WYZWANIE: Czego nowego nauczyłam się w poprzednim miesiącu

0 Komentarzy
Człowiek uczy się całe życie (to, że głupim umiera, pominiemy).
Odkąd wyprowadziłam się od rodziców, cały czas uczę się bycia perfekcyjną panią domu ;) Wciąż wymyślam dania obiadowe, których do tej pory nigdy nie robiłam. Jedne wychodzą lepiej, inne gorzej - na szczęście wszystkie dotąd były zjadliwe.
Najciekawszą rzeczą (z tej kulinarnej kwestii), której nauczyłam się ostatnio, była na pewno polędwica z indyka w sosie z kurkami. Kurki leżały w zamrażarce całe tygodnie, bo nie miałam bladego pojęcia, co z nimi zrobić. Aż pewnego dnia mnie oświeciło. Podpytałam mamę, zdałam się trochę na moją intuicję i... wyszło przepyszne danie :) Nauczyłam się przyrządzać kurki!

Źródło


Ostatnie kilkanaście dni upływało mi na lekturze książki Anwen: "Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki". Dzięki temu nauczyłam się lepiej dbać o moje włosy, usystematyzowałam dotychczasową wiedzę i uzupełniłam braki w tych tematach, które stanowiły dla mnie trudność.



Do tej pory moje blogowanie przebiegało bardzo... "luźno" - miałam ochotę i wenę, to pisałam. Gdy temat na notkę przyszedł mi do głowy, to albo go zapisywałam, albo zapominałam o nim. Dzięki Anicie z bloga Tosiakowo nauczyłam się ogarniać ten mój blogowy freestyle ;) Anita stworzyła trzy ciekawe arkusze, które bardzo pomagają usystematyzować blogowanie: tygodniowy planer postów, arkusz na blogowe statystyki oraz arkusz na pomysły na blogowe notki. Oczywiście nie ma przeciwwskazań, by takie rzeczy zapisać gdziekolwiek - w zeszycie, na kartce, w pliku na komputerze. Moim zdaniem jednak wygodniej skorzystać z takich gotowych rozwiązań. Mnie osobiście bardziej to mobilizuje.
Dzięki Anicie nauczyłam się systematyzować moje blogowanie.

Źródło


Jestem ciekawa, czego Wy nauczyliście się przez ostatni miesiąc? :)


Post powstał w ramach wyzwania, o którym dowiecie się więcej, klikając w baner:

http://www.senmai.pl/2014/11/wyzwanie-blogowe-listopad-5-dni-do-lepszego-bloga/
 


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...