Przypominajka konkursowa - APARAT CYFROWY SAMSUNG czeka!

11 Komentarzy
Witajcie!

Wrrrreszcie piątek, wreszcie upragniony weekend.
Zapowiada się przepiękna, typowo letnia pogoda.
W związku z tym mam dla Was propozycję - nie siedźcie w domu! Wykorzystajcie słoneczną pogodę i wysokie temperatury - jedźcie nad wodę, do lasu, za miasto. Zabierzcie ze sobą kartkę z napisem "Bądź piękna, bądź sobą" i zróbcie fotkę, która da Wam szansę na wygranie aparatu cyfrowego Samsung WB30F (jest genialny! żałuję, że sama nie mogę o niego powalczyć :P) oraz zestawu kosmetyków Dove.
Do dzieła!
Wykorzystajcie ten weekend na przygotowanie pracy, ponieważ swoje zgłoszenia możecie słać jeszcze tylko do poniedziałku (włącznie).
Dokładniejsze informacje znajdziecie po kliknięciu w poniższy baner:


Na zakończenie dodam jeszcze, że jeśli nie macie ochoty na tworzenie pracy konkursowej, możecie wziąć udział w rozdaniu - udostępniając informację o konkursie bierzecie udział w losowaniu zestawu kosmetyków Dove.
Przy okazji- nastąpiła mała zmiana - tą nagrodę również prześle do zwycięzcy sponsor (a nie organizator, jak miało być początkowo). Wysyłka nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej (a nie poczty polskiej, jak zakładałam wcześniej). Drobne zmiany, jednak wolałam Was o nich poinformować, żeby zwycięzca nie czuł się potem zaskoczony ;)

Pozdrawiam!


Podone posty:

11 komentarzy:

  1. a można zrobić kolaż? a np. na jednym zdjęciu trzymać karteczkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że konkurs kończy się akurat teraz - mam genialny pomysł, który mogłabym zrealizować dopiero w przyszły weekend! Szkoda :( Może jeszcze coś wykombinuję! Też myślałam o kolażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, żeś przypomniała, bo jeszcze bym zapomniała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę od dnia rozpoczęcia konkursu nad czym kreatywnym i jak na złość nic. Weno, nawiedź mnie jak najszybciej!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. konkurs genialny, ale ja się pewnie nie zgłoszę, cały weekend pracuję! :<

    OdpowiedzUsuń
  7. wzięlam udziała,le w tym dla nieśmiałych ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłałam :) robione na szybko i lapu capu, wsrod kartonow i sterty babelkow, ale jest :] mam nadzieje, ze Wam sie spodoba :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Mam do Ciebie ogromną prośbę - wyślę Ci zdjęcie (a właściwie kolażokomiks) za około godzinę, z dwóch adresów (miewam problemy z pocztą) - mogę Cię prosić o potwierdzenie odbioru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszysławo, niestety nie mam dostępu do maila konkursowego, dopiero po zakończeniu konkursu otrzymam wszystkie prace. Mogę zapytać Pani Kasi, czy Twój mail doszedł, ale odpowiedź i tak pewnie przyjdzie dopiero jutro, bo już po godzinach pracy :(

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...