MACowy Aniołek leci do...

27 Komentarzy
Witajcie Kochani!
Choć pogoda nie nastraja zbyt pozytywnie, dziś - mam nadzieję - uda mi się poprawić nastrój kogoś z Was. Zwycięzca może być niestety tylko jeden, ale nie martwcie się - już mam zaplanowane kolejne małe rozdanie (jedno tutaj i jedno na blogowym fanpage'u :P).

Nie przedłużając: maszyna losująca zdecydowała, że posiadaczką szminki M.A.C Angel zostaje...


Doniu, bardzo serdecznie Ci gratuluję i już piszę do Ciebie maila!
Mam szczerą nadzieję, że szminka będzie Ci służyć :)


Podone posty:

27 komentarzy:

  1. Gratuluję! Choć liczyłam na to, że nagroda trafi się mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, chociaż szkoda, że nie do mnie : p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki, ale chcialam ja wygrac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i już zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Mam nadzieję, że mi też się kiedyś poszczęści. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hu hu :) nawet nie wiesz jak sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Cudna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę :D gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...