Z pędzlami po świecie - Sigma Travel Kit Make Me Cool

51 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Na dziś mam dla Was notkę o lekkiej i bardziej aktualnej, wakacyjnej tematyce. Pokażę Wam dzisiaj podróżny zestaw pędzli Sigma Travel Kit w wersji Make Me Cool.
Notkę dedykuję cierpliwej Subiektywnej ;)



Zestaw kosztuje 65$, co przy aktualnym kursie walut daje kwotę około 210zł (do tego należy sobie jeszcze jednak doliczyć koszty przesyłki [razem= 85,45$ czyli ok. 270zł] + ewentualny podatek VAT naliczony przez polski Urząd Celny [23% od wartości pędzli + kosztów przesyłki, czyli 270zł + 62zł = 332 zł] ).
Ewentualnie możemy polować na promocję lub...
zamówić zestaw na stronie jedynego oficjalnego polskiego dystrybutora Sigmy - Everyday Makeup - tam zestaw kosztuje 300zł (do tego doliczmy ok. 15zł za przesyłkę i mamy ostatecznie kwotę 315 zł).

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o zakupach na SigmaBeauty.com, odsyłam Was do tutorialu, który kiedyś przygotowałam - wystarczy kliknąć w poniższy banner:




Zestaw składa się z 7 pędzli Sigma, które teoretycznie powinny umożliwić nam wykonanie podstawowego makijażu. Pędzle są numerowane jak klasyczne pędzle Sigmy, mają też taką samą ilość i długość włosia, różnią się jednak długością trzonka. Wersja podróżna jest krótsza, dzięki czemu zajmuje mniej miejsca w naszym bagażu. Poniżej zobaczycie porównanie klasycznego pędzla do pudru oraz pędzla do różu z ich podróżnymi odpowiednikami.




Na pierwszy rzut oka wszystkie pędzle w tym zestawie wykonane są z właściwą dla Sigmy dbałością o jakość. Włoski są gęste, dobrze przytwierdzone do trzonka, nic nie odstaje. Jak będą sprawdzać się w akcji? Zobaczymy. Pełną ocenę będę mogła im wystawić dopiero po dłuższym czasie. Na razie podczas pierwszych kilku myć jedynie pędzel do aplikacji cieni na całą powiekę (E55) stracił jednego włoska - zdarza się ;)

Jestem jednak trochę zawiedziona etui na pędzle. Turkusowa tuba pokryta skóropodobnym materiałem jest wykonana nieźle, ale nie perfekcyjnie. Pięknie wyglądające przeszycia są tylko dla ozdoby - całość została sklejona klejem, który gdzieniegdzie wypłynął troszkę spod materiału.

Tutaj jest ładnie...

i tu też...

... ale tu już nie :(

Kiedy weźmiemy ją w dłoń, czujemy, że jest dość ciężka. Sprawdzałam - tuba z pędzlami waży 35dag. Dużo? Niedużo? Jeśli planujemy podróż samolotem, wiemy, że każdy dekagram ma czasem znaczenie. W tym przypadku jednak waga odpowiada solidności - tuba jest twarda i mocna, więc będziemy mieć pewność, że nie zgniecie się nawet w mocno wypchanej walizce.
Czy pędzle są w niej dobrze chronione? Mam co do tego wątpliwość... Jeśli w czasie podróży tuba przechyli się tak, że pędzle znajdą się włosiem do dołu, włosie może się trochę zgnieść i odkształcić.
Na plus należy zaliczyć fakt, że rozłożona tuba może być ładnym i praktycznym stojakiem na pędzle.


Poniżej przedstawiam Wam po kolei wszystkie pędzle wchodzące w skład podróżnego zestawu Sigma Make Me Cool:

E30 Pencil
Pędzel z naturalnego włosia, służy do precyzyjnej aplikacji cieni w załamaniu, zewnętrznym kąciku oka, na dolnej i górnej linii rzęs

E30 Pencil

E40 Tapered Blending
Pędzel z naturalnego włosia, służący do blendowania cieni na powiece.

E40 Tapered Blending

Sigma E40 Tapered Blending w porównaniu z Maestro 497

E55 Eye Shading
Pędzel z naturalnego włosia, służący do aplikacji cienia na całą ruchomą powiekę.

E55 Eye Shading

E65 Small Angle
Pędzel z włosia syntetycznego, służący do nakładania eyelinera w żelu lub kremie, precyzyjnej aplikacji cieni na dolnej i górnej linii rzęs, a także do brwi.

E65 Small Angle

Sigma E65 Small Angle w porównaniu z pędzlem do eyelinera Essence

F30 Large Powder
Pędzel z naturalnego włosia służący do aplikacji pudru na całą twarz.

Od góry: Sigma F30 Powder w klasycznej wersji, Sigma F30 Powder w wersji travel oraz pędzel do pudru Essence

F40 Large Angled Contour
Pędzel z naturalnego włosia, przeznaczony do konturowania twarzy.

Od góry: Sigma F40 Large Angled Contour w klasycznej wersji, Sigma F40 Large Angled Contour w wersji travel oraz pędzel do różu Essence.

F60 Foundation
Pędzel z włosia syntetycznego w kształcie "kociego języka". Przeznaczony do aplikacji podkładu płynnego i kremowego, może również służyć do nakładania maseczki i kremu lub do aplikacji korektora na większą powierzchnię skóry. Już mogę Wam powiedzieć, że jest koszmarnie trudny w czyszczeniu - trzeba się sporo namachać, by wypłukać cały podkład spomiędzy włosków.

F60 Foundation

Dla mnie ten zestaw to spełnienie marzeń - wszystkie podstawowe pędzle w jednym miejscu, spakowane w praktyczną tubę. Nie ukrywam, że przekonały mnie też cudne, turkusowe trzonki i skuwki <3
Co Wy sądzicie o takich zestawach? Przydatne, czy raczej niepotrzebne? Może wolicie zabierać na wyjazd sprawdzone pędzle, które używacie codziennie? A może jakiegoś pędzla brakuje Wam w tym zestawie? Ja dodałabym tu jeszcze Sigma F70 Concealer, ponieważ jest to pędzel wielofunkcyjny - i do korektora na drobne niedoskonałości, i do bazy pod cienie, i do cieni w kremie, i do pomadki na usta.
Jestem ciekawa, co Wy sądzicie :)


Podone posty:

51 komentarzy:

  1. Świetne pędzle i ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor najpiękniejszy <3 Dużo uroku przez to zyskują :)

      Usuń
  2. marzenie każdej dziewczyny
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw :) Mam mały komplecik pędzli Sunshade Minerals i sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej korzystałam z miniaturowego zestawu EcoTools - też byłam zadowolona :)

      Usuń
  4. W całym tym zestawie najbardziej podoba mi się kolor, ja zazwyczaj wybieram tańsze pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor opakowania, ale trochę niedociągnięć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Za tą cenę oczekiwałabym, że wszystko będzie na tip-top.

      Usuń
  6. jejku chyba właśnie się zakochałam!! te pędzle wyglądają pięknie, chce je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja zareagowałam dokładnie tak samo, kiedy zobaczyłam ten zestaw pierwszy raz :D

      Usuń
  7. pędzle jak pędzle.. ta tuba mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belleoleum ostatnio pokazywała taką tubę z logo M.A.C :D
      http://www.belleoleum.com/2013/08/czego-nie-warto-kupowac-na-ebayu.html

      Usuń
  8. A mi się to etui bardzo podoba, jest takie inne niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tuba mnie chwyciła za serce (będę musiała sprawić sobie coś podobnego bo na wyjazdach nigdy nie mam gdzie trzymać pędzli), turkusowe trzonki powalają, lecz osobiście chyba wolałabym kupić taniej pędzle np z Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym to ja miała pokrywać koszty tych pędzelków, też kupiłabym coś tańszego :P Tubę można kupić na Ebayu - co prawda podrobioną z logo M.A.C, ale podejrzewam, że jakością niewiele odbiegającą od tej z Sigma:
      http://www.belleoleum.com/2013/08/czego-nie-warto-kupowac-na-ebayu.html

      Usuń
    2. Potwierdzam, tuba z podróbkowego zestawu wygląda identycznie (no, poza logo :P) i sprawia wrażenie bardzo solidnej - zawartości, czyli pędzli, nie polecam (dno) ;)

      Usuń
    3. o kurczę, rzeczywiście :) możliwe że się skusze !:)

      Usuń
  10. Bardzo ładne te pędzelki, tuba też fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! oj marzą się takie pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne są, aż mi się zamarzyły ale ta tuba... genius! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładniusie:)
    ja podróżuję z tą a'la kosmetyczką- etui od pędzli RT

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw.
    Mam travel kit z Maestro z czerwonymi trzonkami (wiadomo, że daleko mu do Sigmy), ale nie jest to szczyt marzeń (lubię 3 pędzle) oraz Sunshade Minerals (i te mimo, że tańsze, to sporo lepsze od Maestro). Dlatego najbardziej kocham pędzle z Real Techniques.
    A Twoje pędzle są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pedzle wygladaja fantastycznie
    I jeszcze kolor trzonkow-sliczny
    jedynie co to cena mnie przeraza
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńka!!:) Chyba pierwszy raz zakochałam się w pędzlach:) Nie wiem czy jest to kwestia cudownego opakowania czy samych pędzli, ale przepadłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj drogo,drogo...ale w końcu to Sigma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś z zakupem, ale to dobra inwestycja - pędzle są solidne ale i ładne :-). Mam nadzieję, że sprawdzą się w podróży, bo prezentują się wzorcowo :-)).
    Miłego odpoczynku :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle piękne, tuba piękna, kolor piękny po prostu wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się pędzelki do cieni: pencil, eye shading i do różu skośny. Oprawa ''graficzna'' bardzo ładna i pasuje mi do Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już samo etui jest piękne i fajnie, że po rozłożeniu można w nim trzymać pędzle. Jeszcze w dodatku ten śliczny kolor :D No ale za drogo jak dla mnie, mam miniaturki z Ecotools i dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki śliczny zestaw, ale cena zwala z nóg :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wygląda ten zestaw, ale też chyba jednak sobie nie sprawię... :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny zestaw a kolorek obłędny, bardzo mi podoba się, mimo tych brzydkich niedociągnięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki Kasiunia, zastanawiam się nad tym lub koralowym kolorem. Ale powiem szczerze, że jestem zaskoczona jakością wykonania opakowania, nie poinni sobie na coś takiego pozwalać. Ja zwracam na takie rzeczy uwagę. Tutaj jednak przemawia do mnie jakość pędzli. Jak wiesz, ze swojego jestem baaardzo zadowolona. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzle wyglądają świetnie, ale myślę, że przy moim roztrzepaniu to będąc przechowywane w tej tubie non-stop lądowałyby niestety włosiem do dołu ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cuuuuuuuuuuuuuudne :D Moze kiedys skusze sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. o mój boże śliczności :D ten kolorek przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo małych niedociągnięć etui bardzo chciałabym ten zestaw. Genialny pomysł!!!



    PS. Pisałam Ci o forum dla lakieromaniaczek blogerek i nie tylko? :) Zapraszam! http://www.kosmetyczneblogerki.fora.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory i fakt, że Sigma. Ale ja ostatnio oddałam duszę Real Techniques... :D I Hakunodo, ktore raz macałam i na nie choruje, ale 80 funtów za pędzel... to w snach ;<

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw fajny, ale nie za taką cenę... za ok. 200zł można kupić 2 zestawy Real Techniques i mieć spory zestaw wielofunkcyjnych pędzli - mi czasami do wykonania podstawowego makijażu wystarczą 3 pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta tuba prezentuje się świetnie, mimo tych małych niedociągnięć;) fajne pędzelki, szkoda, że ceny jednak dość wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostanę przy ulubionych Hakuro i EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale się do mnie uśmiechaaaają, biedactwa, a ja nie moge ich 'adoptować' :c

    OdpowiedzUsuń
  36. etui bardzo mi się podoba, zawartość również wydaje się być interesująca :) niestety, cena tego zestawu skutecznie przerasta moje możliwości.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...