WYZWANIE: Ważny szczegół

0 Komentarzy
Wczoraj przypadał ostatni dzień wyzwania na blogu Sen Mai, jednak nie zdążyłam wrzucić notki, dlatego post na ostatni wyzwaniowy temat pojawia się u mnie dzisiaj. Wszystko co dobre, szybko się kończy :) To było ciekawe pięć dni - skłoniło mnie do zastanowienia się nad sprawami, które wcześniej nawet nie przychodziły mi do głowy. Dzięki wyzwaniu poznałam też kilka interesujących blogów, na które pewnie w inny sposób bym nie trafiła.

Tematem na ostatni dzień jest ważny szczegół.
Temat szeroki - w końcu całe nasze życie składa się z takich mniej lub bardziej ważnych szczegółów. Długo zastanawiałam się, co dla mnie jest takim ważnym szczegółem, aż w końcu przyszły mi do głowy... pieprzyki ;) Niby nic, drobny szczegół, ale przecież pieprzyk może być naszym "znakiem firmowym", tak jak u Marilyn Monroe ;)

Źródło


Może być też czymś bardzo niebezpiecznym, jeśli zwykły pieprzyk, który ktoś ma całe życie, okaże się być nowotworem - czerniakiem złośliwym skóry... Dlatego każde znamię - taki niby nieważny szczegół - należy badać u dermatologa, bo wcześnie wykryty czerniak daje szansę na całkowite wyleczenie! Pamiętajcie również o profilaktyce - zwłaszcza latem ważne jest zabezpieczanie znamion wysokim filtrem.

Źródło

Dlaczego pieprzyki są ważnymi szczegółami w moim życiu?
Sama mam jeden, w bardzo specyficznym miejscu, przez grzeczność nie wspomnę, gdzie dokładnie ;P O zdjęciu tym bardziej zapomnijcie! ;P

Mój chłopak ma sporo pieprzyków, w tym jedno "zgrupowanie" układające się w kształt trójkąta (iluminati? :P). Wygląda to naprawdę genialnie!



Uroczy pieprzyk odkryłam też u mojego psa. Westy są strzyżone w charakterystyczny sposób - na czubku kufy (pyszczka :P) przycina się im krótko futerko, by po bokach pyska i głowy zostawić gęste i dłuższe włoski, zwane chryzantemą. I właśnie w tym wystrzyżonym miejscu na kufie mój Olis ma pieprzyka. Jest to jeden z jego znaków rozpoznawczych, poza tym dodaje mu spooooro uroku ;)




Jak widzicie, pieprzyki stanowią naprawdę ważny szczegół w moim życiu. Niby takie to małe, często niewidoczne, schowane pod ubraniem, czasem jednak są naprawdę istotne i charakterystyczne. Warto, byście i Wy pamiętali o pieprzykach i badali je u dermatologów, by te maleństwa nie wpływały negatywnie na Wasze życie!


Odsyłam Was na bloga Sen Mai, gdzie przeczytacie więcej o tym wyzwaniu. Kolejne wyzwanie podobno już w grudniu!

http://www.senmai.pl/2014/11/wyzwanie-blogowe-listopad-5-dni-do-lepszego-bloga/

Pozdrawiam Was ciepło! I życzę miłego weekendu :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...