Otwarcie Organique na Zakopiance

69 Komentarzy
Jeśli śledzicie blogowy profil na Facebooku lub Instagramie, z pewnością wiecie, że wczoraj miało miejsce otwarcie kolejnego salonu Organique w Krakowie. Teraz krakowscy fani kosmetyków tej marki będą mogli kupić je nie tylko w Bonarce, Galerii Bronowice i Galerii Kazimierz, ale również w Parku Handlowym Zakopianka. 
Przygotowałam dla Was małą fotorelację z otwarcia. Zobaczcie, ile się działo! :)



Mogłyśmy wąchać i smarować do woli :) Na zdjęciu: Kasia i Dominika
Po wypróbowaniu tylu nowości człowiek może opaść z sił, dlatego zadbano o to, byśmy mieli zdrowe i smaczne źródło energii ;)


Pani Małgorzata z Organique oraz Pan Radosław - właściciel salonów Organique w Galerii Kazimierz i PH Zakopianka

Oficjalne przecięcie wstęgi

Taką okazję trzeba uczcić szampanem :)



Relacja "na żywo" na Instagramie ;)




Największą popularnością cieszyły się warsztaty wylewania mydeł glicerynowych, prowadzone przez przesympatycznego Pana Sylwka.



Sylwia jako Przyjaciółka Organique ma już doświadczenie w tych sprawach :)
Pachnące kolorowe mydełka powstawały w iście magiczny sposób.
Mydełka prawie jak żelki, mniam!
Moje mydlane serduszko z brokatem pachnie guawą :)
Zdjęcie made by Sylwia

Do odwiedzenia salonu kuszono w bardzo zdrowy sposób.

Soczyste jabłuszko i 20% rabat na wszystko to chyba wystarczający argument? ;)

Na zdjęciu Dominika i Patrycja

Po oficjalnej części przyszedł czas na prawdziwe świętowanie. Bawiliśmy się w pięknych okolicznościach - na barce na Wiśle przy Kładce Bernatka. 



Od lewej: ja, Kasia, Patrycja, Sylwia i Dominika




Bardzo dziękuję Panu Radkowi i Pani Ani za zaproszenie, Panu Sylwkowi za anielską cierpliwość, a Dziewczynom za świetną zabawę! :)




Podone posty:

69 komentarzy:

  1. ale tam cudownie, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym salonie Organique jest raj dla zmysłów ;)

      Usuń
  2. na bogato :] i mydełka robiliście <3
    u nas w Poznaniu na otwarciu to bieda straszna była :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo otwarcie powinno być jakoś tak właśnie fajnie zaakcentowane...
      Mydełka były największą atrakcją ;)

      Usuń
  3. Za ostatnie zdjęcie uduszę :)) Nie dość, że wyglądam w tym koku, jak muminek, to jeszcze jako jedyna zrobiłam głupią minę :D Jak zawsze wczułam się w robienie mydełek, ale cóż nic nie sprawia mi większej przyjemności :) I podpisuję się pod ostatnim zdaniem - Sylwek jest aniołem, ja już dawno straciłabym cierpliwość :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wcale głupia mina, nie oszukuj ;) To jest po prostu mega smile :)

      Usuń
  4. Oj taki event to piekna sprawa!!! Tyle wrażeń i tyle wspomnień masz, że aż Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej zabawie na otwarciu jeszcze milej kojarzy się markę :)

      Usuń
  5. Ojej, pięknie tam macie :-) Myślę, że zamiast otwierać kolejnego salonu w Krakowie powinni w końcu zawitać do innych miast... mam niedosyt Organique ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno coś się kroi na Śląsku, tak więc może niebawem Twój niedosyt zostanie złagodzony ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Organique :)
    Mogłabym zamieszkać wśród tych kosmetyków.
    Te misiaczki są przesłodkie ...
    Fajną zabawę miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię kosmetyki tej marki, a po wczorajszych atrakcjach będę jeszcze milej kojarzyć Organique :)

      Usuń
  7. Ale macie super Dziewczyny w tym Krakowie :) Muszę się koniecznie wybrać, bo dawno nie byłam i oczywiście przy okazji zrobię zakupy w Organique, bo u mnie w Rzeszowie nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika, w takim razie zapraszam - w Krakowie masz aż 4 salony Organique do wyboru :)

      Usuń
  8. Mi bardziej po drodze do tego w Kazimierzu ;) Ale dobrze, że jest ich więcej, fajny sklep, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdecydowanie też. Wyobraź sobie, że mieszkam w Krakowie od urodzenia, a w PH Zakopianka byłam wczoraj po raz pierwszy w całym moim życiu ;)

      Usuń
  9. Fantastycznie przeprowadzone otwarcie - oj chętnie bym tam wpadła. Warsztaty tworzenia mydełek brzmią zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty były najlepsze! Trudno uwierzyć, że dorośli ludzie mogą mieć tyle fun'u z atrakcji przygotowanej raczej dla dzieciaków :D

      Usuń
  10. Zazdroszczę, widać, że świetnie się bawiłyście:) No i to w końcu Organique<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to wiele mówi ;) Ja osobiście bardzo lubię ich kosmetyki.

      Usuń
  11. Robienie mydełek to świetna zabawa :-)) muszę się wybrać do Organique po czarne mydło!
    P.S - jedna z Pań tam pracujących wygląda mi dziewczynę z mojej miejscowości, tak na 99 % :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajnie Was przyjeto i jakie roześmiane buźki - fajnie Was zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najbardziej, przez co wyglądam jak księżyc w pełni xD

      Usuń
    2. Oj, kłóciłabym się kto wygląda, jak księżyc w pełni :P

      Usuń
    3. No właśnie....Wy się już nic nie odzywajcie ;)

      Usuń
  13. Mmmm, aż poczułam jak to wszystko pięknie pachnie :D
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, musisz koniecznie wybrać się do któregoś salonu Organique i poniuchać na żywo ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Żałuję, że ja musiałam się z niej tak szybko urwać, ale cóż - środek tygodnia, więc są pewne obowiązki ;)

      Usuń
  15. Ooooo ja! Ja tam chcę być! U mnie w mieście mam tylko małe stoisko Organique a o takim sklepie mogę tylko pomarzyć! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu, szkoda, ale zawsze to coś - lepsze małe stoisko niż żadne ;)

      Usuń
  16. Fajnie było Was zobaczyć :) Kasiu, śliczne zdjęcia chociaż moja "niefotogeniczność" poraża mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, jaka niefotogeniczność?!
      Bardzo się cieszę, że się spotkałyśmy :)

      Usuń
  17. Ależ to wszystko pęknie wygląda. Raj, po prostu raj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowa ta zabawa z mydełkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była zdecydowanie najlepsza atrakcja - bawili się starsi i młodsi :)

      Usuń
  19. Ale fajnie Wam było :) Serducho przepiękne - Twoje, osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To własnie sprawia, że jest takie fajne, aż nie chce się go używać, bo szkoda ;)

      Usuń
  20. Ale Wam zazdroszczę tego spotkania :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiało być cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju, jak fajnie! Jeszcze nigdy nie byłam na otwarciu sklepów, bo zawsze kojarzyło mi sie to z tłumem ludzi pędzącym w stronę zawieszonych ubrań. A tutaj zupełna przeciwność- kultura, napoje, szampan i kilka atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dantejskie sceny rozgrywają się chyba tylko w sklepach z odzieżą (ewentualnie w Lidlu :P), na szczęście na otwarciu Organique takich jazd nie było ;)

      Usuń
  23. O jejku :) Ależ ja bym chciała zrobić sobie sama mydełko :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę ogromna frajda, kiedy można sobie wybrać kolor, zapach, kształt, a potem myć się takim własnoręcznie zrobionym mydłem ;)

      Usuń
  24. Ja sobie obiecuję i obiecuję, że w końcu zawitam do naszego poznańskiego Organique ale jakoś mi tak nigdy nie po drodze :) Muszę nadrobić :D Twoją relację śledziłam na IG, mydełka miśki to moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśki wyglądają tak apetycznie, że naprawdę można je z żelkami pomylić :D

      Usuń
  25. Już podglądałam na Insta ;) Fajne są takie spotkania z marką bo wtedy można sie tez dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i z koleżankami blogerkami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same plusy takich imprez! :) Żałuję tylko, że w Krakowie dzieje się w kosmetycznym świecie tak mało...

      Usuń
  26. ale bym sobie zrobiła żelkowe miśkowe mydełko :D dobrze, że przygotowali takie atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysiu, mydełka były zdecydowanie największą atrakcją :D

      Usuń
  27. a moje zaproszenie przepadło z powodu choroby... ale już dziś tam bylam i nadrobilam zaległości ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, wielka szkoda... Ale dobrze, że udało się choć trochę nadrobić :)

      Usuń
  28. al;e super !! mega oficjalne ale bardzo rpzyjemne to musialo byc ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie :) Cudowne popołudnie i wieczór :)

      Usuń
  29. Musiało być ciekawie na takim otwarciu :) Relację też już widziałam u Sylwii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawie! :) Po prostu super miło spędzony czas :)

      Usuń
  30. Bardzo fajna relacja, chyba w końcu czas bym odwiedziła Organique, mam te sklepy w swoim mieście i zawsze go mijam (mam od nich jedynie woski do kominka, ale nie za bardzo jestem z nich zadowolona). Słyszałam natomiast, że ich glinki cieszą się dobrą sławą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam białą glinkę Organique i rzeczywiście przyznaję, że jest bardzo dobra. Nie znam wszystkich kosmetyków marki, ale na razie moim numerem 1 z Organique jest ziołowy peeling enzymatyczny - gdybyś kiedyś szukała tego rodzaju produktu, koniecznie wybierz ten z Organique, jest fenomenalny :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...