Jak pachnie... wieniec z czerwonych jabłuszek? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Każdy chyba kojarzy małe, plastikowe jabłuszka, które stanowią popularną ozdobę choinkową. W moim rodzinnym domu świąteczne drzewko zawsze zdobiły całe zastępy takich jabłuszek. Mama dekorowała nimi również stroik na świąteczny stół. Jako małe dziecko wyobrażałam sobie, jak mogłyby pachnieć, gdyby były prawdziwymi, nie plastikowymi jabłkami. Yankee Candle chyba czytało mi w myślach, tworząc zapach Red Apple Wreath! :)



Red Apple Wreath to zapach z linii Festive. Połączono w nim aromat jabłek, orzechów, cynamonu i syropu klonowego. Brzmi jak przepis na dobrą szarlotkę!



Red Apple Wreath to zapach, który może towarzyszyć nam nie tylko w okresie świątecznym - moim zdaniem sprawdzi się właściwie przez całą jesień i zimę, a także w bardziej deszczowe dni wiosny i lata.
Kiedy wyczytałam, że połączono w nim nuty jabłek i cynamonu, od razu pomyślałam: "szarlotka!". Red Apple Wreath jest jednak zapachem, który określiłabym raczej jako owocowy niż ciastkowy. Cynamonu i słodyczy w nim niewiele - tyle jedynie, by osłodzić nieco kwaśny aromat jabłek i dodać głębi całej kompozycji. 
Kiedy jako dziecko dekorowałam choinkę małymi plastikowymi jabłkami, właśnie tak wyobrażałam sobie ich zapach, gdyby były prawdziwe - świeże, owocowe, ale znacznie słodsze niż zwykłe jabłka. Czerwona, błyszcząca skórka obiecuje cudownie soczyste wnętrze :)



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: uniwersalny
Pora dnia: uniwersalny
Przeznaczenie: relaks
Przy gościach: tak
Intensywność:







Moim zdaniem Red Apple Wreath to naprawdę ciekawy zapach. Nie określiłabym go jako typowo szarlotkowy, ale ma w sobie odrobinę cynamonu i słodyczy. Czuć w nim też orzechową nutę. Jest naprawdę ładny. Stanowi idealne towarzystwo na jesienne i zimowe wieczory.








Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...