

0 Komentarzy
Antyperspiranty to u mnie kosmetyki obowiązkowe. Nie mam co prawda problemu z nadmiernym poceniem, ale to nie znaczy, że antyperspiranty i dezodoranty nie są mi w ogóle potrzebne. Uważam, że przykry zapach potu to jedna z najbardziej krępujących rzeczy.
Najczęściej sięgam po antyperspiranty kulkowe i dezodoranty w sprayu. Najważniejszym kryterium wyboru jest oczywiście skuteczność w przeciwdziałaniu przykremu zapachowi oraz kwestia tego, czy antyperspirant nie brudzi ubrań.
Jako osoba bez większych problemów z potliwością, sięgam po antyperspiranty drogeryjne. Ostatnio trafiłam jednak na dwa gagatki, które zawodzą mnie na całej linii. Nie wrócę do nich never ever!



Pierwszy z nich - Nivea Dry Comfort Plus - kupiłam, skuszona promocją w SuperPharm.
Zapach ma ładny, intensywność ok, bardzo dobrze radzi sobie z przeciwdziałaniem przykremu zapachowi. Co więc mi w nim nie pasuje? Dwie rzeczy. Po pierwsze okropnie bieli i brudzi przez to ubrania. Po drugie powoduje u mnie nieopanowane ataki kaszlu. Tak okropnie gryzie w gardło, że po prostu nie da się go stosować w zamkniętych pomieszczeniach. Mogłabym to zwalić na mój wrażliwy układ oddechowy, ale mój chłopak reaguje na ten dezodorant tak samo. Kiedy ja spryskuję się Nivea w przedpokoju, luby za chwilę zaczyna się krztusić w salonie (a nasze mieszkanie do małych nie należy).




Drugi gagatek to Balea Kokos i Nektarynka.
Skusiłam się na ten antyperspirant, bo wszystkie kosmetyki tej marki, które miałam do tej pory, świetnie się u mnie sprawdzały. Poza tym moja mama ma inną wersję zapachową i bardzo sobie chwali. Trzecim argumentem była cena - 7zł to nie majątek, więc zaryzykowałam.
Niestety antyperspirant nie spełnia swojej podstawowej roli - nic a nic nie chroni przed przykrym zapachem - to go dyskwalifikuje.




Cóż, pozostaje mi chyba wrócić do sprawdzonych dezodorantów Dove - zarówno te w kulce jak i w sprayu świetnie się u mnie spisują. 
Macie swoich ulubieńców w tej kategorii?




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...