Orzechowy HIT nawilżający!

0 Komentarzy
Nigdy nie mogłam zrozumieć, jak moja mama mogła smarować się oliwką. Fuj! Na myśl o takiej oleistej warstwie na skórze robiło mi się niedobrze. Przez długi czas wszelkie oleje i oliwki omijałam szerokim łukiem. Z czasem przekonałam się do olejowania włosów, stosowania olejowego serum do twarzy... aż w końcu znalazłam też olej, który nakładam na skórę całego ciała. I to nakładam z przyjemnością! ;) Mowa o Oleju makadamia od Organique.



W jaki sposób go aplikuję?
Biorę prysznic, po czym od razu - jeszcze w kabinie prysznicowej - nakładam na skórę olej. Ważne, by moja skóra była mokra, a nie tylko lekko wilgotna, i by aplikować olej oszczędnie i mokrymi dłońmi.
Po wyjściu z kabiny prysznicowej czekam, aż skóra wyschnie. W międzyczasie nakładam kosmetyki na twarz, myję zęby, spinam włosy do spania. Dosłownie po paru minutach skóra jest sucha i nawilżona. 
Czasem nakładam go na twarz.
Zdarzyło mi się też wypróbować go do olejowania włosów. Efekt był bardzo dobry, jednak moje włosy równie dobrze reagują na inne oleje, skóra natomiast jest bardziej "wybredna", dlatego postanowiłam stosować go tylko do nawilżania skóry.



Dlaczego tak bardzo polubiłam olej makadamia z Organique?
Przede wszystkim za to, jak pielęgnuje moją skórę. Sprawia, że staje się gładka, miękka, elastyczna i nawilżona. Tak świetne efekty otrzymywałam do tej pory po najlepszej jakości balsamach do ciała - często jednak treściwe balsamy czy masła pozostawiały tłusty film. Olej makadamia całkowicie się wchłania po kilku minutach, co stanowi dla mnie bardzo istotny plus. Dodatkową zaletą jest dla mnie apetyczny orzechowy zapach oleju.



Olej makadamia pozyskiwany jest z orzechów o tej samej nazwie. Zawiera witaminę A, witaminy z grupy B, fenole, lecytynę i składniki mineralne. Bogaty jest również w nienasycone kwasy tłuszczowe. Od lat docenia się wysoką biozgodność oleju makadamia ze skórą człowieka, dzięki czemu olej tak dobrze się wchłania. Ma właściwości przeciwutleniające, chroni skórę przed wolnymi rodnikami, wspomaga regenerację komórek, chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV, nawilża, uelastycznia skórę, zapobiega utracie wody, przeciwdziała wysuszaniu. Co ciekawe olej makadamia działa na skórę ujędrniająco, poprawia mikrokrążenie i pracę układu limfatycznego, dzięki czemu można stosować go w walce z cellulitem i przy rozstępach. Może być stosowany w czystej postaci bezpośrednio na skórę.



Odkąd wypróbowałam olej makadamia po raz pierwszy, jestem jego wierną fanką. Jeszcze chyba nic tak dobrze nie działało na moją skórę!



Olej makadamia znajdziecie w sklepach Organique lub online w cenie 69,90zł za 125ml, jednak możecie go również kupić w innych sklepach z organicznymi kosmetykami lub półproduktami kosmetycznymi.
Szczerze polecam Wam wypróbowanie oleju makadamia.



Jaki jest Wasz stosunek do nakładania olei na skórę? Lubicie takie tłuste kosmetyki czy preferujecie raczej lżejsze balsamy?




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...