WYZWANIE: Co bym zrobiła, gdybym miała 100 tys. zł na koncie w banku

0 Komentarzy
Źródło
Pogoda taka smutna, ja taka bez życia... Bez wow.
Pomyślałam, że mimo wszystko spróbuję jakoś fajnie zacząć ten tydzień i przyłączę się do kreatywnego wyzwania 5 dni do lepszego bloga.

Na początek coś bardzo przyjemnego - zamykam oczy i wyobrażam sobie, że wygrałam w loterii. Na moim koncie nagle znalazło się 100 tys. "peelenów"... Oj, z taką kasą można zaszaleć ;)





Może wyda się to mało spontaniczne, ale... nie pojechałabym na wymarzone wakacje. Nie sprawiłabym sobie torebki Korsa ani szpilek Louboutina. Nie kupiłabym też żadnego kosmetyku (choć wiadomo, że dla kosmetykoholiczki byłoby to trudne :P).
Całą sumę przeznaczyłabym na zakup własnego mieszkania. 
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że za 100 tys. zł nie byłoby nawet połowy, ale taki wkład własny to byłby dobry start. Z setką "patyków" czekałby mnie kredyt na 15, zamiast na 30 lat. Optymistyczna wizja :D

Źródło

Marzy mi się przytulne mieszkanko w jakiejś przyjemnej okolicy, możliwie niedaleko centrum. Nie musi to być ogromny apartament (wmawiam sobie, że za dużo byłoby sprzątania :P), ale koniecznie przestronne lokum - kuchnia połączona z salonem, a do tego dwa pokoje i łazienka (ok, łazienka może być duża :P).


Zastanawialiście się kiedyś, na co wydalibyście taką sumę pieniędzy?
A może jesteście szczęściarzami, którzy już stawali przed podobnym dylematem w realnym życiu, nie tylko w ramach blogowego wyzwania? ;)


Dzisiejszy post powstał w ramach wyzwania na blogu Sen Mai.

http://www.senmai.pl/2014/11/wyzwanie-blogowe-listopad-5-dni-do-lepszego-bloga/


P.S. Zabieram się za sprawdzanie Waszych zgłoszeń do rozdania. Mam nadzieję, że zdążę jeszcze dziś opublikować wyniki.


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...