Wspomnienia długiego weekendu

0 Komentarzy
To był rewelacyjny długi weekend - mam nadzieję, że dla Was także. Pogoda dopisała, udało mi się zrealizować wszystkie moje plany, a poza tym wydarzyło się kilka naprawdę fantastycznych rzeczy, którymi muszę się z Wami podzielić.



Po ostatnich gorszych dniach czuję, że teraz zaczynam żyć na nowo. Mam wrażenie, że ktoś zdjął mi z pleców jakiś ogromny ciężar, że po długim wstrzymywaniu oddechu wreszcie mogę głęboko odetchnąć. Dostrzegam wokół siebie tyle pozytywnej energii, tyle wspaniałych osób. Odzyskuję kontrolę nad własnym życiem i czuję się naprawdę szczęśliwa.



Znów odkryłam w sobie nastolatkę, przed którą świat stoi otworem i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Znowu chce mi się tańczyć i śpiewać, a na imprezach spotykam samych świetnych ludzi. Nie sądziłam, że w klubach można poznać sympatycznych mężczyzn, którzy nie robią żadnych zboczonych aluzji, po dżentelmeńsku odprowadzą do domu, a na pożegnanie całują kobietę w rękę! :)
Mam ochotę eksperymentować z makijażem i kiedy patrzę w lustro, widzę uśmiechniętą, zadowoloną z siebie, szczęśliwą kobietę.



Blogowa działalność również przynosi mi sporo radości. Wspominałam Wam, że biorę udział w konkursie beGLOSSY na Ambasadorkę. Nie spodziewałam się w ogóle przejść eliminacji, a ostatecznie jury przyznało mi wyróżnienie <3 To fantastyczna mobilizacja, gdy ktoś docenia Twoją pracę.



Ostatnio bardzo dużo czytam. Dobra muzyka na słuchawkach + książka = czyż nie jest to najlepszy sposób na relaks?



Bawię się też w spinning. Rozpalanie do czerwoności domowego rowerka stacjonarnego nigdy nie dawało mi większej frajdy. Do tego spacery, zdrowa dieta i czuję się nowym człowiekiem.



Nie brakuje mi też spotkań w babskim gronie. Na ostatnie wybrałam się do Chrzanowa, gdzie czekały na mnie: Kadik, Natalia, Basia z bloga Szarość Gwiazd, Kasia z 7days7looks i Martyna - Modna Komoda. Dziewczyny przekazały mi taki ładunek pozytywnej energii, że mogłabym ją teraz kontenerowcami wysyłać potrzebującym ;)





Z Chrzanowa przywiozłam też trochę prezentów. Te najpyszniejsze już widzieliście na Instagramie, a reszta poniżej:



Kochamy Łakocie / Zmiany Zmiany / Scandia Cosmetics / Barwa / Semilac / PinkiPrzypinki / Akatja / I-Apteka / Revitalash / Equilibra / Allbag / BornPrettyStore


Gdyby jeszcze dwa tygodnie temu ktoś powiedział mi, że ten weekend może być tak fantastyczny, nie uwierzyłabym.
Mam nadzieję, że u Was weekend minął równie pozytywnie jak u mnie. Pochwalcie się, jak zagospodarowaliście ten wolny czas?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...