Jesienne poprawiacze nastroju A.D. 2014

0 Komentarzy
Tegoroczna jesień na szczęście jest dla nas (jak na razie) całkiem łaskawa - pomimo porannych mgieł doceniam możliwość pomykania w t-shircie w październiku ;)
Mimo wszystko dla mnie jest to taka pora roku, kiedy łatwiej wpadam w różnego rodzaju emocjonalne dołki. Muszę się jednak bronić, bo zima wcale nie będzie dla mnie łaskawsza - krótsze dni, zimno i szarości raczej nie poprawią mojego nastroju. Dlatego pozwalam sobie na małe przyjemności, które choć trochę poprawiają humor.
Oto lista moich tegorocznych jesiennych kół ratunkowych:





"The Killing"
Nigdy nie byłam jakoś szczególnie zakręcona na punkcie seriali, zdecydowanie preferowałam filmy. Do momentu, aż mój chłopak nie zmobilizował mnie do odpalenia The Killing. To serial z najwyższej półki, który wciąga, zaciekawia i zmusza do skupienia, odrywając mnie tym samym od ponurych myśli. Wczoraj zaczęłam 3 sezon.

Źródło


"Lake Sunset"
Kupiłam niedawno kilka wosków Yankee Candle. Moim nr 1 od razu został Lake Sunset. Mam zamiar napisać Wam jego pełną recenzję. Na razie powiem tylko, że dla mnie jest to zapach szczęśliwych chwil, kiedy człowiek czuje się bezpieczny i w pełni beztroski. Czyż może być lepszy "poprawiacz" nastroju? ;)



"Shake it off"
Nie jestem wielką fanką Taylor Swift, ale ta piosenka naprawdę jej wyszła. Gdy mi smutno, gdy martwię się, że coś mi nie wychodzi, tańczę jak połamaniec do Shake it off - i od razu mi lepiej.



"Keep calm and be beautiful"
Po chwilowym kryzysie znowu znalazłam w sobie chęć do pisania. Publikowanie notek na nowo zaczęło sprawiać mi przyjemność. Rozważałam zamknięcie bloga jak kilkoro z Was (gosh, dziewczyny, why?! smuteczek!), jednak chyba nie potrafię zostawić tego wszystkiego - lubię pisać, lubię z Wami rozmawiać w komentarzach, lubię blogować :)


Mam nadzieję, że z takimi "poprawiaczami" nastroju jesienne dołki nie są mi straszne ;)
Zdradźcie mi, jak Wy poprawiacie sobie humor w ponure dni?
Może znajdę dzięki Wam kolejny dobry sposób na wywołanie uśmiechu na twarzy :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...