Jak pachną... ciasteczka dla św. Mikołaja? (Village Candle)

0 Komentarzy
Jeśli byliście grzeczni i napisaliście list do św. Mikołaja, pewnie dziś zostaliście obdarowani wymarzonymi prezentami :)
Nie wiem, jak jest u Was, ale gdy ja byłam dzieckiem, zawsze zostawiałam list do Mikołaja na parapecie. Mama udawała, że musi przewietrzyć pokój, by Mikołaj szybciej zauważył mój list, i gdy zamykała okno, koperty już nie było :)
W niektórych domach jest tradycja pozostawiania na noc, obok listu do Mikołaja, domowych ciasteczek i szklanki mleka. Ilość takich słodkich poczęstunków tłumaczy wielkość mikołajowego brzucha ;P


Dziś opowiem Wam właśnie o ciasteczkach dla świętego Mikołaja, tyle że takich niskokalorycznych, bo w postaci świeczki-samplera. Cookies for Santa to zapach stworzony przez Village Candle - jedną z wiodących amerykańskich marek produkujących świece zapachowe.


Producent zapewnia, iż Cookies for Santa to zapach doskonale oddający woń pysznych domowych ciasteczek. Świeże kremowe masło i cukier pieczone na chrupiące ciastka, polane domowym lukrem. Przyznacie, że opis brzmi smakowicie! Na miejscu św. Mikołaja skusiłabym się na taki poczęstunek. ;)



Jak w praktyce pachną ciasteczka dla św. Mikołaja w interpretacji Village Candle?
Jak łatwo się domyślić, czytając opis zapachu, jest to kompozycja, która spodoba się prawdziwym fanom słodkich aromatów (takich jak Snowflake Cookie czy Christmas Cookie od Yankee Candle). Jeśli jednak mdli Was na samą myśl o słodkich, ciasteczkowych zapachach, lepiej omijajcie Cookies for Santa.



Powyżej porównałam Cookies for Santa do dwóch zapachów z oferty Yankee Candle - Snowflake Cookie i Christmas Cookie. Choć cała trójka jest ciasteczkowa i naprawdę słodka, to jednak zapach stworzony przez Village Candle jest bardziej maślany i mniej waniliowy, a dzięki temu - jak na mój gust - mniej mdły. Ma w sobie też jakby odrobinę korzennych przypraw. Nie jest to jednak na tyle silna nuta, by zapach ewidentnie kojarzył mi się ze Świętami, jednak dzięki temu zyskuje na uniwersalności - można rozpalać go nie tylko w okresie świątecznym, ale zawsze wtedy, gdy ma się ochotę na coś słodkiego.



Dostępność: KiA Candles (stacjonarnie: Warszawa; online) cena: 11zł za sampler (ja używam go jako wosk - kroję na kawałki i topię na kominku)
Pora dnia: uniwersalny
Pora roku: uniwersalny
Przeznaczenie: zaspokojenie ochoty na słodkości ;)
Przy gościach: może
Intensywność:







Nie jestem zakręcona na punkcie ciasteczkowych zapachów - lubię je, ale tylko od czasu do czasu. Z ciasteczkowej trójki, o której wspominałam (Cookies for Santa od Village Candle, Snowflake Cookie i Christmas Cookie od Yankee Candle) to właśnie Ciasteczka dla św. Mikołaja zrobiły na mnie najlepsze wrażenie. Może dzięki temu, iż zapach ten nie jest tak mocno waniliowy jak dwa pozostałe. Polubiłam go, ale nie na tyle, by sprawić sobie świecę w tym zapachu.



Dajcie znać, co sądzicie o takich ciasteczkowych woskach i świecach?
Pochwalcie się też koniecznie, co dostaliście od Mikołaja!
Mój Mikołaj niestety jeszcze nie dojechał - mam nadzieję, że w poniedziałek się pojawi! :)

Mam dla Was specjalny kod rabatowy do sklepu KiA Candles - na hasło keep calm dostajecie 10% rabatu! :) (jeśli na Chrome Wam nie działa, sprawdźcie inną przeglądarkę)

http://www.kiacandles.pl/



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...