WYZWANIE: Ulubiona lista muzyczna do pracy kreatywnej

0 Komentarzy
Dziś drugi dzień blogowego wyzwania, w którym biorę udział. Mam zamiar pokazać Wam piosenki, które sprawiają, że moja kreatywność i umiejętność skupienia się wzrasta.
Najpierw jednak winna Wam jestem wyjaśnienie, co w moim przypadku oznacza "praca kreatywna". Nie maluję, nie rysuję, nie tworzę ręcznie robionych różności w stylu "coś z niczego".
Jedyne dziedziny, w których wykazuję się jako-taką kreatywnością to teksty i zdjęcia na bloga, a  również... gotowanie, a jakże - w końcu to też czasem wymaga odrobiny kreatywnego myślenia ;)

Źródło: http://likely.pl/


Kiedy opracowuję teksty na bloga, włączam muzykę, która nie będzie mnie dekoncentrować (czyli najczęściej coś w obcym języku i coś względnie spokojnego). Natomiast gdy zabieram się za edytowanie zdjęć, stawiam na muzykę bardziej energetyczną, do której czasem nawet śpiewam sobie pod nosem ;)

Najczęściej słychać u mnie radio - odpalam na komputerze aplikację OpenFM, a następnie wybieram jedną z baaaardzo wielu stacji. Z reguły jest to Praca, Nauka, Crema Cafe, Happy, Sad lub Relax.

Stwierdziłam jednak, że nie pójdę na łatwiznę i nie napiszę Wam: "jeśli chcecie posłuchać mojej playlisty, to włączcie sobie radio" :P Przygotowałam listę moich ulubionych piosenek do pracy kreatywnej. Są to zarówno te spokojniejsze, nastrojowe piosenki, jak i te energetyczne i szalone ;) Sama przypomniałam sobie dzięki temu wiele fajnych utworów!
Na liście zabrakło tylko dwóch płyt Florence and the Machine, ale ostatnio troszkę mi się Florka znudziła (choć myślałam, że nigdy to nie nastąpi :P).




Szczegóły blogowego wyzwania znajdziecie na blogu Sen Mai:

http://www.senmai.pl/2014/11/wyzwanie-blogowe-listopad-5-dni-do-lepszego-bloga/



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...