beGLOSSY by Hebe maj 2015 + ROZDANIE

0 Komentarzy
Jakiś czas temu beGLOSSY poinformowało o konkursie na Ambasadorkę. Bez większej wiary w siebie wzięłam udział i... zakwalifikowałam się do II etapu! W związku z tym otrzymałam do wypróbowania majowe pudełko beGLOSSY by Hebe. Ach, to taki przedsmak ambasadorowania ;)
Wypróbowanie, sfotografowanie i opisanie kosmetyków z tego pudełka było dla mnie ogromną przyjemnością.

Majowe beGLOSSY przygotowane zostało we współpracy z siecią drogerii Hebe. Wszystkie kosmetyki z tego pudełka możecie kupić w Hebe, a poza tym w boxie znalazło się też kilka niekosmetycznych prezentów od drogerii - bon, karta Hebe, naklejki oraz kolczyki.


Muszę przyznać, że niesamowicie podoba mi się szata graficzna pudełka.






Wspomniany powyżej bon i karta Hebe.


W pudełku znalazł się również wydawany co parę miesięcy beGLOSSY Magazyn. Świetnie, że wraz z kosmetycznym boxem można dostać naprawdę niezłą gazetę. Znalazłam w niej przegląd kosmetyków na lato, porady dotyczące mody i urody, jednak najbardziej przypadł mi do gustu wywiad z Anią Skurą - jeśli potrzebujecie motywacji, Ania da Wam kopa na rozruch!


Motywujące naklejki od Hebe od razu wylądowały na stronach mojego kalendarza.



A oto, co znalazłam w środku różowego pudełeczka...




GOSH Odżywcza pomadka do ust 122 Nougat
Pamiętam, że jako nastolatka bardzo często sięgałam po kosmetyki Gosh'a. Chyba pora wrócić do tej marki! Ich szminka jest po prostu obłędna - pachnie tak, że mam ochotę ją zjeść (wanilia, czekolada... yummy!), cudownie nawilża usta, a do tego zostawia na nich idealnie napigmentowaną warstwę koloru. Do tego nie kosztuje fortuny - 31,99zł za sztukę. W pudełku trafił mi się jesienny, beżowy odcień o kremowym wykończeniu, zbliżony nieco do Half 'N Half M.A.C'a, ale właściwości szminki tak mnie oczarowały, że z pewnością dokupię inne, bardziej wiosenne kolory.





PHYTO Maska do włosów PHYTOKERATINE
Phyto to jedna z marek, które zawsze chciałam wypróbować, ale szkoda mi było pieniędzy, skoro nie byłam pewna, czy ich produkty się u mnie sprawdzą. Po dwóch użyciach wciąż nie jestem pewna, czy maska Phytokeratine jest warta tych 106,99zł za 200ml, ale muszę przyznać, że bardzo pozytywnie działa na moje włosy.


PROSALON Maska do włosów z olejkiem arganowym
Moje włosy uwielbiają olejek arganowy, więc polubiły też maskę Prosalon. Nie doczekałam się co prawda efektu "wow", ale przyznaję, że maska dobrze odżywiła, wygładziła i "ugrzeczniła" czuprynę. A do tego ten zapach, mmmm.... Przywiozłam sobie kiedyś z Włoch litrową maskę o identycznym zapachu, więc gdy używam tej z Prosalon, budzą się dobre, wakacyjne wspomnienia.


SHEFOOT Serum ultra regeneracyjne
Przyznaję, że nie zdążyłam go jeszcze zastosować, bo w użyciu były plastry, o których za chwilę. Serum ma bardzo dobry skład - dostrzegam tam masło shea, olej makadamia, ceramidy, panthenol, alantoinę - więc myślę, że moje stopy go polubią.



PUREDERM Plastry na zniszczone pięty
Lubię takie gadżety, ale nie zawsze są one warte swojej ceny. I tak jest w tym przypadku. Plastry są ciekawe, dobrze trzymają się stopy, ale uzyskany efekt jest zbliżony do tego, jaki dałby mi zwykły krem do rąk czy stóp. Poza tym aplikując plastry na pięty odbieram sobie możliwość nawilżenia reszty stóp, a przecież nie tylko pięty wymagają pokremowania.


BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
Na razie krem wędruje do szuflady. Dlaczego? Podczas stosowania kwasów nie można się opalać, a ja chciałabym jednak zamienić karnację słowianki na coś bardziej latynoskiego ;) Dlatego ze stosowaniem kremu Bandi poczekam do jesieni.


CAT&CAT Kolczyki na sztyftach
Dawno nie nosiłam kolczyków - przez jesień, zimę i wiosnę wplątują mi się w czapki i szaliki, ale teraz, kiedy szaliki schowałam na dno szafy, kiedy upinam włosy do góry, kolczyki będą obowiązkowym elementem moich codziennych stylizacji!



I jak Wam się podoba zawartość majowego beGLOSSY?
Pomyślałam sobie, że nie tylko ja powinnam się cieszyć takim fajnym boxem i dlatego mam dla Was rozdanie, w którym możecie wygrać beGLOSSY by Hebe!
Wystarczy kliknąć w poniższy baner, by poznać szczegóły i zgłosić swój udział:

https://www.facebook.com/KeepCalmAndBeBeautiful/photos/a.118716911600698.17876.104208326384890/566144756857909/?type=1&theater



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...