Zabieram Was do Arles! + KONKURS

0 Komentarzy
U mnie dziś za oknem paskudna pogoda - mgła, szarówa, zimno...
Na szczęście można zamknąć oczy, otulić się pięknym, kwiatowym zapachem i na chwilę przenieść myślami do Arles - prowansalskiego miasta, które oczaruje nas swoim klimatem.
By stać się Arlésienne (mieszkanką Arles) nie trzeba wcale zmieniać obywatelstwa - wystarczy sięgnąć po nową limitowaną kolekcję kosmetyków L'Occitane - Arlésienne.


Zapach kosmetyków z tej kolekcji jest po prostu przepiękny.
Jego twórcy pragnęli odzwierciedlić piękno i czar francuskich tancerek z Arles - muz takich artystów, jak Van Gogh, Picasso czy Bizet.
Trzy kwiatowe nuty zapachu Arlésienne odzwierciedlają charakter mieszkanek Arles: ognisty szafran, gracja róży oraz tajemniczość fiołka.
Przepiękne opakowania kosmetyków L'Occitane inspirowane są natomiast kwiecistymi i kolorowymi sukniami mieszkanek Arles.
Brzmi ciekawie, prawda?



Mnie ten zapach totalnie oczarował. Sprawił, że zapragnęłam jechać do Arles i wziąć udział w takim regionalnym tańcu. Chciałabym być Arlésienne - piękną Francuzką, która przechadza się po urokliwych uliczkach Arles i nad Rodanem, która zachwyca nawet wielkich artystów.



Nie potrafię dokładnie opisać Wam, jak pachną kosmetyki z serii Arlésienne. Dla mnie jest to zapach kojarzący się z ciepłymi dniami, ale nie duszny - raczej świeży. Wyraźnie kwiatowy, ale równocześnie bardzo elegancki - akordy kwiatowe wyciszone są subtelną, pudrową nutą. Arlésienne to zapach wyjątkowo kobiecy i piękny.





Konkurs dla Was!


Już wiem, że w takie szare jesienne dni jak ten dzisiejszy, otaczać się będę zapachem Arlésienne.
Dzięki uczestnictwu w Akademii Zmysłów L'Occitane, mam możliwość umilić jesienne dni także dwóm spośród moich Czytelników. L'Occitane przesłało mi mały prezent dla Was: dwa kremy do rąk z serii Arlésienne (30ml). Jeśli chcecie poznać ten cudowny zapach, oto, co musicie zrobić:

Polubcie profil L'Occitane en Provence:

Udostępnijcie informację o rozdaniu: TUTAJ

Zgłoście się w komentarzu pod tą notką (możecie zostawiać komentarze jako Gość) i poinformujcie, jako kto lubicie profil L'Occitane i udostępniacie info (wystarczy imię i pierwsze dwie litery nazwiska).

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga - jeśli w komentarzu wpiszecie login, pod jakim obserwujecie bloga, otrzymacie dodatkowy los.



Rozdanie trwa do przyszłej niedzieli (02.11.2014) włącznie.
O wynikach poinformuję Was 03.11 w notce na blogu i na blogowym profilu na Facebooku.
Wygrywają dwie osoby - każda po jednym kremie.



Pozdrawiam!





Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...