Włosy jak u supermodelki? Chyba jednak nie...

0 Komentarzy
Jakiś czas temu dostałam od Schwarzkopf całą serię kosmetyków do włosów Essence Ultime Omega Repair i Blonde Ultime (sygnowaną nazwiskiem supermodelki Claudii Schiffer): szampon, odżywkę, maskę, balsam BB, farbę i spray rozjaśniający. Spodziewałam się oszałamiającego efektu - w końcu włosy Claudii zawsze wyglądają perfekcyjnie.

Farbę od razu oddałam cioci (bo tylko ona w rodzinie farbuje włosy na blond), spray rozjaśniający mojej siostrze (bo zawsze narzekała, że chciałaby mieć jaśniejsze włosy), a maskę drugiej cioci (stwierdziłam, że nie zdążę jej zużyć i... to była dobra decyzja- poniżej poczytacie, dlaczego). W mojej recenzji skupię się jedynie na szamponie, odżywce i balsamie BB.



Szampon ma średnio gęstą konsystencję. Bardzo dobrze się pieni, jest wydajny. Odżywka gęstością nie grzeszy, ale również nie mogę narzekać na jej wydajność. Balsam BB to po prostu serum na końcówki o konsystencji kremowego balsamu.

szampon

odżywka

balsam BB

Zacznę od plusów całej trójki. Po szamponie włosy są gładkie i lśniące. Balsam BB potęguje ten efekt, ujarzmiając ładnie końcówki. 
I właściwie na tym plusy się kończą...
Niestety cała seria negatywnie wpływa na przetłuszczanie moich włosów - znacznie przyspiesza ten proces. Włosy umyte rano, już pod wieczór wyglądają nieświeżo (a teraz standardowo myję włosy co 2 dni). I ten efekt widoczny jest zarówno po użyciu szamponu i odżywki osobno, jak również tych dwóch kosmetyków razem. Są po prostu za ciężkie dla moich włosów.
O ile po szamponie włosy wyglądają dobrze, to odżywka - mam wrażenie - puszy moje włosy...
Trzeci znaczący minus tej serii to jej zapach. Z reguły nie czepiam się takich kwestii. Seria Essence Ultime Omega Repair pachnie jednak bardzo mocno i niestety bardzo męsko. Takie nuty zapachowe gryzą się z perfumami, których na co dzień używam. Kiedy spotkałam się z siostrą, Aśka myślała, że z pośpiechu użyłam perfum mojego chłopaka...





Wrócę jeszcze do maski Essence Ultime Omega Repair, którą podarowałam cioci. Ciocia ma okropnie suche, przypominające totalne siano włosy, które dodatkowo katuje częstym farbowaniem i trwałą ondulacją. Na takich włosach maska Schwarzkopf sprawdziła się znakomicie. Ciocia jest nią zachwycona. Mówi, że włosy stały się miękkie w dotyku i o wiele łatwiej poddają się zabiegom stylizacyjnym.

balsam BB

odżywka

szampon


Nie dla mnie niestety seria Essence Ultime Omega Repair. Poleciłabym ją wyłącznie osobom o naprawdę suchych i zniszczonych włosach - dla włosów normalnych czy przetłuszczających się seria może okazać się za ciężka i zbyt obciążająca.
Jeśli jednak postanowicie je wypróbować, znajdziecie je np. w Rossmannie w cenie ok. 23zł za jeden kosmetyk.





Może znacie te kosmetyki? Chętnie dowiem się, co o nich myślicie :)

Pozdrawiam!


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...