Depilacja po raz drugi- krem od Eveline

11 Komentarzy
Dziś na specjalne życzenie jednej z czytelniczek opiszę moje wrażenia ze stosowania błyskawicznego kremu do depilacji nóg Eveline Just Epil z wyciągiem z melona i aloesem.


Opakowanie: tradycyjne- plastikowa miękka tubka zamknięta dodatkowo w kartonowym pudełku. Tutaj innowacją jest jednak szpatułka- zupełnie inna od tej dołączonej do Veeta czy Joanny. Jest bardzo fajnie wyprofilowana i ostra na końcu, dzięki czemu podczas zgarniania kremu urywa osłabione włoski przy samej skórze, bardzo precyzyjnie.


Użytkowanie i efekty: zapach kremu jest znośny- tzn o wiele przyjemniejszy niż w przypadku Veeta, ale jednak bardziej przebija się ta niemiła nuta niż w przypadku Joanny.
Gęstość kremu określiłabym jako średnią- dużo bardziej gęsty i wydajny niż Veet, ale mniej gęsty i chyba tak samo wydajny jak Joanna.
Z włoskami radzi sobie świetnie. Co prawda czas aplikacji wpisany na opakowaniu (3 minuty) nie pozwala na usunięcie nawet najcieńszych włosków- ja trzymam go około 10 minut, by pozbyć się grubych włosów z okolic bikini. Po tym samowolnie przedłużonym czasie aplikacji nie pojawiają się żadne podrażnienia- nawet w tak delikatnej strefie jak bikini. Skóra po depilacji jest odrobinę zaczerwieniona, ale nie pojawia się uczulenie czy ranki. Krem delikatnie nawilża skórę, może to właśnie jest klucz do sukcesu.
Do kremu nie ma dołączonej emulsji łagodzącej, ale właściwie nie jest konieczna. Ja zapobiegawczo stosuję zawsze tą z Joanny, bo mi zostaje dość sporo w saszetce.
Według opisu na opakowaniu krem zawiera ekstrakt z Larrea divaricata, który ma za zadanie opóźnić odrastanie włosków. Ja niestety takiego efektu u siebie nie zauważyłam.

Dostępność: W większości drogerii- zarówno tych mniejszych jak i sieciówkach.
Cena: 7-10zł za 125ml

Ocena: 5/6 (Krem działa porównywalnie dobrze do mojego ulubieńca- Joanny Sensual. Jest jedynie odrobinę rzadszy i troszkę gorzej pachnie. Wygrywa jednak z Joanną w kwestii szpatułki :P)








Mam nadzieję, że ciekawość została zaspokojona. Pamiętajcie jednak, że ta recenzja to tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia! Doradzam, by nie ufać w zupełności słowom innych ludzi- bo każdy ma inną skórę. Dlatego jeśli pierwszy raz będziecie używać jakiegokolwiek kremu do depilacji, najlepiej nałożyć trochę na zgięcie łokcia, potrzymać 5-10 minut i następnie zmyć. Jeśli do 24 godzin nie pojawi się podrażnienie, możecie spokojnie używać na inne partie ciała :)

W najbliższym czasie spodziewajcie się monotematyczności- będzie o plastrach z woskiem do depilacji twarzy oraz o dwóch kosmetykach pod oczy. Wzięło mnie na porównania ;)


P.S. Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez fanpage Aroma Derm na facebooku. Wystarczy sklecić kilka ładnych zdań, a można wygrać naturalną, pachnącą niespodziankę :)

Kliknijcie w obrazek poniżej, a przeniesie Was do konkursu. Zachęcam tym bardziej, że na razie konkurencji właściwie brak ;)



Podone posty:

11 komentarzy:

  1. ja uzywam Eveline w wersji rozowej- uwielbiam ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej ;) Pomyślę jednak nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w sobote zaopatrze sie w ten z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś ale mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana:) http://we-are-beauty.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich kremy do depilacji, u mnie tez się sprawdzają, używałam kilka różnych rodzai i każdy jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. również go teraz używam, mam podobne zdanie, ten Joanny muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy, czekamy na kolejne posty:))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam i nie lubię takich kremów do depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię kremów do depilacji. Nawet w okolicach bikini jestem wierna depilatorowi xD chyba, że nie mam czasu to tradycyjnie maszynka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...