Nowości Lirene i Under20 + KONKURS ***ZAKOŃCZONY***

0 Komentarzy
Jakiś czas temu dostałam cudowną przesyłkę, ale nie było jeszcze okazji pochwalić się jej zawartością. Dziś nadrabiam i przy okazji mam dla Was mały konkurs :)

Paczka była ogromna i ciężka, a zawierała kosmetyki Lirene i Under20 oraz różne fantastyczne gadżety, które idealnie wpisują się w te upalne letnie dni. Zresztą sami zobaczcie.

Jednym z takich gadżetów jest piękny biały kapelusz z szerokim rondem. Nie ruszę się bez niego na plażę ;)

Książki, które umilą mi wakacyjny relaks. Maybe someday już przeczytane - całkiem ciekawa książka, wciąga i pozwala się zrelaksować. Dom na jeziorze dopiero zaczęłam.

VitalCode - olejki (o których niebawem napiszę, bo są po prostu genialne!) i wielgachny balsam do ciała

Wakacyjny niezbędnik - kremy z filtrem i balsam po opalaniu. Uwielbiam! <3 Kiedyś narzekałam, że ten SOS RATUNEK balsam po przedawkowaniu słońca ma zbyt gęstą konsystencję - teraz jest idealny, lekki i łatwo się rozprowadza, więc spokojnie można go aplikować na obolałą, poparzoną skórę (choć mam nadzieję, że uda się Wam i mi samej w tym roku uniknąć takich atrakcji).

Rajstropy w sprayu to opcja dla tych, którzy opalać się nie lubią lub jeszcze nie zdążyli pozbyć się bladości a'la córka młynarza.

Byłam bardzo ciekawa fluidów z serii My Color Code, dopasowanych do czterech typów urody. Teraz mogę je testować na własnej skórze.

Dostałam też coś do higieny intymnej. Zobaczymy, czy produkty Lirene przebiją mojego ulubieńca Facelle.

Zanim wcisnę się w kostium kąpielowy, warto byłoby pozbyć się cellulitu i ujędrnić trochę swoje ciało. Lirene mi w tym pomoże! Poza specjalnymi kosmetykami dostałam też świetny masażer, który sprawi, że skórka pomarańczowa zniknie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ;)

Under 20 wprowadziło bardzo ciekawe kremy matujące BB. Testuję aktualnie jeden z nich i za jakiś czas dam Wam znać, czy to kosmetyk godny uwagi.

Cały pakiet maseczek i peelingów... Sporo z nich już zniknęło.

Kolejny super prezent - trzymiesięczny pakiet dietetyczny w serwisie kalorynka.pl

Wśród prezentów były jeszcze dwa zestaw kremów do twarzy oraz kolorowa opaska do włosów w stylu pin-up girl, ale przez moją sklerozę zapomniałam je sfotografować :/


A na koniec czas na obiecany konkurs. Zasady są banalne - wystarczy w zgłoszeniu podać swojego maila, bym mogła się skontaktować w razie wygranej. To jedyny obowiązkowy punkt. Dodatkowy punkt otrzymujecie za obserwowanie bloga oraz za udostępnienie informacji o konkursie w dowolny sposób. Czas na zgłoszenia macie do 01.08 włącznie, następnego dnia podam wyniki tutaj oraz na Facebooku. A do wygrania kosmetyki widoczne na poniższym zdjęciu.



Powodzenia!



EDIT:
Nagrodę zdobywa Kamila. Gratuluję i już piszę do Ciebie maila :)
Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga i portali społecznościowych. Już z początkiem tygodnia będziecie mieli kolejną szansę na nagrodę - tym razem będzie to coś dla Panów :)




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...