Wakacyjne małe zakupy

38 Komentarzy
Ostatnio na brak kosmetyków nie narzekam, ale zawsze znajdzie się coś, co trzeba kupić. Tym razem do koszyka wpadły same potrzebne rzeczy. Dwie - znane mi od jakiegoś czasu i sprawdzone przez długotrwałe stosowanie - zaskoczyły mnie nową szatą graficzną. Czy tylko opakowanie się zmieniło?
Zapraszam na notkę :)


Pewnego dnia naszło mnie na wstąpienie do drogerii Jaśmin. Zawsze mi tam było nie po drodze, mijałam ją, patrząc na różowy szyld z okna autobusu. Okazało się, że to był ogromny błąd - drogeria Jaśmin oferuje świetne kosmetyki w bardzo korzystnych cenach.
Znalazłam tam takie marki jak Lumene, kolorówka MIYO, BingoSpa, Maestro, Celia, Gosh, a niedawno trafiły tam również rosyjskie specjały (między innymi kosmetyki do włosów Babuszki Agafii).
I co najważniejsze - mają miłą i fachową obsługę! Pierwszy raz od wielu lat w drogerii innej niż Sephora i Douglas zdarzyło mi się, by ekspedientka podeszła do mnie i spytała, czy może mi w czymś pomóc. Co więcej - rzeczywiście pomogła! Widząc, że kieruję mój wzrok na półkę z rosyjskimi maskami, od razu wyjaśniła, że ta jest od Babuszki Agafii, że drożdżowa, że hit internetu, że pachnie ciasteczkami, a że jakaś inna bardziej gęsta, też dobra, intensywniejsza w działaniu. Wiedziała takie rzeczy! Wreszcie ktoś wpadł na to, by w drogerii zatrudnić kompetentną osobę.
Poza tym przy zakupach za ok. 60zł dostałam próbkę i długopis-reklamówkę. Miło :) Na brak długopisów i próbek nie narzekam, ale cieszy sam fakt takiego miłego traktowania klienta, który kokosów nie zapłacił.




Poza tym w Rossmanie kupiłam mój ulubiony na lato podkład Under 20 (w nowym opakowaniu), sprawdzony tusz do brwi Wibo (też w nowym opakowaniu) oraz bibułki matujące Wibo, których (z przyczyn niewyjaśnionych) nie uwieczniłam na zdjęciu. Musicie mi wybaczyć ;)












Udało mi się dorwać Baleę - tym razem wybrałam szampon o pięknym, orzeźwiającym zapachu i odżywkę z serii profesjonalnej. Fajna jest, ale strasznie brudzi na brązowo. Chyba jednak wolę te zwykłe - mango + aloes albo figa + perła




Jak Wam idzie kupowanie/oszczędzanie? W te wakacje jesteście raczej rozrzutne czy też wybieracie wyłącznie to, co jest Wam koniecznie potrzebne?
(ok, to może jest pytanie retoryczne :P)



Podone posty:

38 komentarzy:

  1. Dużo tego nie jest,ale widzę najpotrzebniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak sporo :) ten tusz do brwi fajny - nie słyszałam, chyba muszę zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja narazie powiedziałam STOP zakupom i wykorzystuje zapasy te co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę odwiedzić tą drogerię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bana na zakupy :( Więc pozostaje mi zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona z tej kuracji bingospa?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio skromnie z zakupami ;) a przynajmniej tak mi się wydaje :P
    A co do próbek do zakupów, to ja dziś doznałam szoku życia, bo zajrzałam do firmowego stoiska Ziaji i sobie patrzyłam "co tam ciekawego mają", podeszła do mnie Pani sprzedawczyni, oblookała mą twarz i powiedziała: "Poleciłabym pani ten i ten krem, dam próbkę i zobaczy pani jak się sprawdzi"... no i dostałam próbeczkę kremu, mimo że nic nie kupiłam. Jak dla mnie to był szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogeria Jaśmin na ul. Długiej? :) Nie wiedziałam, że są tam rosyjskie kosmetyki, było coś jeszcze ciekawego oprócz toniku?

    OdpowiedzUsuń
  9. Minęły 4 dni września, a ja jeszcze nic nie kupiłam. Póki co oszczędzanie pełną parą! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie ma u mnie drogerii Jaśmin, zazdroszczę... ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie byłaś w Jaśminie?:) Zakupy bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie rozrzutny był sierpień, ale wrzesień będzie dużo bardziej oszczędny :) bardzo fajne zakupy, ciekawa jestem tego mega słoja bingo spa - wygląda imponująco. ja niestety nie mam tej drogerii w okolicy, ale Sekret Urody też daje radę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam dostępu do tej drogerii :<
    ja dzisiaj poczyniłam małe zakupy w ross, ale naprawdę małe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę świetne zakupy :) Szkoda, że nie mam nigdzie w pobliżu tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w Jaśminie brak rosyjskich produktów, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Jasmin jest jakiś lewy nie ma w nim nic ciekawego:/
    Ciekawi mnie ta nowa szczoteczka żelu Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tak bez kasy, więc oszczędzam ;)
    Żel z Wibo widzę, że zmienił szczoteczkę, ja mam tę większą...a Jaśmin gdzie jest? Bo nie wiedziałam, że takie rzeczy można w nim dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Duży plus dla drogerii za zatrudnienie takiej osoby :) Zawsze to miło być profesjonalnie obsłużonym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no totalnie retoryczne pytanie;P świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  20. zeby w kazdej drogerii byla taka obsluga to by bylo dobrze.. :) ciekawa jestem maski :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile tu fajnych rzeczy!
    Ja mam zapas i teraz tylko wszystko mam zamiar zużywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rosyjskie specjały to i ja bym chciała u siebie w drogerii spotkać, lecz graniczy to z cudem w tej mojej mieścinie ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje zakupy zawsze są bardzo skromne i mało spontaniczne raczej :)
    Kupuję tylko to, co potrzebne i zużywam to, co mam :)
    Nie lubię dublowania i robienia zapasów kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nic nie wybieram - nie stać mnie kompletnie na nic :D
    ale dziką radość sprawia mi oglądanie cudów u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą "ciasteczkową" maskę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Normalnie moje oczy przykułyby zakupy, ale.. jak stworzyłaś ten bajer że po najechaniu na zdjęcie wyskakuje info? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Balea naprawdę jest taka dobra? Ja się boje oszczędzać na włosach i twarzy. Mam złe doświadczenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam Jaśminu w pobliżu :(
    Podkład Under 20 też będę musiała ponownie kupić, bo jedno opakowanie nie wystarczyło, żebym mogła sobie wyrobić o nim opinię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo ciekawa tego pokładu z Under 20. Nawet nie wiedziałam, że mają podkłady, a bardzo lubię tę linię :)
    Mogę zapytać, który odcień kupujesz? Bo za zawsze poluję na te najjaśniejsze, a Twój na dłoni właśnie taki się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda że drogeria Jaśmin, jeszcze nigdy nie stanęła na mojej drodze.
    Testowałam te podkłady na dłoni, fajny odcień, trudno o taki, choć kiedyś było gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  31. super zakupy! udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo, tusz do brwi Wibo w nowym opakowaniu i z nową szczoteczką! To mi poprawiłaś humor ;D Uwielbiam go i własnie miałam iśc po kolejne opakowanie, będę polować na to nowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używałam żadnego z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham ten tusz do brwi, mam jeszcze starą wersję szczoty :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa czy w drogerii Sekret Urody znajdę podobne kosmetyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam w planach zakup maseczki drożdżowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. W poniedziałek lecę do Jasminu na długiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...