Naprawdę pozytywnie

58 Komentarzy
Jeśli ktoś Wam powie, że blogerki są pazerne, zazdrosne, złe i i w ogóle niefajne, kopnijcie go ode mnie w zadek.
Oczywiście - pewnie w blogosferze jak i wszędzie znajdą się jakieś "przyjemniczaki", których lepiej omijać szerokim łukiem. Ja jednak (odpukać w niemalowane i "tfu tfu tfu" trzy razy przez lewe ramię) jak dotąd trafiałam w blogosferze na osoby promieniujące tak pozytywną energią i mające tak dobre serca, że totalnie przeczyły wizerunkowi "złej, pazernej blogerki".
Ostatnio wydarzyły się u mnie takie rzeczy, w które blogosferowy sceptyk pewnie by nie uwierzył, gdyby nie były udokumentowane zdjęciami...

Wyobraźcie to sobie - wrzucacie na fanpage zdjęcie swoich połamanych paznokci. Chwilę później dostajecie maila od kogoś, kogo nawet nigdy na oczy nie widzieliście i kto nie widział Was. W wiadomości ten ktoś pisze, że chce Wam podarować najlepszą na rynku odżywkę do paznokci. Szok? Pewnie, ale to jeszcze nic. Przychodzi paczka (za którą ten ktoś nie chciał nawet zwrotu kosztów przesyłki, nie mówiąc o zapłaceniu za odżywkę czy wymianie za coś), a w niej poza odżywką Micro Cell 2000 mnóstwo innych cudowności - moje ukochane serum na końce włosów Green Pharmacy, mydełko The Body Shop, Clinique, Estee Lauder, Balea, Roberto Cavalii, Dermedic...
Tym pomocnym skrzatem jest Kasia Sweet & Punchy. Kasiu, raz jeszcze przesyłam Ci ogromne, ogromne podziękowania!
I co - że niby blogerki zazdrosne i pazerne?


Ok, idziemy dalej.
Może pamiętacie, że jakiś czas temu cieszyłam się niesamowicie z planowanego wyjazdu na Igraszki Kosmetyczne. Czekałam na ten dzień, odliczałam tygodnie i dni. Kiedy wreszcie nastał, problemy zdrowotne nie pozwoliły mi jechać do Warszawy. Załamana musiałam zrezygnować z poznania na żywo blogerek, które od długiego czasu znam z blogowej rzeczywistości. Oglądając relacje dziewczyn z Igraszek Kosmetycznych byłam z jednej strony szczęśliwa, że wszystko tak świetnie się udało (uwielbiam takie inicjatywy!), a z drugiej potwornie smutna, że ja nie mogłam w tym uczestniczyć.
Po spotkaniu Organizatorki poprosiły mnie o dane- sądziłam, że ma to może związek z jakimiś statystykami w stylu "z jakich miast przyjechały blogerki na Igraszki". O sprawie zupełnie zapomniałam, wciągnięta w wir pracy.
Pewnego dnia dzwoni siostra:
- Kasia, masz przesyłkę
- Spoko, to pewnie ShinyBox.
- W takim razie to jakiś zmutowany ShinyBox, bo ta przesyłka jest ogromna!
Po powrocie do domu okazało się, że przyjechała do mnie paczka tak wielka, jakby mi ktoś szafkę sprezentował. Ważące 7kg paczkowe monstrum skrywało... poigraszkowe gifty od sponsorów.
Organizatorki mogły wziąć te gifty dla siebie - obdarować rodzinę, zrobić rozdanie na własnych blogach, zyskując przy tym nowych obserwatorów. Mogły i pewnie nikt nie miałby do nich o to pretensji. A one wysłały gifty do mnie, zupełnie bezinteresownie. Po prostu zabrakło mi słów, by opisać moje zdziwienie i radość jednocześnie, że komuś się chciało dla mnie tak fatygować.
Dla Organizatorek - Smykusmyka, Kuny Domowej i CosmeFreak'a - przesyłam wirtualne uściski (mając ogromną nadzieję, że w przyszłości zrealizuję je w realnej wersji).












sponsorzy Igraszek Kosmetycznych

Wielki karton po brzegi wypełniony kosmetykami!


Na koniec jeszcze trochę pozytywów:

Przybyła do mnie przesyłka od mojej imienniczki, która prowadzi świetnego bloga - Polskie blogi kobiece na świecie. Znajdziecie tam linki do blogów Polek mieszkających w różnych stronach świata. Kasia niedawno organizowała ogromne rozdanie z nagrodami marki The Body Shop. Ja wygrałam w ten sposób truskawkowe masełko do ust (mniam!). Kochana Kasia dołączyła do przesyłki przepiękną karteczkę :) Kasiu, dziękuję!


Kiedyś zachciało mi się udziału w konkursie Fortuny (taaak, ta firma od soków :P) organizowanym u Pauli. Przygotowując się do niego, przeżyłam sporo przygód - jechałam przez całe miasto, by kupić sok, obudziłam w weekendowy poranek wszystkich sąsiadów... Ale opłacało się - wygrałam i niedawno otrzymałam nagrodę - pięknego, niebieskiego iPoda Shuffle <3


Czy może być piękniej?
Jak tu nie kochać życia, kiedy człowiek spotyka na swojej drodze same tak pozytywne wydarzenia i tak wspaniałych ludzi.
Mam sporo powodów do uśmiechu i Wam również życzę, by nigdy Wam tego nie zabrakło :)




Podone posty:

58 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pozotywnie :) Dobrze że czasem spotykamy na swojej drodze takie wspaniałe duszyczki :D Na prawdę świetne gesty ze strony wszystkich Dziewczyn :)
    Nic tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pozytywnej energii od rana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogerki też ludzie :) umieją dawać pozytywne emocję ;)

      Usuń
  5. Tak człowiekowi się milej robi jak to czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez na szczęście na nikogo takiego nie trafiłam i sama taka nie jestem.Jeśli ktoś na prawdę lubi pisać i dzielić się swoimi opiniami to nie jest pazerny itp :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, to faktycznie prawdziwie pozytywny wpis! Super! Ja również uważam, że blogosfera jest pełna świetnych ludzi :) Gratuluję wygranych, a i ja z rana odkryłam, że wygrałam szminkę Maybellina w Rossmanowskim konkursie, nie ma jak małe rzeczy, które cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tyle pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie dziewczyny się zachowały! Faktycznie takich ludzi ze świecą szukać. Masz szczęście, że trafiłaś na takie osóbki :)

    Zapraszam na https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ pierwsze forum dla blogerek kosmetycznych, lakieromaniaczek i nie tylko! :) Zachęcam do rejestracji i udzielania się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi, że udało nam się sprawić Ci taką radość. Widzmy się w grudniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie wszystkie dziewczyny takie są.. :(
    Ale Tobie gratuluję wygranych no i życzę pazurkom powrotu do zdrowia! :D

    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Blogera! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj pisałam o tym w poście
    w wirtualnym świecie możemy poznać wielu wspaniałych i życzliwych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie na Dzień Blogera! Wszystkiego najlepszego! Dobrze, że są takie osoby w blogosferze - mniej hejterów, więcej pozytywnych i świat staje się piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaaaaśka no aż się rumienię *^^*
    zapomniałaś dodać, że mi ta odżywka była niepotrzebna a jak ma się przysłużyć komuś to co mi będzie leżeć w szafie i się kurzyć :)
    no :) ja się cieszę, że Ty się cieszysz :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ile szczescia, piekne to, :) aby bylo tak dalej zapraszam dzis na nasz Dzien Blogera do mnie , do wygrania sliczne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż miło przeczytać takiego posta z tyloma miłymi nowinkami. Oby więcej takich ludzi w blogowej sferze:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego z okazji dnia blogera :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim: wszystkiego dobrego! :)
    Dziewczyny spisały się na medal :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wspaniałości :D Świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pytanie, co to za intuicyjny serwer na zdj?

      Usuń
  20. az się uśmiech na twarzy maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło się to czyta :)
    Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. trochę głupio, ale popłakałam się jak to czytałam! :) To przez to, że ludzie nadal robią coś bezinteresownie! :) Mam nadzieję, że ten "gatunek" nie wyginie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty to masz farta, ciągle coś dostajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ty to masz fajnie :) no i chwali sie takie pozytywne zachowanie dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tam w ogóle nie wierzę w tą wszechobecną pewność ludzi, że wszyscy są źli, interesowni i panuje ta popularna ogólna znieczulica, ok, wiadomo, szuje są, były i będą ale częściej spotykam się jednak z uprzejmością i pomocą kiedy jest potrzebna, taki głupi przykład: moje skręcenie kostki, nie wyglądało to dramatycznie, w zasadzie tylko przykucnełam, a pół przystanku autobusowego się zleciało żeby mi pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za szczęściara :D Ja póki co natrafiłam też na miłe bloggerki, mam nadzieję, że tak pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. same miłe rzeczy ;) aż ciepło się robi na serduszku. gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje Ci za te historie opisane, za tą radość którą emanujesz. Ciesze się z Tobą, że tak Ci się układa. U mnie akurat się wali wszystko po kolei, więc łapie pozytywną energię gdzie się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hehe bardzo fajnie, gratuluję wygranej:]

    OdpowiedzUsuń
  30. szczęściara :D oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam czerwienie i róże. Jeśli chodzi o wykończenia, to powinny być nienachalne, raczej stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu, ja dzięki Bogu mam tak samo pozytywne odczucia co Ty i na razie oczy zasłania mi wszystko to co dobre i miłe, za wiele słów które dodają skrzydeł (a wiele tego jest!) i oby tak zostało! ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie pozytywne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha, świetne, kochane dziewczyny ;-) Zresztą wychodzę ja z zasady, że jeśli ty jesteś dla kogoś miły ten ktoś także będzie miły dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też do tej pory trafiłam na same uprzejme bloggerki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To naprawdę miłe uczucie jak ktoś sprawi taką niespodziankę :) piękne prezenty gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie poczytać takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne dziewczyny ... Brawo dla nich :)
    Gratuluję paczuszek.

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja od początku blogowania "spotykam" same wspaniałe osoby :) Kilka znajomości wyszło poza internet i blogosferę, a część wciąż "siedzi" w internecie, ale w ogóle tej bariery nie czuć. Mam też nadzieję poznać wkrótce TE KILKA osób :)

    Tak Kasiu, patrzę na Ciebie między innymi :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzę wprost o tej odżywce, ale cena lekko mnie przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna PACZKA - same cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna sprawa;) i miło z ich strony;)

    OdpowiedzUsuń
  44. żałuję, że nie byłaś na Igraszkam, mam nadzieję, że następnym razem wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście, że tak - na świecie jest masa cudownych osób :-)) Twój wpis nastraja bardzo pozytywnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne prezenty!
    Bardzo jestem ciekawa, jak spiszę się ta odżywka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie! Fantastyczne przesyłki.
    Mi samej zdarzyło się wysłać kilka rzeczy osobom mi wcześniej nieznanym, gdy zobaczyłam ich wpis na fb czy na blogu, ze czegoś poszukują a ja akurat miałam to na oddanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ przyjemnie się o tych przyjemnościach czytało :D
    Gratuluję, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie móc doświadczać tylu pozytywnych rzeczy, to dodaje skrzydeł na długi czas

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, aby takie dni bywały częściej:) Paczki są bombowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...