ShinyBox maj 2014 - LET'S BE A WOMAN

42 Komentarzy
Parę godzin temu kurier dostarczył mi kolorowe majowe pudełeczko ShinyBox – Let's be a woman. Kolejne piękne opakowanie. A jak jest z jego zawartością?
Mamy dwa produkty pełnowymiarowe (z czego jeden jest dodatkowy – otrzymali go stali subskrybenci), pięć miniaturek oraz jedną saszetkę.
Ciekawskich zapraszam do dalszej lektury ;)


Karteczka trochę się pomoczyła, ale na szczęście pozostała zawartość przybyła w stanie nienaruszonym ;)
Schwarzkopf Professional - Moisture Kick Beauty Balm
Bardzo lubię wypróbowywać kosmetyki do włosów z profesjonalnych serii, dlatego cieszę się, że ta miniaturka znalazła się w pudełku. W składzie znajdziemy pochodną kwasu hialuronowego – moja skóra uwielbia kwas hialuronowy, zobaczymy, czy włosy też polubią tę substancję.

L'Occitane - Woda toaletowa Wanilia & Narcyz
To, że uwielbiam kosmetyki L'Occitane, wiecie nie od dziś. Ostatnio zachwyciłam się wodą toaletową Orchidea i Kwiat Neroli. Wersja z wanilią i narcyzem jest bardzo słodka i ciężka – dominuje w niej waniliowa nuta. Myślę, że może sprawdzić się podczas ciepłych letnich wieczorów. Szkoda tylko, że opakowanie nie ma „psikacza”.

Clarena - Silver Foot Cream
Przyznaję się bez bicia – pielęgnacja stóp to moja pięta achillesowa ;P wiecznie zapominam o peelingowaniu i nawilżaniu tej partii ciała. Może miniaturka kremu Clarena wreszcie mnie zmobilizuje – w końcu nadchodzi lato, pora zmienić balerinki na sandałki i odsłonić stopy ;)

Clarena - Sensual Hand Cream
Razem miniaturką kremu do stóp Clarena, może stanowić fajny duet na wakacyjne wyjazdy. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi. Znam kosmetyki Clarena, ale ich kremu do rąk jeszcze nigdy nie miałam.

Rexona - Antyperspirant Maximum Protection
Na początku poczułam się troszkę zawiedziona – miesiąc temu też był antyperspirant i też marki Rexona. Jeszcze nie zdążyłam go zużyć, więc po co mi kolejny? Potem jednak pomyślałam, że w końcu nadchodzi lato, więc pewnie w ciągu najbliższych miesięcy będę zużywać więcej antyperspirantów niż wiosną. Poza tym wyczytałam, że ten antyperspirant ma działać jak bloker. Zobaczymy, jak się sprawdzi. Na wstępie dostaje plus za przyjemny zapach.

Dermedic - HydraIn3 Hialuro Płyn micelarny H2O
Kosmetyki tej marki należą do moich ulubionych. Zobaczymy, czy płyn micelarny zrobi na mnie równie dobre wrażenie jak na przykład moje ukochane serum hialuronowe.

Balmi - Balsam do ust w kostce malinowy (dodatkowy)
Od dawna chciałam go wypróbować. Trafił mi się zapach malinowy. Wypróbuję go z przyjemnością i z ogromną ciekawością. Zobaczymy, czy rzeczywiście jest to taki hit, jak piszą niektórzy :) Po pierwszej aplikacji stwierdzam, że jest tłuściutki i bardzo przyjemnie pachnie.

Egyptian Magic - All Purpose Skin Cream
Ten krem jest mi już bardzo dobrze znany (jego recenzję znajdziecie TUTAJ). Próbkę zostawię sobie na jakiś weekendowy wyjazd. Z powodzeniem wystarczy na 3-4 aplikacje, więc nie będę musiała zabierać ze sobą pełnowymiarowego opakowania.


Podsumowując:
zawartość majowego pudełka zapowiada się ciekawie. Najbardziej ucieszyła mnie woda toaletowa L'Occitane (choć na pierwszy „niuch” zapach wydaje się być... niekoniecznie w moim guście, ale zobaczymy, jak pachnie na skórze) oraz antyperspirant Rexona.



Zamawialiście majowe pudełko?
Jak podoba Wam się jego zawartość? Co zaciekawiło Was najbardziej?


Dla tych z Was, którzy jeszcze nie mają pomysłu na prezent na Dzień Mamy, ShinyBox przygotował gotowe rozwiązanie: pudełko ShinyBox. Kocham Cię Mamo. W cenie 89zł dostajemy pudełko z pięcioma pełnowymiarowymi kosmetykami o wartości łącznej około 260zł.
Jeśli chcecie poczytać więcej na ten temat, odsyłam Was na stronę ShinyBox (kliknijcie w baner):




Podone posty:

42 komentarze:

  1. z tych wód toaletowych L'occitane podoba mi się wersja z magnolią i jeżyną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy kolekcja wszystkich tych wód toaletowych z serii Grasse xD Ale biorąc pod uwagę ich cenę, jest to na razie marzenie nie do spełnienia ;)

      Usuń
  2. pudełko niczego sobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój box też mi się podoba, a w ciągu kilku ostatnich dni widziałam ich sporo ;P
    Zwłaszcza przez Balmi, chętnie bym wypróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem boxy nie były jakoś bardzo zróżnicowane - z jednej strony szkoda, bo Czytelnicy znużeni, z drugiej strony dobrze, bo nikt nikomu nie zazdrości, że dostał coś innego ;)

      Usuń
  4. Ja właśnie zamówiłam swoje. Tak jak Ty lubię kosmetyki Dermedic szczególnie z serii Hydrain3. Używam maski nawadniającej i kremu z tej serii. Nie miałam płyny micelarnego dlatego chętnie wypróbuję! Mam nadzieję, że płyn w transporcie się nie rozleje bo będę bardzo rozczarowana... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margoo, dla mnie również seria Hydrain3 jest ulubiona :) Znam maskę, krem tylko z próbek, hitem całej serii jest dla mnie serum. Płynu micelarnego też wcześniej nie znałam.
      Mój płyn przyjechał na szczęście cały, ale - co ciekawe - zaczęło się z niego lać po wypakowaniu go z pudełka ;)

      Usuń
    2. Czyli opakowanie od płynu jest jakieś felerne :/ No nic zobaczę jak będzie u mnie...

      Usuń
    3. Płyny micelarne często się wylewają, ten jednak szczególnie - wiele osób na niego narzekało na fb... Mam nadzieję, że Twój dotarł cały!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo się starają w kwestii opakowań :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam pudełko po raz pierwszy i wczoraj pokazywałam na blogu ;) Niestety nie mam Balmi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Balmi to raczej fajny gadżet niż dobra pielęgnacja, ale na pewno by się przydało ;)

      Usuń
  8. ten micel bardzo lubię :)
    a co do kremu do stóp to mogę powiedzieć że jest super! ma ładny zapach, szybko się wchłania a stopy są mięciutkie uż od pierwszego użycia! Byłam z niego bardzo zadowolona i czesto kremowałam stopy co dla mnie jest niezłym wyczynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś będę go aplikować po raz pierwszy, mam nadzieję, że też go polubię :)

      Usuń
  9. Jestem strasznie ciekawa Balmi :) chyba sama sobie sprawie prezent i kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest całkiem spoko, a perfumki to najlepsza rzecz w pudelku : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam L'Occitane, więc wszystko tej marki wprawia mnie w ekstazę :D Perfumy wydawały mi się na początku nieciekawe, ale okazało się, że na skórze pachną o wiele lepiej :)

      Usuń
  11. Balmi mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę powiedzieć o nim niewiele, niebawem dam znać, jak się sprawdza :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardziej zadowolona niż z poprzedniego, ale... zobaczymy, jak się sprawdzą te kosmetyki :)

      Usuń
  13. całkiem, całkiem ta zawartość, chyba jedna z lepszych i najbardziej "pode mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartosc naprawde swietna! Ten dezodorant z Rexony bardzo mnie zaciekawil..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Dziś wypróbowałam go po raz pierwszy i... nie zapeszając... efekt jest! :)

      Usuń
  15. Zawartość na duży plus, udało im się to pudełko! (no, z wyjątkiem antiperspirantu). Najbardziej ciekawi mnie ta woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zadowolona najbardziej z Clareny. Niestety Rexona nie zdała egzaminu i zupełnie nie blokuje potu, a i zapach Loccitane jest dla mnie okropny, pachnie starą babą (sorki za określenie, ale tylko to mi przyszło od razu na myśl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, szkoda, że Rexona się nie sprawdziła u Ciebie :( Mi się na początku też nie spodobał zapach wody toaletowej L'Occitane, ale nałożyłam kropelkę na skórę i pozytywnie się zaskoczyłam, bo zapach zmienił się w bardziej przyjazny i o wiele ciekawszy :)

      Usuń
  17. BALMI - marzy mi się,jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o nim marzyłam - jak widać: marzenia się spełniają czasem ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajna zawartość balsam w kostce mnie ciekawi , kosmetyki clarena i ten bloger rexony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napiszę o tym, jak się sprawdziły te kosmetyki :)

      Usuń
  19. Fajna zawartość, wszystko wydaje się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy w praktyce, jak się sprawdzą te kosmetyki :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...