Jak pachną... różowe piaski? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Październik to miesiąc różowej wstążki, a najbardziej różowym zapachem YC jest niewątpliwie Pink Sands. Rok temu w październiku dochód ze sprzedaży świec o tym zapachu był przeznaczony na walkę z rakiem piersi. Nie wiem niestety, jak sprawa wygląda w tym roku, ale i tak uważam, że warto się zainteresować Różowymi Piaskami, bo to po prostu kultowy zapach. 



Pink Sands należy do rześkiej linii zapachowej i kryje w sobie aromaty egzotycznych kwiatów, cytrusów i wanilii. Woń tej pastelowo różowej tarty ma przenosić nas na rajską plażę, gdzie różowe wydmy porasta cytrusowo-kwiatowy gaj, gdzie różowy piasek styka się z cudownie błękitną wodą. Aby to marzenie stało się rzeczywistością, wystarczy tylko położyć na kominku Pink Sands.



Długo nie mogłam sprawić sobie tego wosku - gdy robiłam zamówienie, był wiecznie wyprzedany. Z pomocą przyszła mi kochana Dagmara, która przesłała mi całą różową tartę aż ze Szkocji :)
Gdy pierwszy raz poniuchałam Pink Sands, nie byłam w stanie rozróżnić poszczególnych nut zapachowych. Wyczuwałam w nim coś słodkiego, pudrowego, ale bliżej nieokreślonego. Ani to kwiaty, ani owoce, ani słodkości. Dopiero gdy zapoznałam się z opisem na stronie YC, olśniło mnie, że to rzeczywiście połączenie egzotycznych kwiatów, słodkiej wanilii, przełamane odrobiną cierpkich cytrusów, ale kompozycja jest tak idealnie dobrana, że żaden z elementów nie przebija się ponad inne. Kwiatowo-cytrusowo-waniliowe trio tworzy po prostu całość - delikatną, pudrową, niesamowicie przyjemną.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: uniwersalny
Pora dnia: uniwersalny
Przy gościach: tak, moim zdaniem to idealny zapach na wizytę gości
Intensywność:





Odkąd poznałam Pink Sands, zupełnie nie dziwię się, że ten wosk był wiecznie wyprzedany. Nie jest to zapach charakterystyczny, rzucający na kolana, ale wprost idealnie uniwersalny i nienachalny. Chętnie sprawiłabym go sobie w formie dużej świecy, by zapalać ją zawsze wtedy, gdy potrzebuję takiego dyskretnego zapachowego towarzystwa lub gdy przychodzą do mnie goście.
Znacie Pink Sands? 




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...