Kochany Święty Mikołaju...

81 Komentarzy


Kochany Święty Mikołaju, w tym roku byłam bardzo grzeczna... No dobra, przynajmniej się starałam. Mam ogromną nadzieję, że docenisz te starania i podarujesz mi piękny prezent. Żebyś nie musiał się zastanawiać, co sprawi mi radość, dołączam krótką listę życzeń:

P.S. Zostawiam dla Ciebie pierniczki i ciepłe mleko. Nie traktuj tego jak łapówki, to tylko drobna... zachęta ;)

(zdjęcia do wishlisty pochodzą z internetu, nie podaję konkretnych źródeł, ponieważ zapisywałam je na bieżąco, kiedy tylko coś wpadło mi w oko)

Kolejność przypadkowa:


Dior - J'adore EDP
Kiedyś miałam takie malutkie "psikadełko" z tym zapachem (od Ani :*) i odkąd go zużyłam, J'adore jest moją wielką niespełnioną miłością. W perfumeriach jest koszmarnie drogi, a online nie odważyłabym się go kupić, bo to chyba najczęściej podrabiane perfumy zaraz po Chanel No.5. Poza tym sama go sobie nie kupię, bo chcę najpierw zużyć choć jedną buteleczkę perfum z moich zasobów, by mieć czyste sumienie. Ale gdybym dostała J'adore od Świętego Mikołaja, to już zupełnie inna sprawa ;)
Michael Kors Large Selma Bag
Po co mi Selma, skoro ostatnio kupiłam dwie nowe torebki? Dokładnie z tego samego powodu, dla którego chcę mieć J'adore pomimo kilku niezużytych buteleczek perfum na półce. Zwykłe babskie chciejstwo, miłość od pierwszego wejrzenia, etc. Dlaczego nie mam Selmy, skoro tak bardzo ją chcę? Również z tego samego powodu, dla którego nie mam J'adore - po prostu na chwilę obecną mnie na to nie stać. I to jest właśnie konflikt tragiczny ;)

Tous pierścionek Mesh, pierścionek Silueta
Jak mi ukochany kupi na zaręczyny pierścionek z brylantem, to powiem 'nie'. Ma być Mesh lub Silueta, bym dała się zaobrączkować. Ewentualnie szanowny Mikołaj może przyszłemu potencjalnemu narzeczonemu zawęzić wybór poprzez podarowanie mi jednego z tych cudeniek ;)



Robot kuchenny do pieczenia chleba
Ja wiem, że to troszkę dziwne marzenie, ale nic nie poradzę na to, że odkąd zobaczyłam, jak Pascal przygotowuje chleb z pokrojonymi drobno oliwkami i papryką, zapragnęłam przygotować sobie własną wersję pieczywa: dodałabym oliwę z oliwek, bazylię oraz pokrojone w kostkę oliwki i suszone pomidory. To byłby najlepszy chleb ever. Ok, mogę upiec go bez tego robota, ale na myśl o wyrabianiu ciasta chlebowego tracę entuzjazm...


Podświetlane lusterko
To już produkt z kategorii praktycznych i naprawdę mi potrzebnych. Wstyd się przyznać, ale brwi reguluję przy lusterku z Terracotty Guerlaina...


Pęseta do brwi Tweezerman
A skoro już o brwiach mowa, przydałaby mi się jakaś porządna pęseta. Ta, której aktualnie używam, więcej włosów urywa niż wyrywa.



Fujifilm Instax Mini 7
Należę do pokolenia, które pamięta jeszcze szał na Polaroidy i niesamowicie cieszę się, że tego typu aparaty wróciły do łask. Moim zdaniem to genialny gadżet. Owszem, nie jest niezbędny, nie jest praktyczny (noszenie ze sobą komórki z aparatem, lustrzanki i do tego jeszcze takiego aparatu byłoby już totalnym szaleństwem), ale kto powiedział, że prezent od Świętego Mikołaja musi być niezbędny i praktyczny? ;)


Lampa pierścieniowa i/lub lampa + parasolka do rozpraszania światła
Dobre oświetlenie do zdjęć jest mi wręcz niezbędne. Mam już dość polowania na dobre światło dzienne, chciałabym też poprawić jakość zdjęć wrzucanych na bloga.


Yankee Candle Kominek do wosków paprotka
Nie mogę już patrzeć na mój stary kominek - wydaje mi się kiczowaty, zupełnie nie pasuje do wystroju mieszkania. Marzy mi się ten klasyczny w formie i kolorze kominek od YC. Koniecznie w wersji z motywem paprotki - taka subtelna ozdoba nie psuje jego skromnego charakteru, a dodaje mu uroku.
Yankee Candle świece w słoiczku
Dotąd kupowałam jedynie woski Yankee Candle. Teraz zapragnęłam mieć przynajmniej jedną świecę w słoiku. Który zapach? Na przykład Snow in love lub Christmas Eve ze świątecznej kolekcji. Ostatnio kupiłam woski w tych zapachach i bardzo mi pasują - do tego stopnia, że chciałabym cieszyć się tymi zapachami w formie świec (zwłaszcza Christmas Eve, żałuję, że nie kupiłam jednego słoiczka dla siebie).

Home & You Kubek Happydeer
Jeszcze jakiś czas temu wydawało mi się, że kubek to słaby prezent, taka deska ratunkowa, jeśli totalnie nie mamy pojęcia, co komuś kupić. Wyjątkiem są kubki z kategorii "ojejkujejku jakie piękne, chcę!". Ten właśnie do takich należy. Chciałabym mieć taki typowo zimowy kubek, w którym będę piła gorącą pomarańczową herbatę tylko w zimowe długie wieczory.


Ekhem, Mikołaju, nie zapomnij o słodkościach! Jeśli mogę mieć jeszcze jedno, ostatnie życzenie, to poproszę czekoladę Milka Oreo. W ilości... znacznie przekraczającej możliwości pojemnościowe mojego żołądka. Duuuuuuuużo Milki Oreo! Kalorie spalę w nowym roku, obiecuję ;)



Sprawdziłam z ciekawości moją ubiegłoroczną listę życzeń. I wiecie co? Całkiem sporo udało się spełnić! Kupiłam sobie szczotkę Tangle Teezer i komplet ciepłych ubrań zimowych (nie kosztowały fortunę, bo z Lidla). Trylogię Millennium dostałam od mojego chłopaka. W prezencie od niego znalazła się też moja ukochana turecka chałwa. Ptaszki ćwierkają, że również marzenie o perfumach So Elixir Purple Yves Rocher uda się spełnić, ale oficjalnie to ja nic nie wiem ;)



Jestem ciekawa, co znalazło się na Waszych tegorocznych listach świątecznych marzeń? Co chcielibyście znaleźć pod choinką?


Podone posty:

81 komentarzy:

  1. Milka Oreo opanowuje blogosferę! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, bo ta czekolada działa jak narkotyk - wystarczy otworzyć opakowanie, spróbować jednej tabliczki i... ani się człowiek nie zorientuje, a już zje całą czekoladę i ma ochotę na kolejną xD

      Usuń
    2. a mi jakoś nie podeszła ta czekolada ;)

      Usuń
    3. Dla mnie jest idealna, bo uwielbiam zarówno Milkę, jak i Oreo, a połączenie tych dwóch smaków to po prostu smakowy ideał :)

      Usuń
  2. Ja tak jak Ty z Jadore mam z perfumami FlowerBomb - marze o nich od dawa a sa tak cholernie drogie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, jaka to będzie przyjemność kupić je lub dostać po tak długim czasie czekania i marzenia o nich ;)

      Usuń
  3. Spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że Mikołaj wywiąże się i obdaruje Cię wszystkim z listy
    * kubeczek też wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatrice, bardzo Ci dziękuję :)
      Kubki z nowej, świątecznej serii z Home & You w ogóle są cudowne :)

      Usuń
  4. Twój Mikołaj będzie miał w czym wybierać :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten Tous! Mesh też mi się marzy, ale cena jest zabójcza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Mikołaj ma bardziej zasobny portfel niż ja sama ;)

      Usuń
  6. ha życzę spełnienia Twoich pragnień:) Eeee ale wiesz ta torebka no cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! :* Pewnie, że cudowna, tylko taaaka droga :(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mikołaj musi od razu zakupić więcej w Home&You, może rabat dostanie ;)

      Usuń
  8. dobre doświetlenie zdjęć też by mi się przydało:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza jesienią i zimą... Wreszcie byłby spokój z polowaniem na światło ;)

      Usuń
  9. Niech Ci przyniesie wszystko o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję :* Wszystko to może nie, bo byłoby za dużo szczęścia na raz ;)

      Usuń
  10. Ja marzę o szczotce tangle teezer i pędzlu do blendowania cieni. Nie są drogie, ale sama nie kupię bo trzeba zamawiać przez internet...a ja po prostu tego nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vashti, rozumiem Cię doskonale. Może jakiś dobry Mikołaj wysłucha Twoich życzeń i spełni je na Święta :) A co do pędzla do blendowania- polecam szczerze Maestro 497 w rozmiarze 12 :)

      Usuń
  11. Aaaa ja też marzę o lampie i tym kubku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że moje marzenia nie są takie oryginalne :D

      Usuń
  12. Torba piękna i ten pierścionek z misiem taki słitaśny :D
    Robota do chleba też kiedyś chciałam, ale ostatnio mi to chciejstwo przeszło ;p
    Milkę Oreo uwielbiam, jest taka pyszna!!
    A zimowy kubek ostatnio sobie kupiłam właśnie w Home&You, pokazywałam w nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja chyba też muszę się wybrać do Home&You, bo zanim Mikołaj się do mnie dowlecze, to wszystkie piękne kubki wykupią ;P

      Usuń
  13. Torbą Michaela Korsa też bym nie pogardziła :) A parasol + lampę właśnie nie dawno kupiłam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że cztery ostatnie pozycje są w moim zasięgu ;) a Milki oreo jeszcze nie jadłam :)
    Ostatnio też zapragnęłam lampy pierścieniowej a o maszynie do chleba marzę od dawna, choć to żaden pilny przedmiot więc grzecznie czeka gdzieś na dole listy. Za to na jednym z pierwszym miejsc jest suszarka Philips Active Care :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra suszarka to ważna sprawa, zwłaszcza zimą. Ja właśnie niedawno kupiłam suszarkę Philipsa i jestem z niej bardzo zadowolona, więc Ty z Active Care na pewno też będziesz, tylko trzeba Mikołaja przekonać, że byłaś grzeczna i zasłużyłaś na taki prezent ;)

      Usuń
  15. Torebka i sprzęt fotograficzny! O tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobre oświetlenie do zdjęć i mnie by się przydało.... a w zimie co porażka jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - porządne sztuczne światło bardzo by się przydało, zwłaszcza jesienią i zimą.

      Usuń
  17. Kominek też jest na mojej liście:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten z Yankee Candle czy masz upatrzony jakiś inny? :)

      Usuń
  18. Ja mam za duże wymagania, by tworzyć listę :D Póki co chcę upolować jedną torebkę w H&M, mam nadzieję, że do jutra mi jej nie wykupią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie wykupią - dziś wszyscy byli zajęci kupowaniem prezentów mikołajkowych dla dzieciaków ;P

      Usuń
  19. Ten reniferowy kubek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierścionek z misiem chciała bym i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba Mikołajowi powiedzieć, by wykupił z Tousa cały zapas :D

      Usuń
  21. ten pierścionek z misiem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze ładniej ;) Mi spodobał się dopiero po tym, jak zobaczyłam go na żywo ;)

      Usuń
  22. Spełnienia tych wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem chyba szczęściarą, bo milkę oreo i woski YC mam na wyciągnięcie ręki, więc jeśli Mikołaj zawiedzie służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też mam dostęp do Milki i YC, ale... podarowane smakuje i pachnie lepiej :D (i ma mniej kalorii - przynajmniej chcę w to wierzyć :P)

      Usuń
  24. Widziałaś moją listę???
    J`Ador i pierścionek Mesh od Tousa są również u mnie :) Misiek mnie oczarował od pierwszego wejrzenia, cena już nie, ale pomału nazbiram ;) a J`Adorka uwielbiam i chce ponownie do niego wrócić ;) a raczej od do mnie niech wróci ;)
    Parasolek i lampę pirścieniową także chcę :)
    Śliczna lista Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, widziałam, aż się uśmiechnęłam, bo znowu okazało się, że mamy taki podobny gust :)
      U mnie zbieranie na Mesh odpada - w ogóle jakiekolwiek zbieranie odpada, bo zanim uzbieram nawet połowę danej kwoty, pojawiają się jakieś pilniejsze wydatki... Dlatego pozostaje liczenie na Świętego ;)

      Usuń
  25. Jadore- zapach mojej mlodosci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonia, no co Ty, nie mów, że taka stara jesteś! ;)

      Usuń
  26. Torba przepięęękna! A kominek (ten właśnie, z paprotką ;)) "chodził" za mną tak długo że w końcu go sobie zamówiłam i teraz czekam na dostawę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Ja dziś kupiłam Joy, bo w nim zniżka na Yankee Candle - może kominek też będzie objęty zniżką, a jak nie, to zaoszczędzając na woskach wydam na kominek ;P

      Usuń
  27. J'adore i podświetlane lusterko :) Lampa pierścieniowa też jest super, może pomogłaby mi z moimi zdjęciami oka /

    OdpowiedzUsuń
  28. maszyna do pieczenia chleba jest mega - ale na dłuższą metę nie chce się już piec, uwierz mi ;)

    Oreo <3
    podświetlane lusterko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pluumka, wiadomo, że po jakimś czasie entuzjazm opada ;) Ale mimo to mam ochotę na domowy chlebek :) Kiedyś moja babcia taki robiła ;)

      Usuń
  29. omg Kasia... przecież nasze życzenia są... praktycznie takie same...perfumy do których wzdycham jak dziecko, pierścionek misio, podświetlane lusterko, aparat (chce różowy!), lampa pierścieniowa! :D ahhh oby mikołaj przyszedł szybko :P

    BYŁAM mega grzeczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow, Iwonko, nie wiedziałam, że mamy aż tak podobne gusta :)

      Usuń
    2. Jesteście słodkie :-D :-**

      J'adorki pachną przecudownie :-)))

      Sama chciałabym większość z Twojej listy, głównie aparacik! Szkoda, że klisza do niego taka droga :-(

      Usuń
    3. Niestety :( Trzeba oszczędnie robić zdjęcia, tak jak się dawniej robiło analogami, a nie tak jak teraz cyfrówką - 10 zdjęć tego samego ujęcia i potem się kasuje 9, a zostawia jedno najlepsze ;)

      Usuń
  30. Pęseta i lampa pierścieniowa i na mojej liście marzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, tez wybierasz Tweezermana czy masz na oku jakąś inną pęsetę? :)

      Usuń
  31. Wszystko co tu masz jest też na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kubek i pierścionek Silueta są super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zajrzenie do listy sprzed roku, to jest dobry pomysł, nie wpadłam na to! Ciekawe, co tam miałam i co z tego wyszło. Ja w tym roku nie robiłam listy, jakoś tak samo wyszło :) Lusterko podświetlane też jest mi potrzebne, nie wiem czemu ciągle sobie go nie kupiłam, chyba nie do końca wierzę w jego działanie ;) Lampa pierścieniowa, żarówki imitujące światło dzienne, cokolwiek co na dzień dzisiejszy pozwoli mi wrócić do robienia zdjęć na bloga jest też dla mnie konieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie tak jest - niby to by się przydało, tamto by się przydało, ale jak przyjdzie do kupna, to się odechciewa :P Dlatego ja liczę na Mikołaja ;)

      Usuń
  34. Kasia zerknij na pęsety Slice, generalnie jak ostatnio zapomniałam na krakowskie mieszkanie wziąć swojej z domu to mimo, że kupiłam najdroższą w Rossmannie musiałam się wrócić, choć na pół dnia do domu po Slice... takie zboczenie. A Selma... no to Selma, tego się nie da wyrazić słowami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pata, bardzo Ci dziękuję za sugestię! O Slice do tej pory nie słyszałam, ale skoro tak ją zachwalasz, to muszę się za nią koniecznie rozejrzeć :)

      Usuń
  35. a co to za nowa Milka, wow :O Też ją chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już od kilku miesięcy dostępna - połączenie Milki i moich ukochanych ciastek Oreo <3

      Usuń
  36. O, lampa pierścieniowa też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt pierwszej potrzeby dla większości blogerek ;)

      Usuń
  37. Kominek + woski są też w moim liście do Św. Mikołaja :) Chociaż perfumami też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same pachnące rzeczy - miałabyś bardzo aromatyczny prezent :)

      Usuń
  38. Parę rzeczy z twojej listy wrzuciłabym także na swoją!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...