WYZWANIE 4: Grudniowa lista muzyczna

0 Komentarzy
Kiedy ukazały się tematy grudniowego wyzwania, najbardziej ucieszyłam się z nr 4 - Grudniowa lista muzyczna. Tak jak listopadowe wyzwanie zmobilizowało mnie do zebrania w jedną listę moich ulubionych piosenek z najróżniejszych gatunków, tak w tym miesiącu wreszcie usystematyzuję sobie te utwory, które pomagają mi budować świąteczną atmosferę.



Przygotowałam dwie listy piosenek.
Pierwsza zawiera popowe utwory, które pojawiają się w radiu. Przykro mi, ale nie będę oryginalna - kocham Last Christmas i co roku w grudniu słucham tego w kółko. Nie wiem, jak to jest, ale ta piosenka się nie nudzi - tak jak Kevina mogę oglądać tysiąc razy i wciąż śmiać się w tych samych momentach, tak Last Christmas mogę słuchać na okrągło :) Do tego All I Want For Christmas Is You, Let It Snow i parę innych klasyków, a z nowości Shake Up Christmas, mój faworyt nr 2 (po Last Christmas) - Rockin' Around The Christmas Tree i czadowe What's This w wykonaniu Fall Out Boy:


Druga to tradycyjne polskie kolędy. Wybrałam gotową już listę, bo bardzo spodobało mi się wykonanie kolęd. Często wykonawcy na siłę chcą urozmaicić znane już wszystkim kolędy, wplatając w utwór jakieś dziwne wycia, jęki, przesadzone ozdobniki. Efekt jest raczej żałosny niż ciekawy, zupełnie jak w przypadku hymnu polskiego w wykonaniu Edyty Górniak.


 
Jakie są Wasze ulubione świąteczne piosenki? Wolicie popowe utwory w stylu Last Christmas czy jednak klasyczne kolędy lub pastorałki?
Załączajcie w komentarzach linki, chętnie posłucham! :)


P.S. Tak w ogóle to polecam Wam aplikację Open FM - znajdziecie tam aż 6 stacji z najróżniejszymi świątecznymi piosenkami. Dla każdego coś innego :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...