Jak pachnie... Zauroczenie? (Heart&Home)

0 Komentarzy
Kiedy wybierałam zapachy H&H, od razu zakochałam się w Mgle o świcie oraz Pnącej się róży. Skusiłam się jednak jeszcze na sampler zapachu Zauroczenie. Nie było to zauroczenie od pierwszego wejrzenia (a raczej powąchania), ale zapach zdecydowanie miał w sobie to "coś": intrygującego i kuszącego...



Zauroczenie pochodzi z linii Pure Bliss. Producent tak go opisuje: "słodki zapach romantycznej obietnicy prawdziwej miłości. Ta świeża, intrygująca kompozycja woni uwiedzie Twoje zmysły."



Wszędzie szukałam podpowiedzi, jakie nuty zapachowe kryją się w zapachu Zauroczenie, niestety nie znalazłam żadnych informacji. A ja sama po prostu nie jestem w stanie stwierdzić, do czego w ogóle porównać tę kompozycję. Nie jest to zapach kwiatowy - to coś perfumowanego, trudnego do określenia. 
Przy pierwszym powąchaniu pomyślałam, że jest strasznie ciężki i ciepły, trochę jak perfumy jakiejś cioci, która zgniata nas w uścisku podczas każdej imprezy rodzinnej. Sama nie wiem, czemu skusiłam się na sampler. Była to jednak bardzo dobra decyzja, bo z czasem przekonałam się do tego zapachu. Stał się bardziej rześki i lekki w odbiorze, a także elegancki.



Zapach cechuje się naprawdę bardzo dobrą intensywnością, ale z trwałością jest trochę gorzej. Rozpalony na kominku szybko rozchodzi się po pomieszczeniu, ale wystarczą 2 palenia, by był już niewyczuwalny.



Dostępność: stacjonarnie w Krakowie ul. Miodowa 33 (Zapach Domu) lub online TUTAJ
Pora roku: uniwersalny (ale raczej nie pasuje na upalne dni)
Pora dnia: uniwersalny
Przy gościach: może
Intensywność:






Zauroczenie okazało się być całkiem przyjemne w odbiorze, jednak prawdziwej miłości z tego nie będzie. Wypalę go do końca nie bez przyjemności, ale chyba już do niego nie wrócę. Marka Heart&Home ma inne warte wypróbowania zapachy.
A o marce Heart&Home poczytacie TUTAJ.




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...