Piękny Początek Tygodnia 23 - "proud as f*ck"?

23 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Wracam do Was, mam ogromną nadzieję, że na stałe :)

Jakiś czas temu w ramach Pięknego Początku Tygodnia pokazywałam Wam filmik promujący akcję Shy Camera Dove. Dla przypomnienia wrzucam go poniżej raz jeszcze.



Akcja fajna, prawda?
Spodobała się również Panom z youtubowego kanału Abstrachuje.tv. Przygotowali oni swoją męską wersję tej reklamy. Zobaczcie (ostrzegam, niektóre sceny są trochę... nieapetyczne :P):


Moim zdaniem filmik jest bardzo pomysłowy, zabawny, ale... zastanawiam się, czy jego przesłanie jest prawdziwe? Czy faceci rzeczywiście zawsze są takimi macho, dumnymi z tego, co dla kobiet byłoby raczej powodem do krępacji, a wręcz tematem tabu? :P
I pytanie najważniejsze- czy stosunek do swojego ciała, do tego co w nas ludzkie i nikomu z nas raczej obce nie jest zależy od płci? Ok, ja rozumiem, że kobieta raczej włosków na brzuchu grzebieniem nie czesze, ale czy kobieta nie może porozrzucać brudnych skarpet po pokoju? Czy to wyłącznie przywilej mężczyzn? Przecież nie wszystkie kobiety są pedantkami (patrz: ja :P - ok, skarpet nie rozrzucam, ale na przykład mój tata czy mój chłopak też tego nie robią).

Kobietki, jak to jest u Was? Jesteście "proud as f*ck"?
Uważacie, że pomiędzy kobietami a mężczyznami jest aż tak kolosalna różnica?
Umieram z ciekawości, co sądzicie na ten temat :)




Podone posty:

23 komentarze:

  1. Nie no, ten filmik mnie rozwalił. :D
    Ja osobiście uważam, że ogólnie raczej między nami (mężczyznami i kobietami) nie ma jakiejś większej różnicy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abstrachuje w ogóle mają świetne filmiki, ja ich uwielbiam ;)

      Usuń
  2. No cóż, ja i mój Narzucony nie różnimy się od siebie za bardzo... ;D wiadomo, że są rzeczy, które niby "nie przystoją dziewczynkom" ale............. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale... w praktyce to różnie wychodzi ;) Moim zdaniem takie przedstawienie kobiet i mężczyzn to pewien schemat, bardzo duże uogólnienie :)

      Usuń
  3. Haha. filmik powalił mnie na kolana :D Do wszystkiego trzeba podejść z dystansem, i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Cieszę się, że filmik został tak dobrze przyjęty, bo jest nieco... kontrowersyjny ;) Ja osobiście Abstrachujów uwielbiam, ale troszkę się obawiałam, jak zareagują na nich czytelnicy ;)

      Usuń
  4. No cóż ...
    Dystans jest ważny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój gust, ale się uśmiałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik " porównawczy " jest zabawny, pokazuje częściowo to, co faceci chcą pokazać, bo choć nie całkiem, ale częściowo tak jest, że nie zawsze wolą okazywać swoją prawdziwą naturę, lecz chcą być postrzegane jako " twardziele ", nie mówię tu o skarpetkach, bo to faktycznie przestało być " znakiem rozpoznawczym " wyłącznie męskiej płci :) natomiast pierwszy filmik okazuje piękne dziewczyny, kobiety, które krępują się swojego piękna, nie każda z nas w ten sposób reaguje, ale ja nie lubię być nagrywana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniko, masz 100% rację :) Faceci często chcą uchodzić za macho, bo zostali wychowani w takim społeczeństwie, które za normę uznaje określone zachowania u mężczyzn, inne u kobiet. Dotykam tutaj strasznie skomplikowanej tematyki gender, ale to tak tylko jednorazowo ;) wręcz w ramach zabawnego porównania ;)

      Usuń
  7. Ale się uśmiałam!
    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten prosty i czasem sprośny żart Abstrachuje ;-)) nigdy nie popierałam sztywnego podziału na płci i zachowania z nią związane, wszyscy jesteśmy tak bardzo różni ;-)

    A Ty się nie opieprzaj, tylko bloguj :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znoszę podziału na meskie i zenskie cechy charakteru. a fe!! jako kulturoznawca wiem dobrze, ze to wszystko wylacznie wypaczenia spoleczne. to w jkim miejscu sie urodzisz uwarunkuje ciebie. to proste.
    mam w sobie mnostwo cech "meskich" i jest mi z tym znakomicie, a co!

    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arrrrrrgggggghhhh, gender się kłania ;) Na samą myśl o zagłębianiu się w te obszary mam ciarki - chyba to za ciężkie na lekki blog kosmetyczny ;)

      Usuń
  10. uśmiałam się z filmiku
    tylko facet jest odważny na tyle by takie coś pokazać,podejrzewam,że właśnie kobieta by takiego czegoś nie nakręciła bo "jej nie wypada" ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe - ja na pewno nie podjęłabym się nakręcenia czegoś takiego xD ale z drugiej strony niektórzy mężczyźni też mogliby mieć z tym problem ;)

      Usuń
  11. hehe niezły filmik xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych z repertuaru Abstrachujów ;P

      Usuń
  12. No nie wiem, stereotypy stereotypami, ale patrząc na pokoje/mieszkania moich koleżanek i porównując je z pokojami moich kolegów to.. Naprawdę widać różnicę. Oczywiście nie można wszystkich chłopców wkładać do jednej szuflady, ale naprawdę przerażająca większość z nich ma w pokoju.. no, bałagan. Jednakże co do nieapetycznych, jak to ujęłaś, zachowań - tu się nie zgodzę. Być może żyję w środowisku dżentelmenów, ale jak żyję nie spotkałam się z takimi zachowaniami. Być może robią to tylko jak nikt nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...