WYZWANIE: moja ostatnia praca kreatywna

0 Komentarzy
Czytelnicy mojego bloga wiedzą, że jestem "mądra jak Einstein, kreatywna jak Jobs i przedsiębiorcza jak Gates" :P Cudzysłów jest tutaj nie tylko w związku z tym, iż porównania stanowią cytat, ale również i po to, by podkreślić, że są to określenia całkowicie autoironiczne ;P
Nie rysuję, nie maluję, nie scrapbookuję, nie szydełkuję, nie robię swetrów na drutach, nie tworzę grafiki wektorowej, ani nawet żadnej innej (wczoraj próbowałam zrobić logo dla tatowej firmy i wyszła kicha...). Nie śpiewam, nie komponuję, nie tańczę, czasem może trochę rymuję, ale zakładam, że rymy-dymy godne dziada częstochowskiego się nie liczą (tym bardziej, że najczęściej dotyczą mojego psa lub są parafrazami "mondrych" disco-polowych tekstów :P). Marna ze mnie twórczyni kreatywna (i tym bardziej mi wstyd, gdy patrzę na świetne prace pozostałych Uczestniczek tego wyzwania).
Jedyna dziedzina, w jakiej choć odrobinę się spełniam, to fotografia. Problem jednak w tym, że 90% zdjęć robię z myślą o blogu i albo już je widzieliście, albo zobaczycie za parę dni w jakiejś notce.

Postanowiłam jednak pokazać Wam zdjęcie, które powstało parę dni temu przy okazji fotografowania szarlotkowej świecy Village Candle. Fotka pewnie nie znajdzie się w notce z recenzją, a uważam, że jest całkiem ciekawa. Ok, robiłam ładniejsze, ale miała być ostatnia praca kreatywna, a nie najlepsza, więc jest ostatnia :) Dodam, że fotka została tylko zmniejszona w programie graficznym, kolorów i kontrastu nie ruszałam, więc jest "no filter" :)



P.S. Na zdjęciu widzicie te sławne z facebooka jabłka :P (kto nie czytał: wysłałam chłopaka po jabłka do Biedronki i kazałam kupić najładniejsze. Wraca ucieszony i pyta, czy to do szarlotki. A ja mu na to- nie, do zdjęć. Rozczarowanie sto pro :P)


Więcej o wyzwaniu poczytacie, klikając w baner:

http://www.senmai.pl/2014/11/wyzwanie-blogowe-listopad-5-dni-do-lepszego-bloga/



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...